Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Facebook можуть виграти свою битву проти втручання виборах в 2018 році?


Опубликованно 30.12.2017 09:10

Facebook можуть виграти свою битву проти втручання виборах в 2018 році?

Соціальні мережі витрачається багато 2017 повільно звикалася з тим, наскільки їх платформи були використані для поширення політичної дезінформації. Але вузька спрямованість досліджень за останній рік, швидше за все, привести до подальших біль в 2018 році, так як США проміжних виборів створити нову актуальність розв\'язуваної проблеми.

На початку цього року, Facebook був ворожий припущення, що, можливо, зіграло мимовільне участь у закордонному поході впливу. Після виборів Дональд Трамп, Марк Цукерберг, виконавчий директор Facebook, назвав припущення про те, що його сайт може схилити виборців в якості "божевільної ідеї", незважаючи на докази того, що обман і брехня були поширені в соціальній мережі під час кампанії. (Пізніше він вибачився за коментар, сказавши, що це "зневажливе і я шкодую про це".)

До квітня компанія змінила свою мелодію, публікуючи результати тривалого розслідування "інформаційні операції та Facebook", що описав всі "тонкі і підступні форми зловживання", які можуть статися на будівництві, в тому числі спроби маніпулювати громадянського дискурсу і обманювати людей". Facebook і Twitter під загрозою санкцій у запиті Великобританії підроблені новини Детальніше

Одна річ відсутня, що біла книга була особистість зловмисниками. Пізніше з\'ясувалося, що компанії довелося скоротити згадки про Росію з документа перед публікацією з-за юридичних проблем. У наступні блогпост у вересні у нього немає подібних сумнівів: компанія показала масштаби втручання Росії в перший раз, зазначивши, що в ній було виявлено майже 500 недостовірних акаунтів і сторінок, що в цілому було витрачено $100000 на рекламу.

Звідти ця історія як сніжний ком. У жовтні компанія поділилася інформацією про рекламу і скільки людей їх бачили (126 млн. за останніми підрахунками), і він свідчив разом з Google і Twitter на ворожих засіданні комітету в Конгресі США.

Твіттер теж довелося розкрити деякі неприємні істини. Вона опублікувала список з більш ніж 2700 рахунків, на його думку, у віданні агентства Інтернет-досліджень, пітерська "армія тролів". Це також було ніяково сплюнув з російськими компаніями супутник і РТ приводу того, чи є мільйони доларів на рекламу з державних мовників склали іноземного втручання. Він в кінцевому рахунку пожертвував кошти для фінансування академічних досліджень виборів і громадянської активності і заборонили організацій від подальшої реклами.

Google, зі свого боку, стала напрочуд чисті. Незважаючи на добре документовані пошуковик фейк новину проблема – він регулярно розміщуються сумнівні звітності або відвертої брехні у верхній частині результатів пошуку новин – компанія, очевидно, уникнути бути спеціально призначені для маніпуляцій з боку агентства Інтернет-досліджень.

У 2017 році вітри до кінця, Facebook міг би подумати, що його проблеми позаду. Але дві великі проблеми ще попереду, погрожуючи затягувався на перших сторінках в новому році.

По-перше, страх перед Російською дезінформації вийшов на міжнародний ринок, і Facebook робить невимушених помилок у своїй відповіді. Непрямі дані свідчать про російський вплив кампанії були набагато більш поширені, ніж у США, у Франції, Німеччині і Великобританії всіх постраждалих в більшій чи меншій мірі голосів.

Але в той час як відповідь соціальної мережі у США було місяців розслідування, що завершилися передачі на конгресі значна кількість даних, у Великобританії компанії був звинувачений в тому, дурив парламенту з ледачим повторенням його попередніх висновків.

"Здавалося б, що ніякої роботи на Facebook, щоб подивитися на російську активність навколо ЄС на референдумі, крім фінансованих оголошень від тих записів, які вже були визначені в рамках Сенату США з розслідування", - сказав Торі парламентарій Деміан Коллінз, голова спеціального комітету, який штовхає Facebook для відповіді на це питання.

"Не була проведена робота з Facebook, щоб шукати інші підроблені акаунти і сторінки, які можуть бути пов\'язані з проросійськими агентств і які були активними під час референдуму ЄС, як я просила."

А то там листопада. На проміжних виборах США стане першою серйозною перевіркою прихильності Facebook для фіксації платформи. Компанія обіцяє внести зміни у свою політичну рекламу товарів для підвищення прозорості, а також дотримання правил, що обмежують витрати для американців. Але це ще не доводилося застосовувати ці правила у великому масштабі, більше сотні різних рас відбувається одночасно.

Якщо це не приземлення, то весь цикл почнеться знову.



Категория: Наука и техника

Facebook можуть виграти свою битву проти втручання виборах в 2018 році?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.