Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Як Amazon відкриває 'Партизанська магазин', у наших головних вулицях програли війну?


Опубликованно 16.01.2018 01:30

Як Amazon відкриває 'Партизанська магазин', у наших головних вулицях програли війну?

На Оксфорд-стріт у Лондоні ряд виблискуючих сніжинок веде відвідувачів вздовж Золотої милі моди і універмагах. У 750,000 вогнів пливе над Селфридж, Джон Льюїс і debenhams стару традицію, але такі події, як чорна п'ятниця змінилися Різдво назавжди.

На вулиці Великобританії тільки що випробував щось подібне до вододілу, що деякі називають його "Тесла момент". Онлайн мода сайті asos обігнав Маркс і Спенсер на ринку у вартісному вираженні в перший раз, незважаючи на відсутність єдиного магазину з його назвою. Порівняння з автопромом відбувається тому, що електричний автомобілебудівна компанія Tesla рухалися попереду 114-річний "Форд мотор" компанії за ринковою вартістю на початку цього року.

Зростаюча міць інтернету розростаються, коли ?10 млрд. Битва за продажі в чорну п'ятницю тиждень випускається на сайти, а не торгуватися полювання в магазинах.

"Онлайн є каталізатором, який посилював той факт, що у нас занадто багато магазинів у Великобританії", - говорить Метью Хопкинсон, директор з роздрібного консультування з місцева компанія, відомості. "Близько 10% роздрібного акції UK є надлишками, яке становить близько 50 000 магазинах".

Це страшна статистика для промисловості, де робочі місця вже зникають тривожними темпами. Роздрібні робочої сили скоротилася з 3,2 млн. у 2008 сьогодні близько 3 млн. з британським консорціумом роздрібної торгівлі пророкують 900,000 робочих місць зникне до 2025 року, а з кінця їх оренди на нерентабельні магазини.

Що темпи скорочення прискорилися роботу в цьому році, з останніми даними БРК показує найбільше падіння відпрацьованих годин і зайнятості з моменту початку обліку в 2008 році, як науково-технічна революція в роздрібній знижує попит на робочу силу.

"Інтернет-це самий потужний маркетинговий канал, який ми коли-небудь бачили", - сказав Хопкинсон. “Він приносить з собою величезну кількість послуг, тому вам потрібно тільки ходити по магазинах для речей, які ви насправді хочете. Вам більше не доведеться робити повсякденні магазини".

Останні дані роздрібної торгівлі показує безуспішну боротьбу, щоб заманити клієнтів у свої магазини з чисел покупця в жовтні більш ніж на 9%, згідно з останніми даними від покупця трекер Іпсос Роздрібна вистави.

Один роздрібний аналітик порівнює різні стану фізичного і цифрового хай-стріт до Netflix науково-фантастичного шоу дивні речі, де злобний альтернативне вимірювання, "догори ногами", зазіхає на повсякденне життя. "Роздрібна здається, потрапила в пастку, з реальним світом показує онлайн продажів на підйомі і з ніг на голову, показуючи світу все більш страшні результати для хай-стріт магазинах", - говорить Девід Джінкс, з ParcelCompare.

Надалі інверсія норми, деякі інтернет-магазини продають свої товари через сезонний магазини. Amazon буде відкритою партизанської магазин в центрі Лондона, який буде тривати так довго, як один з її чорні п'ятниці угод. У магазинчику будуть представлені бестселери в навчальну кімнату, а також запропонувати покупцям підручники від "авторитетів соціальних медіа" Лотті Томлінсон і піднесений настрій Ерскін.

До кінця року британці витратили близько ?60 млрд через свої телефони і планшети – ця цифра становить більше ніж ?1 раз в ?6 Провів на вулиці. Очікується, що ця тенденція продовжиться, з онлайн-продажів, за прогнозами, ударив майже на ?100 млрд до 2021 року, за даними консультантів з роздрібної економіки.

З роздрібного ринку майже не зростає, веб-смокче продажу з магазинів на торговій вулиці, роблячи життя більш важким для традиційних магазинах, таких як m&s, в безпосередній близькості і debenhams, в якій вже давно домінував хай-стріт. Це також відбувається в той час, коли британці уважно стежить за своїх бюджетів, тому що інфляція підриває купівельну спроможність.

Деякі мережі почали приймати жорсткі рішення про майбутнє своїх магазинах. М&s вже заявила, що закриє 30 магазинів, а ще 45 будуть реорганізовані або перетворені в їжі-єдиний шлях. Але багато аналітиків вважають, що рітейлерам доведеться йти далі, враховуючи темпи хай-стріт змінюватися. Наша, наприклад, планує вдвічі скоротити Розмір свого 150-мережа магазинів Великобританії після більш ніж 40% своїх продажів змістився в інтернеті.

Рітейлери наступних споживачів призводять після перегляду онлайн роздрібні продажі в два рази протягом п'яти років. Зростання онлайн витрати також тримає дзеркало до того, як ми проводимо наш вільний час. У 2010 році, 60% дорослих ходив кожен день онлайн. Ця цифра становить зараз 84%, за даними офісу Національної статистики.

"Це структурна зміна в тому, як люди взаємодіють з цифровими технологіями, що призводить до зміни роздрібної торгівлі", - говорить Річард Лім, головний виконавчий директор роздрібного економіки, який також вказує на зсув у витрати так званої "економіки вражень", як британці більше витрачати на відпочинок, подорожі і розваги.

Пік домашнього інтер'єру? Відділ освітлення ІКЕА. Фото: Хуліо Этчарт / Alamy/Alamy

Стів Говард, керівник ІКЕА стійкості, в минулому році викликало брижі, коли він запропонував домогосподарств досяг точки насичення. "Якщо ми подивимося на глобальній основі, на Заході ми, напевно, піковий речі", сказав він на конференції. “Ми говоримо про піку нафти. Я б сказав, що ми досягли піку червоне м'ясо, цукор пік, пік ... пік речі для дому."

До вихід Великобританії з ЄС удар стерлінгів, британці отримують від 20 років падіння цін як канни рітейлери завозять велика кількість товарів, вироблених в Азії дешево. Тепер існує велика кількість матеріальних благ", - говорить Лім. "За останні два десятиліття британці користуються постійною дефляції, тому економічного значення вони надають покупок зменшується".

Він наводить приклад людей, які купують свій перший iPad, який був набагато більш серйозним, ніж коли вони оновлені до їх четвертої або п'ятої моделі. Ця покупка втому змінюється на що ми витрачаємо наші гроші, як ми любимо свята або побалувати себе в дні. На початку 1960-х років роздрібна припадала майже третина британців витрачають, але ця цифра становить 24% сьогодні і очікується падіння ще більше.

Зміна пріоритетів бачили рітейлери вкладають значні кошти у створення більш динамічною магазині досвіду покупців від їх екранів. Одним з останніх прикладів цієї тенденції є новий Оксфорд магазині Джона Льюїса, де більше однієї п'ятої від 120 000 кв. м торгових площ присвячена 21 "послуги та досвід", починаючи від консультацій персоналізовані стиль Різдвяні кулі.

Деякі аналітики стверджують, що в мережі більше не слід розглядати як ворога магазині. Амазонки покласти кішку серед голубів на початку цього року, коли він налітає на органічної харчової ланцюга весь ринок продуктів харчування. Переїзд показав, що навіть найбільші інтернет-гіганти побачили у фізичний мережевий магазин.

Ближче до будинку, проковтнув Аргос мережа супермаркетів сэинзбери у минулому році за $ 1,4 млрд, як це виглядало запозичувати успішної моделі ланцюжка каталог, який одружується на магазинах, в інтернеті, і супер-швидка доставка.

Аргос головний виконавчий Джон Роджерс пояснює нову шкереберть роздрібна ландшафту, де 60% замовлень відбуваються в інтернеті, але дві третини з тих, покупці звертаються в магазин, щоб забрати свої іграшки, чайники і Тостери. Незважаючи на безліч варіантів доставки, 80% його доручень в кінцевому підсумку виконуються по старинці через мережу об'єднані sainsbury's і Аргос магазині.

К. Роджерс каже, що це вже неможливо "визначити" між онлайн та фізичний об'єм продажів як клієнти з легкістю переміщатися між двома світами. "Більшість замовлень почнеться в інтернеті, але будуть виконані в наших магазинах", - говорить він. “Я не можу переоцінити важливість цього гнучкість. Я великий віруючий в магазинах, але немає ніякого сумніву, що онлайн буде рости".

У найближчі дні рітейлери будуть вести запеклу битву за чорні п'ятниці продажів, подія, яка стане лакмусовим папірцем для ключовий Різдвяний період, коли багато банківські левову частку їх річного доходу. Роджерс визначив, що Аргос буде один з переможців цих перших сутичках, наполягаючи на тому, що якщо у вас є правильні товари за правильним цінами, попит є.

"Я думаю, що Різдво буде великий в цьому році, але це прийде пізніше", - прогнозує він з гризти нігті торгових днів вперед. "Я б не став списувати магазинах".



Категория: Наука и техника

Як Amazon відкриває 'Партизанська магазин', у наших головних вулицях програли війну?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.