Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

\'Ніколи не отримати високий на свій власний джерело\' – чому боси соціальних медіа не використовують соціальні медіа


Опубликованно 13.03.2018 01:00

\'Ніколи не отримати високий на свій власний джерело\' – чому боси соціальних медіа не використовують соціальні медіа

Марк Цукерберг не використовувати, як ви або я Facebook. На 33-річного керівника є команда з 12 модератори, присвячена видалення коментарів і спам з його сторінки, повідомляє Bloomberg. У нього є "купка" співробітників, які допомагають йому писати його пости і виступи, а також ряд професійних фотографів, які чудово зрежисована ціни його зустріч ветеранів у Кентуккі, власники малого бізнесу в Міссурі або постачальників стейк у Філадельфії.

Facebook замкнені вниз значить прості смертні не можуть побачити особисті пости на таймлайні Цукерберга, але важко уявити його в міркування про расистської родича пост анти-імміграційних мем. І це не тільки Цукерберг. Ніхто з керівників товариства не має "нормального" присутність Facebook. Ви не можете додати їх як друзів, вони рідко публічно і вони зберегти в таємниці інформацію про те, що Платформа передбачає бути публічними за замовчуванням, таких як кількість друзів у них немає.

У Твіттері, та ж історія. З дев\'яти топ-менеджерів компанії, тільки чотири твіти, ніж один раз в день в середньому. Нед Сігалом, його головного фінансового директора, була на сайті більше шести років, і послав менше двох повідомлень в місяць. Співзасновник Джек Дорсі, досить плідний твітер, було Надіслано близько 23,000 так як сайт був запущений, але це набагато менше, ніж навіть наполовину залучених користувачів відправили за той же період. Дорсі рідко відповідає на чужі і уникає дискусій або спорів на сайті. Він не живе-чірікать ТВ-шоу або спортивних матчів. Насправді, він дійсно не "використовувати" Твіттер, він просто пости на неї періодично. Я був наставником Марка Цукерберга. Сьогодні я б сказав йому: користувачі знаходяться в небезпеці Детальніше

Це закономірність, що справедливо в цьому секторі. Для всіх фокус галузі на "свою їжу собака", самі непохитні користувачі соціальних мереж рідко тих, хто сидить в позиції влади.

Я затятий користувач соціальних мереж. Я відправив близько 140 000 твітів, так як я приєднався до Twitter в квітні 2007 року – шість Джекс варто. Я використовую Instagram, snapchat і щодня Реддите. У мене є акаунти на Элло, персика і Мастодонта (пам\'ятаєте їх? Ні? Не хвилюйтеся). Три роки тому мені вдалося кинути Facebook. Я пішов холодна індичка, видаливши Мій аккаунт в момент просвітління про те, як це змусило мене відчувати себе та діяти. Я ніколи не пошкодував про це, але я не зміг витягнути той же трюк двічі.

Я звик дивитися на керівників соціальних мережах і дратуватися, що вони не розуміли своїх власних сайтах. Звичайні користувачі виявите помилки, зловживання або погані проектні рішення, які керівники ніколи не міг зрозуміти без допомоги самих сайтів. Як, я задавався питанням, чи могли б вони побудувати найкращу службу, якщо вони не використовують свої мережі, як нормальні люди?

Тепер мені цікаво інше: що вони знають чого не знаємо ми?

Шон Паркер, засновник і президент Facebook, порушив омерту в жовтні минулого року, говорив на конференції у Філадельфії, що він був "чимось відмовника" в соціальних мережах.

"Розумовий процес, що йшов в будинок ці програми, Facebook першої з них ... все про: \'як ми можемо споживати стільки вашого часу і свідомого уваги, як це можливо?\' Це означає, що ми начебто повинні дати вам трохи дофаміну кожен раз в деякий час, тому що комусь сподобалося або прокоментував фотографію або посаду або будь-який інший. І що збирається зробити вас внести свій внесок більше контенту і буде вам ... більше лайків та коментарів", - сказав він. У короткостроковій перспективі, допамін-дія контури зворотного зв\'язку, які ми створили руйнують, як працює суспільство Колишній виконавчий Chamath Palihapitiya Facebook

“Це соціальна-перевірка зворотного зв\'язку ... саме те, що хакер, як я б придумав, тому що ти використовуючи Уразливість в людській психології. Винахідники, митці – мені, Марк [Цукерберг], Кевін Систром на Instagram, всі ці люди – розуміли це свідомо. І ми це зробили".

Місяць потому, Паркер приєднався ще один ухильників Facebook, колишній віце-президент для росту користувача Chamath Palihapitiya. “У короткостроковій перспективі, допамін-дія контури зворотного зв\'язку, які ми створили, не зруйнувавши того, як суспільство працює. Немає громадянського дискурсу, ніякого співробітництва; дезінформація, mistruth", - сказав Palihapitiya на конференції в Стенфорді, штат Каліфорнія. “Це не про росіян оголошень. Це глобальна проблема. Це підрив основ, як люди поводяться і один з одним. Я можу контролювати моє рішення, що я не використовую це лайно. Я можу контролювати рішення моїх дітей, що вони не дозволили використовувати це лайно".

Заяви Palihapitiya налякали Facebook так багато, що компанія видала відповідь, визнаючи свої минулі помилки – рідкісний хід для бізнесу, що, незважаючи на свою місію, щоб "єднати людей", як відомо, неговіркі про його недоліки. "Коли Chamath на Facebook, ми були зосереджені на створенні нових соціальних медіа і зростання Facebook по всьому світу", прес-секретар компанії сказав. “Facebook був зовсім іншою компанією, тоді ... як ми зросли, ми зрозуміли, як наші зобов\'язання зросли теж. Ми беремо наші ролі дуже серйозно, і ми працюємо, щоб поліпшити".

Через декілька днів на сайті витягли більш цікавий хід, випустивши результати досліджень, які припустили, що Facebook не зробити користувачі відчувають себе погано – але тільки якщо вони не досить пост. "Взагалі, коли люди витрачають багато часу пасивно споживати інформацію – читати, але не спілкуватися з людьми – вони відчувають себе гірше після" двох дослідників Facebook сказав в огляді існуючої літератури. З іншого боку, "активно взаємодіє з людьми – особливо обмін Повідомлень, повідомлення та коментарі з близькими друзями і згадувати про минулих взаємодій – це пов\'язано з поліпшенням добробуту". Як зручно.

Адам Альтер, психолог і автор чарівний, вивчення технології залежність, це майже до справи не відноситься соціальні медіа робить вас щасливим або сумним в короткостроковій перспективі. Більш глибокий питання полягає в тому, що ваше використання є компульсивное або навіть звикання.

"Концепція наркоманія поширюється значно ширше і багато чого іншого поведінки, ніж ми думали і тому стосується також і багато інші люди," говорить Альтер. “Приблизно половина дорослого населення має принаймні один адиктивної поведінки. Не багато з нас мають пристрасть речовини, але світ так влаштований на сьогоднішній день існує безліч, багато видів поведінки, які важко для нас, щоб протистояти, а багато хто з нас розвинути в собі підриває вкладень для тих моделей поведінки, які межують з або стають шкідливими звичками."

Наша залежність від соціальних медіа не сталося випадково, - каже психолог Адам Алтер. Ілюстрація: Джейсон Форд для опікуна

Ці пристрасті не сталося випадково, змінити сперечається. Замість цього, вони є прямим наслідком наміри таких компаній, як Facebook і Twitter, щоб створити "липкий" продукти, ті, які ми хочемо повертатися знову і знову. “Компанії, що виробляють ці продукти компанії, дуже великих технологічних компаній, зокрема, виробляють їх з метою гачка. Вони роблять їх найкраще для того щоб забезпечити не те, що наш добробут зберігається, але і те, що ми витрачаємо стільки часу на свою продукцію і на свої програми, як це можливо. Це їх головна мета: зробити продукт, який люди люблять і тому стає вигідним, а щоб зробити продукт, який люди не можуть перестати користуватися і тому стає вигідним.

“Те, що Паркер і Palihapitiya говоримо про те, що ці компанії, вони були схильні на найвищому рівні і з самого початку була заснована на цих принципах, що ми повинні зробити все від нас залежне, щоб зламати людської психології, щоб зрозуміти, що це таке, що тримає людей займаються і використовувати ті прийоми не для збільшення добробуту, а в тому, щоб максимізувати участь. І це явно те, що вони роблять".

Паркер і Palihapitiya не тільки в Силіконовій долині, жителі розповідають про свого сорому за звичкою-формуючи характер сучасних технологій. Як повідомляє Guardian в жовтні, зростає число програмістів і дизайнерів припиняти свою роботу в розчарування в тому, що їх робота тягне за собою. Від Кріса Марчеллино – один з винахідників Apple по системі push-повідомлень, який пішов з індустрії як нейрохірурга – для Лорен Бричер – хто створив Pull-для-поновлення руху, що виявляється так багато додатків в мініатюрі одноруких-бандитів і тепер присвячує свій час будівництва будинку в Нью-Джерсі – багато робітників на передовий дизайн інтерфейсу передумав.

Інші мали ту ж реалізацію, але вирішили взяти незручності – ла-консультантів утримання дофаміну лабораторії. Компанія пропонує послуги плагін, який робить "моменти радості" в додатках, які його використовують. Він обіцяє клієнтам: “Ваші користувачі будуть жадати його. І вони жадають тебе".

Якщо це так, то керівники соціальних медіа не просто слідуючи правилу пушеров і дилерів скрізь, четвертої з десяти горезвісна велика тріщина заповідей: "ніколи не отримаєте високо на ваші власні пропозиції".

"Багато Tech титанів дуже обережні, про те, як вони особисто використовувати технології і як вони дадуть своїм дітям, щоб використовувати його і якою мірою вони дозволяють своїм дітям доступ до екранів і різних додатків і програм", - каже Альтер. "Вони будуть підніматися на сцену, деякі з них, і говорять щось на кшталт:" це найбільше твір всіх часів, а тоді, коли ви копаетесь ви бачите, що вони не дозволяють своїм дітям відвідувати той же самий продукт". Техніка сама по собі не хоче бути гарним ... він приймає людини, щоб переконатися, що речі, які ви робите з нею добре Керівник Apple Тім Кук

Минулого тижня, генеральний директор Apple, Тім Кук, розповів Guardian: “у мене немає дитини, але у мене є племінник, що я поклав деякі правила. Є деякі речі, які я не дозволю. Я не хочу, щоб вони в соціальній мережі".

Він додав: “Технологія сама по собі не хочуть бути хорошими і не хочуть бути поганими. Він приймає людини, щоб переконатися, що речі, які ви робите з нею добре. І він приймає людей у процес розробки, щоб переконатися, що створення продукту-це добре".

Альтер вважає, що класичним прикладом такого підходу є попередник Кука, Стів Джобс, "хто говорить про всіх перевагах iPad, а потім не допустив, щоб його діти поруч з ним". ("Вони не використали його," Джобс сказав репортерові Нью-Йорк Таймс кілька місяців після того, як був випущений iPad. "Ми обмежуємо, скільки техніки наші діти вдома".)

Це не тільки діти. "Ви можете бачити це їх власна поведінка," зміни, каже. “Джек Дорсі, так він використовує Twitter, він, здається, дуже обережні про те, скільки часу він витрачає. Очевидно, що він дуже зайнята людина і дуже здібний хлопець, але в результаті він, можливо, відволікає багато інших речей, і він зміг відірватися від платформи.

“Але це не правда для всіх користувачів Twitter – багато з них повідомляють про те, використовуючи розмовний термін, пристрастився. Чи це дійсно клінічна залежність, він відчуває себе з ними так, як вони хотіли б зробити менше, це підриває їх добробут. І я думаю, що це абсолютно правильно: для багатьох користувачів Twitter, Це свого роду чорна діра, яка засмоктує тебе, і це дуже важко зупинити за допомогою програми".

Це, звичайно, що я думаю про Твіттері. Я намагався урізати, усвідомивши, як багато часу було витрачено втупився на стрічці афоризмів, починаючи від злегка забавляє віддалено травматично. Я видалив 133,000 твіти, в прагненні зменшити відчуття, що я не міг кинути те, в якому я потонув так багато разів. Я видалив програми з мого телефону і комп\'ютера, змушуючи будь взаємодія через Web-браузер. Я взяв повторні розриви. Але я продовжую повертатися.

Одна справа бути дитиною з захисним батьком, зберігаючи технології від вас. Зовсім інша справа жити як управлінцем себе, перемігши спільних зусиль тисяч найрозумніших людей у світі, щоб прищепити тягу, щоб відкрити програму кожен день. Я не самотній у боротьбі. Наскільки велика технологій нарешті прокинулася в жах від власних винаходів Детальніше

Кевін Holesh, незалежним розробником програми є одним з тих, хто намагався урізати. Він написав програму, момент, який відстежує, скільки часу ви проводите, дивлячись на телефон кожен день. Для звичайного користувача, це більше трьох годин щодня. Статистика Holesh було досить, щоб забезпечити мотивацію для змін. “Як тільки я отримав точні дані, що сама допомагала мені використовувати мій телефон менше. Я зробив кілька кроків у цьому напрямку, але я знав, що тільки побачивши сам номер був півсправи. Бачачи, що кількість дійсно змінили мій підхід ... я був витрачати годину на день не роблю нічого продуктивного, тільки час втрачати".

Holesh в результаті видалив всі соціальні мережі, і його обліковий запис робочої електронної пошти, зі свого телефону. “Це крок, який допомагає мені найбільше, просто не мають до нього доступ. По-перше, моя місія була просто: з\'ясуйте, яку кількість часу телефону робить вас щасливим. Але тепер я почав трохи більш екстремальний підхід, я менше переживаю з приводу статті, новини або мій дядько викладає щось запальне на Facebook. Я знаходжу, що краще спілкуватися в більш дідівськими методами".

Альтер говорить, що сила волі може допомогти певною мірою, в той час як залишивши речі в недоступному для випадкових, бездумне використання може допомогти більше. У кінцевому рахунку, однак, залежність важко подолати поодинці.

"Цілком можливо, що через 20 років ми будемо озиратися на нинішнє покоління дітей і кажуть:" дивись, вони соціально відрізняється від будь-якого іншого покоління людей, які прийшли раніше і в результаті це величезна проблема і, можливо, потрібно відрегулювати як-то такі дії.\' Або, можливо, ми зможемо оглянутися назад і сказати: "я не знаю, що відбувається – я не знаю, чому ми були так стурбовані.\' Поки у нас є деякі докази, поки є щось, що здається відчутним, я думаю, що це буде дуже важко змусити людей масово змінювати, як вони себе ведуть".

Якщо Ви не можете змусити себе урізати соціальні медіа, ви можете спробувати наступні наприклад Цукерберга і найняти команду з 12 зробить це за вас. Це може бути не так дешево і просто, як видалення Facebook, але це, напевно, легше дотримуватися.


banner14

Категория: Наука и техника

\'Ніколи не отримати високий на свій власний джерело\' – чому боси соціальних медіа не використовують соціальні медіа


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.