Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Снэпчат надії на другий раз пощастило з запуском нового видовища


Опубликованно 12.05.2018 01:00

Снэпчат надії на другий раз пощастило з запуском нового видовища

Snap-це подвоєння вниз на свого апаратного бізнесу, випустила нову версію своєї камери-окуляри сьогодні з кращою камерою, вміння робити знімки і опір води.

Нова модель поставляється як snapchat намагається оговтатися від розчаровують довгостроковий доля першого покоління, який зібрав увагу – і довгі черги – коли вони були випущені в дуже обмеженій кількості в листопаді 2016 року, але не вдалося продати у великій кількості, коли вони в кінцевому підсумку були випущені у вільний продаж.

За час існування продукту, оснащення продано всього 220 000 одиниць, говориться в повідомленні компанії, в кінцевому рахунку, списання непроданих запасів на суму майже 40 млн дол.

На цей раз нові окуляри будуть доступні на веб-сайті прив\'язки, за ціною ?149.99, і запускаємо одночасно у Великобританії, США, Канади та Франції, і більш широко по всій Європі на наступному тижні.

Як і перша модель, окуляри можуть знімати відео в короткий 10-секундний, запис в круговому форматі, які можна переглядати в додаток snapchat або експортовані для використання в інших цілях. На цей раз, вони також можуть робити фотографії з роздільною здатністю пікселів 1642, на 50% вище, ніж відео, зняте попередньої версії – і вони можуть стріляти під водою. Стерео мікрофони, в поєднанні з пост-обробці, щоб знизити рівень шуму, і нехай окуляри захоплення більш чітке, більш високу якість звуку.

Рішення прив\'язати до знову видовищною стала несподіванкою, так як багато конкуренти переходять від смарт-очок в цілому. Intel запустила свій власний продукт, а окуляри, які використовують лазери, щоб світити інформацію прямо на лінзи очей, в лютому цього року, але був скасований проект у квітні, зазначивши, що нові технології "іноді вимагає важких рішень, коли динаміка ринку не підтримують подальших інвестицій".

Аналогічно, Google скла смарт-окуляри, випущений в 2013 році, прославився тим, що заробив його, хто носить прізвисько "Glasshole", і компанія в кінцевому рахунку перестали виробляти пристрої в 2015 році.

Каже оснащення фокус на обладнанні є важливою частиною його майбутнього. Співзасновник Еван Шпігель описує оснастки як "камера компанії" в першу чергу, і оснащення стверджує, що це не просто маю на увазі інструменти для зйомки фотографій та відео, а також функцій "доповненої реальності" технології, і нові способи взаємодії з цифровим елементів у фізичному світі.



Категория: Наука и техника

Снэпчат надії на другий раз пощастило з запуском нового видовища


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.