Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Новий Nissan Leaf уже одну педаль режим водіння для прискорення і гальмування


Опубликованно 28.11.2017 01:00

Новий Nissan Leaf уже одну педаль режим водіння для прискорення і гальмування

Nissan випустив більш далекого нову версію свого електромобіля листа, що може бути викликане лише однією "електронної педалі" для прискорення та гальмування.

Новий Leaf може проїхати до 235 км без підзарядки з урахуванням європейських умов водіння і може бути повністю заряджений за 40 хвилин швидкої зарядки, хоча електричні автомобілі, як правило, 20-25% коротше відстані в реальних умовах водіння.

Nissan каже, що новий е-педаль, яка приводить у рух машину вперед, коли депресія і гальма, коли тиск Випущено, повинно підвищити ефективність управління і все, що водій повинен керувати транспортним засобом близько 90% міської їзди. Лист повільно до зупинки і можете тримати себе стійкий на ухилі без необхідності натискати педаль гальма, один з яких входить надзвичайних або агресивні гальмування.

Більшість електричних і гібридних транспортних засобів мають можливість застосування рекуперативного гальмування, коли не активно, прискорюючи або зберігаючи швидкість, що означає, що вони сповільнюватися більш швидкими темпами, коли педаль відпускається, ніж Бензиновий або дизельний-тільки автомобілі, перетворюючи перевищення швидкості в електрику для зарядки акумулятора. Електронна педаль-це логічне продовження цього режиму, використовуючи обидві системи з рекуперацією і гальма, але як рекуперативного гальмування, може бути відключена водієм.

Оновлена версія самого популярного у світі електромобіля, з яких 283,000 було продано з моменту її запуску в 2010 році, сподівається успішніше конкурувати з нові учасники з Tesla і "Дженерал Моторс", підрізаючи їх за ціною близько $5,000 (?3,800) в США. Лист не дотягує по дальності, однак, як конкуренти пропонують великі батареї, щоб вони могли їхати далі без підзарядки.

Ніссан ліф 2018 має більш агресивний вигляд. Фото: Kimimasa Маяма/ЕПК

Лист рестайлінгової 2018 нижче і більш скульптурними, ніж його попередник цибулинних, оголошений як гладкий і аеродинамічний, щоб максимізувати діапазон. Він також поставляється з додатковим новим "ProPilot" напів-автономного водіння функцій, які можуть тримати автомобіль в центрі автомагістралі смугу і зупинити його від попадання предметів у передній, а також будучи в стані парку. Новий лист має 38% більше енергії, збільшилася до 147 кінських сил, досягаючи максимальної швидкості 89mph, що знову ж таки значно нижче Специфікація пропонованих конкурентами.

Новий лист розрахований на 248 км в Японії, 235 км в Європі, але тільки 150 миль в США, з-за різних випробувань діапазон для електромобілів на різних територіях. Ніссан заявив, що запуск більше, нас 200-мильної рейтинг версії листя в 2019 році, що буде дорожче. 200-мильної позначки, на думку багатьох галузевих експертів, а асортимент потрібен, щоб полегшити побоювання водіїв, що вони закінчилися до закінчення їх поїздки в США, але навіть тоді вибір ще більшою перешкодою для широкого впровадження електромобілів.

Кілька проривів в технології акумуляторів, ймовірно, потрібно, перш ніж вони стануть доступним і практичним для більшості звичайних споживачів.

Коічі Сугімото, аналітик з цінних паперів Міцубісі ЮФДЖЕЙ Morgan Stanley в Токіо, каже, що багато автовиробників продають зелений моделі з-за посилення регулювання викидів парникових газів, особливо в Європі і Каліфорнії, а не з-за того, що він назвав "природне зростання продажів".

"Там дійсно немає видатних привабливі якості електромобіля", - сказав він, відзначивши недоліки, такі як пошук зарядних станцій, а також час, необхідний для зарядки навіть з швидкими зарядними пристроями.

Лист залишається важливою частиною Йокогама на основі брендингу Nissan як символ прихильності компанії до навколишнього середовища.

"Це більше про прагнення зробити краще суспільство, тому ми дивимося на десятиліття чи два десятиліття", - сказав Сугімото. Тесла модель 3 не має ключа – і сім інших речей, які ми дізналися


banner14

Категория: Наука и техника

Новий Nissan Leaf уже одну педаль режим водіння для прискорення і гальмування


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.