Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Instagram може тримати свій ніс в чистоті?


Опубликованно 21.05.2018 01:30

Instagram може тримати свій ніс в чистоті?

Це був грубий кілька тижнів для Facebook, оскільки спостерігач повідомив Кембриджським порушення даних аналітика. Скандал показав, як політична консалтингова фірма, можливо, прибрала особистої інформації не менше 87 млн. користувачів Facebook для того, щоб впливати на них з урахуванням політичної реклами, відправили в соціальній мережі акції в штопор, спрацьовує #DeleteFacebook рух – і пригощали планети з cringefest, що генеральний директор Марк Цукерберг у виступі перед Сенатом США. Але якщо Репутація Facebook бачив кращі дні, одним з найбільш цінних активів компанії вийти з заварухи практично неушкодженим.

Instagram, обміну фотографіями платформи Facebook придбав у 2012 році за $715m, ще не придумали. у дискусії з приводу Facebook-це легке ставлення до призначених для користувача даних захисту, незважаючи на те, що частина довготривалі соціальні мережі (і штаб-квартира знаходиться всього в декількох кварталах від кампуса Facebook в Менло-парку в Каліфорнії). Видатні представники кампанії DeleteFacebook#, такі як spacex Елон Маск, співачка Шер, і журнал Плейбой, ще в значній мірі присутні і активні на Instagram. Очевидно, додатки імунітет на все, що сталося з її рук, і те, що це може не останній, навіть вів аналітик Рейтер рекомендувати Facebook Instagram відгалуження в окрему компанію, щоб захистити його від зарази репутації.

Чавунні Instagram популярність підтверджує своє перетворення, як перлина в Facebook. Додаток набирає користувачів з шаленою швидкістю: минуло лише п\'ять місяців, щоб стрибнути з 700 млн користувачів, у квітні 2017 року до 800 млн у вересні. Він особливо популярний серед молодих людей: в березні 2018 року, показало опитування дослідницького центру pew показав, що 71% американців у віці від 18 до 24 були на Instagram, і, що більше половини з них відвідують його щодня. І він розправився інших платформ на заручини гри: 2017 наукові дослідження бізнес-аналітики фірма Л2 показав, що Instagram доводилося 92% взаємодій, що відбуваються в соціальних мережах, якщо тільки Facebook, Twitter і Instagram були розглянуті; що за ще цілих 42%, якщо YouTube також був врахований. За даними споживчими фірма дані Statista, в цьому році Instagram, як очікується, становлять майже 28% від чистої виручки мобільної реклами в Facebook.

"Якщо ви вимірюєте успіх через Розмір співтовариства, а потім помножити його участі, Instagram отримує в 10 разів ту роботу, яку Facebook отримує", - говорить засновник L2 і професор Нью-Йоркського університету Скотт Галлоуей. "Багато в чому, це в даний час найбільш успішною майданчиком у світі."

Частиною цього успіху зводиться до внутрішніх якостей Instagram. Його візуально-перша модель може бути більш привабливим, ніж Twitter або текст-важкий Facebook макіяж. При відсутності функції "поділитися", тільки користувачі викладають свої власні фотографії і відео, так що немає ніякої жахливий безлад посилань і репостов, що забрала радість з інших соціальних мереж. Підробка це до вас, щоб зробити це: зустріти Вовків з Instagram Детальніше

"Геній Facebook був таким же [як Instagram] в основний звичку: побачивши фотографії інших людей", - говорить НДР Еяль, ангел-інвестор і автор зачепив: Як побудувати звикання продукти. “На Facebook, що основні звички був загиджений весь інший мотлох у наш канал. Це викликає велике рух в Instagram: люди не хочуть, щоб всі новини, дебати і політика".

З іншого боку, важко не відчувати, що Instagram пощастило, ефективно розпорошувати його імідж на тлі вихор Facebook по скандалів. Варто відзначити, що багато людей не знають, що Instagram, що належить Facebook: за даними недавнього опитування з duckduckgo, 56.9% американців не підозрюють про зв\'язку. Не в тому, що Facebook і Instagram були коли-небудь захоплюється підкресливши, що зв\'язки в їх маркетингових матеріалів, – таку позицію, в ретроспективі, прогадали.

Ще Instagram має багато проблем і недоліків, які катапультувався Facebook в центрі уваги. Блайт фейкових новин та іноземного втручання був засвічений Instagram, принаймні, так само як і Facebook: за даними Facebook власні свідчення перед Конгресом США, в минулому році 170 Instagram рахунків були визнані пропагандою з Росії агентство Інтернет-досліджень, порівняно з тільки 120 сторінок Facebook.

"Instagram як великий компонент передвиборну агітацію в Facebook, якщо не більше", - говорить Джонатан Олбрайт, дані журналістом і директором з дослідницької роботи евакуатора центру Колумбійського університету з цифрової журналістики.

Хоча Instagram не спливло в романі Кембридж, аналітика, оголошення, які з\'являються на платформі можуть бути адаптовані для користувача аудиторії безпосередньо від реклами приладовій панелі Facebook – шляхом використання даних Facebook. Проблеми на майданчику коливалося від тривоги і депресії, викликаючи образи дідівщини

У зв\'язку зі скандалом, Facebook поспішила, щоб переконатися, практики, Instagram конфіденційності даних були вдосконалені. На початку квітня, Instagram раптом закрили доступ до інтерфейсу програмування додатків (API), порушуючи деякі сторонні додатки, спираючись на неї, щоб збирати інформацію про користувачів. Днів потому, Instagram оголосив про створення інструменту, який дозволить користувачам завантажувати дані у них є спільний на платформі – крок, який привів його у відповідність з Facebook (який зроблений з перенесення даних в 2010 році) і з ЄС скоро будуть виконані загальних правил щодо захисту даних.

В той час, Instagram також, швидше за все, під посиленим наглядом для інших довгограючих, але невирішені питання, такі як вплив на молодих споживачів психічного здоров\'я, і підйом Instagram авторитетів – людей, які заробляють на життя, показуючи брендів і продуктів на їх знімки за окрему плату. Поле є нерегульованим, не вистачає прозорості і схильний до зловживань і шахрайства. Але Instagram може бути в процесі сортування цю проблему, і, можливо, навіть зробити трохи грошей по дорозі.

Химерний вібе Instagram і відносну незалежність захищали її від зеніток навісив на своїй материнській компанії. Але як обміну фотографіями берегів службу на шляху до мільярда користувачів, його недоліки не можуть бути покриті з мрійливим фільтра: як Instagram обробляє ці проблеми будуть приходити, щоб визначити це.

Зробити малюнок (д-р): Ілон Маск повідомлення на Instagram, незважаючи на покликання #DeleteFacebook; Кім Кардашьян схвалює фітнес-Шейк; платний партнерський посаду; репост правих пропаганди. Фото: Instagram Потенційні пастки для Instagram

Російська rouletteAccording буксирувати Центр Джонатан Олбрайт, Instagram став однією з майданчиків Росії для обміну пропаганда меми і відео напередодні президентських виборів в США в 2016 році. І в той час як Facebook прив\'язаний число американських користувачів Instagram досягло пропагандою на рівні близько 20 млн., Олбрайт вважає, що ця цифра може бути набагато вище, так як тролі вдаються до стороннім додаткам, таким як Regrann репостить контент кілька разів. Повідомлення на Instagram також може бути більш цікавим, ніж ті ділилися на Facebook, можливо, з-за гладкої інтерфейс Instagram.

"Instagram було краще заняття за ці пости проти Facebook", - говорить Олбрайт. “Facebook стає брудним, люди викладають свої фотографії, заставні, прев\'ю, і коментарі на цей пост вам дуже дезорганізовані. Instagram краще сили для обурення, для людей дуже розсердилася і коментувати більше по-темі".

У той час як Instagram видалив 170 профілі думка повинна бути пов\'язана з Росією, говорить Олбрайт про те, що він ще не позбувся всіх пропаганда, поширювана на платформі.

"Єдині речі, які були зняті були оригінал рахунку, так що якщо є які-небудь скріншот або репост, це все ще навколо", - говорить він. "[Instagram] не повернутися і фільтр або шукати що-небудь". Він каже, що в минулому місяці деякі російські меми можуть бути знайдені ховається в Instagram.

Знаменитості для saleThe аерографом світ Instagram сприяло нової професії з онлайн гравців. Впливові користувачі соціальних медіа, який командував максимум послідовник, співпрацювати з брендами, щоб показати продукти в своїх постах, в обмін на халяву або грошей. Хоча багато ніші "мікро-авторитетів" задати брендів за порівняно невеликі суми, Instagram відомих особистостей можна зробити тисячі фунтів за кожну картину, з такими знаменитостями, як Кім Кардашян зарядки до 500 000 доларів за посаду.

Активності впливає на Instagram збільшилася на 198% в період між 2016 і 2017 років, за даними маркетингових досліджень фірма Клеар. Нестримного зростання цієї нової категорії створило масу нових проблем. Бренди почали пліткувати про "липових авторитетів", потім паразитна армій ботів. Рекламна влади в різних країнах просила авторитетів визнають, що їм платять за просування продукції, додавши хештег #AD для своїх постів. У минулому році Instagram запустив інструмент брендований контент, який дозволяє авторитетів, щоб позначити свого партнера брендів більш зримо в своїх постах. Ця функція була офіційно розгорнута по підвищенню транспарентності та забезпечити брендам висновки про продуктивність пости авторитетів онлайн. Але, за словами Каллума McCahon, директор по стратегії в соціальних медіа, фірма Born соціальним, він може в кінцевому підсумку змінити шлях впливу галузі Будівництво. "Бренди можуть попросити заплатити за просування своїх постів авторитетів і підвищення їх досягти", - сказав він. "Те Instagram може робити гроші з брендів підвищуючи фотографії своїх авторитетів\'. Це не було офіційно підтверджено, що на сьогоднішній день, але це те, що Facebook зробив у минулому."

Негативні наслідки: науковці та інші припустили, що Instagram може примусити молодих людей відчувати себе погано про свою зовнішність і способу життя. Фото: Олександр Давидов/Alamy Фото

Психічний healthIn травня 2017 року, Королівське Товариство охорони здоров\'я (RSPH) опублікувала доповідь про вплив соціальних медіа на психічне здоров\'я молодих людей. Instagram назвав платформу з найгірше вплив на психічний юних користувачів благополуччя. Проблеми варіювалися від тривожності і депресії, викликаючи образи, дідівщини, орган видає зображення. Більш недавнє дослідження від університету Нотр-Дам у Фрімантл, Західна Австралія, показало, що молоді жінки схильні luridly відфільтровані екзистенції користувачів Instagram можуть почувати себе погано про свою зовнішність та спосіб життя і кар\'єри.

За останні кілька місяців, Instagram, здається, звернули увагу, упроваджуючи нові інструменти, такі як фільтри, коментар і спливаючі попередження для проблемної хештегі, які можуть допомогти полегшити деякі з проблем психічного здоров\'я виявлено.

Тоді, у квітні 2018 року, в ході Bloomberg, компанія оголосила про запуск спеціальної команди "здоров\'я" з метою створення Instagram "більш безпечним місцем, місцем, де люди почувають себе добре". Стратегія групи залишається неясним, але, принаймні, здається, що Instagram визнав, що з великою силою приходить велика відповідальність.

"Це дивно, що Instagram тільки нещодавно запустив команду благополуччя", - сказав доктор Беккі Інкстер, почесний науковий співробітник Кембріджського університету, які внесли свій вклад у вивчення RSPH. "Вони потребують набагато більш активну позицію з тим, як вони обробляють потенційний негативний ефект і шкоду". Однак інкстер оптимізмом, про Instagram прокладає шлях до кращого розуміння того, як образи впливають на наше психічне благополуччя. "Instagram може стати великим гравцем, і допомогти в цьому напрямку", - каже вона. Активності впливає на Instagram збільшилася на 198% у 2016-17. Їх підйом породив безліч нових проблем



Категория: Наука и техника

Instagram може тримати свій ніс в чистоті?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.