Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

\'Це не просто\': є водневі автомобілі майбутнього?


Опубликованно 11.05.2018 01:30

\'Це не просто\': є водневі автомобілі майбутнього?

\'Це не просто\': є водневі автомобілі майбутнього? Автомобілізму \'Це не просто\': є водневі автомобілі майбутнього?

Винахідник Хуго Spowers є мрія: замінити сьогоднішні автомобілі з власним прототипом водню. Чи готовий світ? Олівер Франклін-Острови Уолліс Сидів 20 січня 2018 10.00 МСК Поділитися на Facebook Поділитися на Twitter Поділитися по електронній пошті Подивитися інші варіанти обміну Поділитися на LinkedIn Поділитися в pinterest Поділитися на Google+ Поділитися на whatsapp Поділитися на Посланника Поруч

На випередження: Угу Spowers з його водневих автомобілів, Раса, в долині Elan, Уельс. Фото: Джоела Редмана для опікуна

В середині 1990-х, Уго Spowers побіг формулу три гоночної команди. У свій час автоспорт був у кишені великий тютюновими виробами. Кожні вихідні, формули один автомобіль красується з брендами сигарет Мальборо, Кемел, шовк вирізати мчав на телебаченні перед мільйонами. "Це було досить ясно, що вона вбиває людей", - говорить Spowers. “Між тим, промисловість зображуючи зв\'язок між переможців і курити. Це було смішно. Але ніхто не збирався проти нього".

Так коли в 1995 році, команда Spowers\' представив автомобіль, прикрашений кампанії проти куріння, це викликало переполох. На вечірці в ніч перед автомобіля був встановлений на дебют у Гран при Великобританії, голова британських гонщиків клуб викликали Spowers, обурюється. "Він кричав на мене хвилин п\'ять, про те, як автоспорт потребував його спонсорів, а не ліберастів, як ви," Spowers тепер каже, сміючись. Але Spowers був непохитний: він знав, що він був правий. Крім того, він вважає, що з фінансової точки зору: відносини з тютюном було псувати спорт для підприємств, які не хочуть бути пов\'язаними з курінням.

Але промисловості не поспішають змінюватися, і схема Spowers\' знайшли кілька покровителів. Розчарувавшись і мало коштів, він пішов незабаром після гонки. Він не був до 2006 року, мотоспорт, нарешті, повністю заборонили рекламу тютюну.

Так Spowers звик до того, що сумнівався, глумилися і кричали вниз. Але він також навчився бути терплячим. Іноді, єдиний спосіб відрізнити псих і фантазер трохи почекати.

Зараз 57, Spowers має сиве волосся старіючого рок-зірки, рум\'яним кольором обличчя і розпатланим чарівність. Коли ми зустрінемося, у картатій сорочці стирчить крізь великі отвори в його червоний кабель трикотажу джемпер; його штани тримаються на поясі зроблена з повторно використаних пожежний шланг. За останні 16 років, Spowers був засновник і головний інженер Riversimple, невеликий, що працюють на водні автомобільна компанія, що базується в місті Лландріндод-Уелс, в середині Уельсу. У 2016 році вона представила свою першу продукцію-готовий автомобіль: Раса, радикальний, ультра-світло два-місний з живленням від водневих паливних елементах. В цьому році компанія буде викочувати бета-тест з 20 автомобілів в Монмутшир і якщо все піде добре, Spowers сподівається, що автомобіль на ринку в 2019 році. "Наскільки ми можемо судити," говорить він, "ми є єдиною незалежною водню запуску автомобіля у світі".

***

Штаб-квартира Riversimple лежать на невеликій індустріальному парку, в мальовничій заміській місцевості Уельсу: навколишні пагорби з вівцями; головний офіс з видом на струмок. Всередині, інженери працюють за партами перейдуть з піддонів. Spowers працюють 19 осіб, і сьогодні деякі інженери в майстерні скупчилися навколо шасі першого бета-Раса випробування автомобілів. Це тільки що прибув від Постачальника в Мелтон-Моубрей (Річковий намагається використовувати КК-постачальників, де це можливо) і проходить тестування перед іншими 19 впорядковані.

Раса (скорочено табула раса чи чиста дошка) - це світло-блакитний колір і має стильний і зручний дизайн. Його незвичайні, аеродинамічна форма була розроблена Крісом Рейц, який також спроектував сучасного Fiat 500. "Ми хочемо створити щось люди хочуть, а не тільки для ЕКО провини," Spowers говорить. Весь автомобіль важить всього 580kg, або менше половини Фольксваген Гольф і чверть Тесла модель С.

Його шасі з карбону, і вона використовує низькі кочення колеса опір. Кожна частина була ретельно розроблена для легкості; чим менше вага, тим менше потрібно енергії. Автомобіль може розігнатися від 0 до 60 миль в годину за 10 секунд – аналог Форд Фієста – і має Радіус дії близько 300 кілометрів. Але він робить це тільки на 1,5 кг водню, з допомогою невеликого 8.5 кВт на паливних елементах. Компанії Toyota водневий автомобіль, Мірай, використовує 5кг для досягнення тієї ж серії.

Угу Spowers і його дружина Фіона Кленсі у своєму головному офісі Riversimple. Фото: Джоела Редмана для опікуна

Паливна комірка доповнено банк суперконденсатори – дуже швидка зарядка батареї, які постачають чотири колеса електродвигуни з додаткової потужності для прискорення. Інноваційною системою рекуперативного гальмування захоплює велику частину енергії даремно при гальмуванні, поставивши її в суперконденсаторах. У поєднанні з паливними елементами, Spowers говорить, що дає Раса забезпечити еквівалентну понад 250 миль за галон. Працюють на водні з відновлюваних джерел, що б зробити його претендентом на самих стійких автомобілів у світі.

Інженери рол Раса на автостоянці, і Spowers пропонує забрати мене на машині. Його крило чайки двері розпашні, відкриваючи негусто якщо дивно просторий салон. "Всі стягнуто в порядку?" Він кидає серії вимикачі; паливний елемент і компресор бурмотіння в життя, створивши чудовий свистячий шум. Він відчуває, як сидячи в Делоріан.

Цей автомобіль явно прототип – немає опалення і РК-екран приладової панелі не працює (Spowers каже, що ці проблеми будуть виправлені в бета авто) – але це дивно полірується. Ми зі свистом багато Riversimple це. Spowers знаходиться у своїй стихії; коли він побіг його Формула три команди, він би гонку трохи занадто, і він їздить швидко, з практикується економіки напівпрофесійний. Це інша точка продажу: "жахливо весело", - говорить він, посміхаючись.

Протягом багатьох років, Riversimple був просто Spowers та ідею. Сім\'я підтримала дружина Гюго Фіону, потім на керівні посади в рекламному агентстві компанії tbwa (у них є 17-річний син, Стірлінга, названий на честь Стірлінга Мосса, і дочка, Djazia, 15). У ці дні, Фіона-директор Riversimple, у неї кучеряве світле волосся, прямокутні окуляри і спокійним, коротким вдачею, природний противагу академічним ентузіазмом Spowers\'.

Перший автомобіль, який Riversimple причини був LIFECar, спільно з класичним автоконцерн Морган. Коли LIFECar дебютував на Женевському автосалоні в 2008 році, вона була визнана проривом: він може вдарити по 90 миль на годину і важив всього 650г. "Це була демонстрація, в 2007 році, що стало можливим нульовим рівнем викидів спортивний автомобіль", - згадує Чарльз Морган, потім керуючим директором автовиробника. Але компанія вважала його надто дорогим, щоб продовжити. "Прориви ніколи не бувають легкими", - говорить Морган.

Потім Riversimple адаптувала технологію LIFECar в невеликий, недорогий, розумний автомобіль-прототип під назвою Hyrban. Плани були розміщені на споживача, суд в Лестері, але проект не вдалося забезпечити фінансування та політичне схвалення. "У той же час, аварія сталася, і що зняли величезну кількість мужності всіх інвесторів", - сказала Фіона мені за обідом в залі засідань Riversimple. "Апетит зник радикальних ідей". Тепер, якщо дзвонить телефон, і він починається з 44, ЄС не зациклюються

Я запитую, чому вони не відмовилися від цієї ідеї. "Час від часу, ми знаходимося в депресивному стані, але не довго", - говорить Фіона. "Завжди є динаміка і прогрес".

"Ми ще не дійшли до точки заставного будинку", - говорить Удо.

"Так, у нас є". Фіона повертає голову, роздратований. "Що ти маєш на увазі?"

"О, так," Х\'юго каже, ніяково. "Так, так, так, так".

У 2015 році Riversimple досягнутий прорив: компанія була нагороджена ?2м Грант від уряду Уельсу розвитку Раса. За цим послідував €2м Грант від ЄС на бета-тест. Потім, у червні 2016 року, у Великобританії проголосували за те, щоб покинути Євросоюз.

Spowers нервує про вихід Великобританії з ЄС, що означає для компанії. "Ці гранти ЄС зникне, а також ЄІБ Європейський Інвестиційний Банк]." На недавній конференції, він познайомився з представником ЄІБ, який підтвердив його побоювання з приводу майбутнього фінансування проектів у Великобританії. "Він сказав, що сенсу немає, що якщо телефон дзвонить і він починає з 44, не зациклюються".

***

Автомобільній промисловості був повільним, щоб штовхнути його на викопному паливі звичка: електромобілів (evs), як і раніше, складають менше 2% всіх проданих нових автомобілів. Але це повинно швидко змінюватися: у 2017 році, Великобританія і Франція заявили про намір ввести заборону на продаж нових бензинових і дизельних автомобілів до 2040 року. Німеччина і Китай мають намір послідувати їх прикладу. Всі Вольво буде електричним або гібридним з 2019 року. Кожен великий виробник вкладає значні кошти в розробку електромобілів, таких як Тесли Model 3 і Nissan Leaf, що працюють на літій-іонних акумуляторах.

Довгий час галузь була досліджена ще одна альтернатива двигуну внутрішнього згоряння: водневі паливні елементи. Просто кажучи, паливні елементи роботи з електрохімічним шляхом об\'єднання водню, що зберігається в герметичний бак, з повітря, щоб генерувати електричний струм; єдиний викидів є водяна пара. Однак, розвиток технології паливних елементів був повільним. Вони є дорогими у виробництві (платина є основним компонентом), як водень. Газ є легкозаймистим і важко зберігати. І в той час як водень можуть бути отримані з використанням відновлюваних джерел енергії шляхом електролізу (за допомогою струму, для розділення води на водень і кисень) це більш зазвичай отримують з природного газу, виділяючи вуглекислий газ у процесі. З цієї причини Tesla Елон Маск назвав технологію "дурень клітини". Є такий жарт промисловості: водень-паливо майбутнього – і воно завжди буде.

Багаторічний оборони прихильників водню є те, що він є більш практичним. Водневі автомобілі можуть подорожувати більш ніж 300 миль на одному баку і заправлятися в хвилини, подібні заправки бензинового автомобіля, а сьогодні Евс зайняти кілька годин, щоб зарядити.

Робота: \'ми хочемо створити щось люди хочуть, а не тільки для ЕКО провини.\' Фото: Джоела Редмана для опікуна

“Це займе п\'ять хвилин, щоб заповнити автомобіль бензином. Тесла становить 30 хвилин з нагнітачем, а це до 80% [звинувачення]," Spowers говорить. “Таким чином, для автомагістралі з 20 бензинові насоси, вам потрібно замінити їх на 120 зарядні пристрої, щоб отримати такий же пропускної здатності машин. Кожне зарядний пристрій Тесла 120квт, значить, вам потрібна підстанція 14.4 МВт – це еквівалент харчування 32,000 будинків у Великобританії. Однієї зарядки автомобільного акумулятора дуже проста; пломбування одного водневого автомобіля неможливо. Але, як ви масштабу, що ситуація повністю перевертає."

Як батарейки і водень просто накопичувати енергію, вони не самі по собі скорочення викидів вуглецю – швидше, вони рухаються проблема викидів в електромережі: енергії все одно повинен бути зроблений. Що добре в таких місцях, як Каліфорнія, де вдома сонячні батареї практично цілий рік, але меншою мірою в країнах, де сітка працює на брудне вугілля і природний газ. Додати у викидах виготовлення акумуляторної батареї і, за даними деяких наукових досліджень, електромобіль насправді випромінює більше СО2 над свого життя, ніж ефективний дизельний автомобіль.

Сонячні і вітряні електростанції переривчастий, який є, чому уряду не вистачає грошей на грід-технології зберігання. У цьому може полягати перевага водню: це може бути зроблено з використанням відновлюваних джерел енергії надлишок енергії в піковий час, а потім зберігається в спеціальних резервуарах або підземних печерах. Крім того, оскільки водень виділяє при згорянні вуглецю, він може бути використаний для доповнення або заміщення природного газу (метану) в системах опалення будинків та підприємств – причиною майже третини викидів вуглекислого газу у Великобританії. На сьогоднішній день, що було визнано занадто дорогим. Але так теж буде процес модернізації мережі електропостачання для боротьби з електромобілями.

У 2017 році Всесвітній економічний форум у Давосі, консорціум компаній, включаючи Тойота, Хонда, Даймлер, "Шелл" і BMW оголосили про створення Ради водню, який буде інвестувати в ці розробки і лобіювання. Японія оголосила про свій намір стати першою в світі "водневого товариства", спрямований на 35 водневих паливних станцій в експлуатацію до 2020 року. Коли у вас є яскраві нові ідеї, всі розмови йде прямо до причини, це не може бути зроблено

Тойота, Пріус, чиї популяризировавший гібридний автомобіль, це робить велику ставку на водень, з ?65,000 споживчими седан під назвою Мірай, паливних елементах, автобусів і вантажівок у розвитку. "В якості носія інформації, це дійсно дуже цікаво", - говорить Джон Хант, який працює для Toyota воднева бізнес. "Ви можете відправити його в мережу газової мережі, ви можете записати його в побутових котлах, ви можете використовувати його в таких процесах, як паливні елементи." Toyota очікує 30% від транспортних засобів, що працюють на водні до 2050 року.

Але Spowers\' реальна критика акумулятор-електромобілі набагато простіше: це те, що вони занадто важкі. "Верх Тесла діапазон батареєю важче, ніж наш автомобіль", - говорить він. Він не від батарейки; він так само критично виробники намагаються поставити водню в існуючі автомобілі. “Ось чому це так дорого, тому що ви намагаєтеся поставити його в звичайних автомобілях. А якщо ви проектуєте автомобіль, характеристики водню, ви можете істотно обійти ці бар\'єри і всі вони зникають".

***

Уго Spowers було привілейоване виховання. Його батько, Вільям, Австралії, створений відділ книг на аукціоні будинку christie\'s і був завзятим рослинництвом, встановлюючи один з найбільших в країні приватних дендраріїв. Spowers кредити з його экологизмом у вихідні дні працювати в саду. "Я ріс, бажаючи зробити документальні фільми про природу", - говорить він. "Тоді, 15, я зловив гоночний мотор помилка." Після Ітона він вивчав інженерні науки в Оксфорді, і впав з небезпечними спортивний клуб, товариство, яке стало сумно відомим для постановки екстремальних і сюрреалістичні трюки. Групі приписують винахід зорбінг і стрибки з тарзанки; Spowers стверджує, що вперше стрибати з головою.

Після університету він влаштувався на роботу слюсарем працює на гоночних автомобілях. Він став близько знайомі з конструкцією автомобілів: різниця між дужок у Великобританії та Італії; переваги легкості. Його перший автомобіль був Перллэнд, рідкісний комплект автомобіля з скловолокна тіла. “Це був неймовірно легкий. Я можу забрати передній кінець вгору в щільну паркувальне місце і перемістити його", - говорить він. У 1982 році, він і деякі колеги побудували автомобіля "на три і шість пенсів" і ввели його в 24 години Ле-Мана. Незабаром після цього він заснував молодецтво гонки і увійшов у Формулі три.

Коли Spowers кинути мотоспорт, він вважав залишає автопром. Він поринув у працях провідних екологів (Ейморі Ловинс, Пол Хокен) і стала зацікавлена у вивченні складних систем. У 1996 році він вступив в Хокен курсів викладав у коледжі Шумахера в Тотнес, Девон. У позакласній ж скелелазну поїздку, Хокен – книга, в якій Екологія торгівлі Spowers кредити як найважливішого чинника впливу – переконали його потенціал паливних елементів.

Spowers навчався на МВА (його дисертація була присвячена можливості автомобілів на паливних елементах) і прийшли до різкого висновку про те, що для того, для автомобільної промисловості, щоб бути стійким, це питання не тільки водень або батареї – він повинен зовсім інша бізнес-модель.

Працівників з расою, яка становить менше половини ваги Фольксваген Гольф. Фото: Джоела Редмана для опікуна

Традиційні автомобільні компанії, – насправді, традиційні корпорації, період – Spowers каже, ніколи не вирішити наші екологічні проблеми. Публічно перерахованих компаній обумовлено прибутковість акцій, дохідність для акціонерів з прибутку, і прибутки, продаючи стільки товарів, скільки можливо – і, отже, через стільки природних ресурсів, як це можливо. “Ваш інтерес максимізації споживання ресурсів. Ось що максимізує свій прибуток".

Тому замість того, щоб продати рас, Riversimple планує здавати їх в оренду водіям, нарахування фіксованого тарифу і плата за пробіг. Вони не мають точної ціною для споживача варіант – це буде залежати від ціни на водень в момент, але обов\'язково менш ніж за ?500 в місяць все включено (включаючи паливо і страховку). Їх задача така ж щомісячні експлуатаційні витрати як Фольксваген Гольф. "Ми-єдина автомобільна компанія в світі, яка не хоче продавати машину", - говорить Spowers.

Лізингова модель робить дорогі Раса вуглецевого волокна шасі економічно ефективним, тому що це збільшує термін служби автомобіля; більш тривалий термін служби означає більше прибутку для компанії, а також використовувати менше природних ресурсів. "На рівні навколишнього середовища, ми нагороджені для збереження ресурсів, а не на споживання ресурсів," Spowers пояснює.

Протягом багатьох років, що бізнес-модель – результат майже 20 років думати і майструвати – було видно, як дивовижні, але в останнє десятиліття, кругові рухи економіки, яка виступає аналогічних принципах, сформувався і виріс в популярності. "Ніхто не сприймав його серйозно", - згадує Річард Саттон, друг і колишній директор Spowers на фестивалі швидкості в Гудвуді. "У світі вже зрівнялася з ним".

Угу Spowers сподівається, зрештою, побудувати 5000 автомобілів в рік тут, в Уельсі, з чисельністю працюючих до 220 чоловік – саме такого стійкого інноваційного уряд так часто говорить. Але досі фінансова підтримка була обмежена. "Було б здорово для Великобританії втрутитися, але не схоже, що це відбудеться", - говорить Spowers. Останнім часом компанія стала залучати міжнародний інтерес, особливо з Китаю, але цих пропозицій потребуватиме виробничий аутсорсинг і продаж Раса начисто – що суперечить всьому Spowers вірить.

В остаточному підсумку, успіх Riversimple може залежати від факторів, що знаходяться поза його контролем. Широко поширеною інфраструктури для заправки воднем становить не менше десяти років. Між тим, технологія батареї продовжує падати в ціні, і висококалорійні, твердотільні версії, які, як очікується, щоб зарядити швидше і пропонують більш широкий, знаходяться в розробці.

"Я не анти-батареї," Spowers наполягає. “Якщо технологія йде вперед, ми не збираємося захищати водню заради цього. Ми можемо легко поміняти трансмісію на щось інше". Він вносить зміни у свою раніше твердження: "ми не водневий автомобіль компанії, ми стійкої автомобільною компанією."

Але зараз, Spowers оптимістично. Після майже двох десятиліть він приймав всерйоз. Понад 800 осіб подали заявки на бета-тест. Riversimple вже працює над дизайном для чотиримісній моделі, а також легкий фургон. ""Останньої милі" доставки" – останньої частини служби доставки від транспортного вузла до кінцевого пункту призначення – "дуже швидко росте", - говорить він.

Одного разу, він вірить, світ побачить, що він правий. “Всякий раз, коли у вас є яскраві нові ідеї, все розмова йде прямо до причини, це не може бути зроблено. Це набагато краще, не тільки екологічно, але і фінансово – бізнес-модель у нас – це і їжаку зрозуміло.

"Люди врешті-решт зрозуміють".

• Коментуючи цей фрагмент? Якщо ви хочете, щоб Ваш коментар буде розглянуто для включення на сторінці листів журналу до друку, будь ласка, напишіть weekend@theguardian.com, включаючи ім\'я та адресу (не для публікації).


banner14

Категория: Наука и техника

\'Це не просто\': є водневі автомобілі майбутнього?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.