Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Будучи водія легкового автомобіля доводить \'тривожні і надзвичайні\'


Опубликованно 05.06.2018 00:15

Будучи водія легкового автомобіля доводить \'тривожні і надзвичайні\'

Скільки людей потрібно, щоб управляти некерований автомобіль? П\'ять: на безпеку водія за кермом, оператором в програму маршруту, і три інженера контролюючи його в іншу машину ззаду.

Це, чесно кажучи, навіть не прототип. Автономний автомобіль, представлений минулого тижня в місті Мілтон Кейнс знаходиться передових технічних, вступ Великобританії в глобальній гонці, щоб отримати перший безпілотний автомобіль на дорозі.

Перетворений рендж Ровер Спорт можна самим керувати, прискорюватися і сповільнюватися, зупинятися на червоне світло і рух, коли вони стають зеленими. Він може навіть впоратися з каруселей, фундаментальний навик в Мілтон-Кінс. П\'ять операторів там, щоб вивчити найменші нюанси реакції автомобіля на постійно змінні дорожні умови – велосипедистів, пішоходів і інших водіїв, і погода, щоб назвати декілька.

Публічна демонстрація автомобіля, Великобританії Автодрайв, консорціум, очолюваний інжинірингової компанії arup, підтриманий Ягуар Ленд Ровер, Форд і Тата Моторс мали святковою подією для Британської автомобільної промисловості.

Але зростаюче занепокоєння з приводу самостійного водіння автомобілів була зруйнована смерть Елейн Герцберга в темпі, штат Арізона, на минулого тижня. Вона була збита автономного убер, що не очевидно виявити 49-річний, коли вона котила свій велосипед через дорогу в нічний час.

"Це жахливо", - говорить Тім Армитаж, директор проекту Великобританії Автодрайв. “Це жахливо для людини – всіх учасників. І це показує, наскільки важливо, щоб переконатися, що те, що ми демонструємо сьогодні-це безпечна і, що ми не переоцінюйте технології".

Інженерні зусилля Великобританії Автодрайв зосереджені на безпеці, але це не єдина проблема. Уряд інвестує ?250 млн. в кілька найбільших науково-дослідних проектів за участю не менше 1000 осіб, за оцінками Армитаж. До 2035 року Міністерство транспорту чекає галузь ?50 млрд в економіку – близько третини всього виробництва Великобританії, хоча нинішня Автомобільна промисловість вносить близько $ 58млрд. Тим не менш, є багато верхи на успіх самостійного водіння автомобілів.

Уряд стратегію для отримання там все про наукових дослідженнях. На обірваних значні гранти, йому вдалося загін автомобільних компаній, університетів та інших інтересів у спільній роботі – на відміну від США, наприклад, де убер, Waymo Google і Тойота цілком конкурентоспроможні.

У Великобританії налічується 15 спонсорованих урядом проектів, очолюваних чотири великих консорціумів, як Великобританія Автодрайв які приходять на проблему з різних кутів – передбачати поведінку інших водіїв, велосипедистів і пішоходів, розуміння потреб літніх або водіїв з обмеженими можливостями, і проблеми доріг.

Всі дослідження повертається на ту ж тему: Як зробити дороги безпечними, дозволяючи людям подорожувати, де їм потрібно.

Як і в будь-якій технології, є глюки. На демонстрацію їзди в Мілтон-Кейнес, у нас є поруч-сумую, коли машина крениться вперед на перехрестя на парковці. Безпеки водія, Джим о\'донохью, рятує нас від насувається зіткнення з припаркованим автомобілем, захоплюючи коліс. Потім він не зовсім впевнений, якщо він зрозумів, що автомобіль піде не так або якщо він попередив його, він не міг впоратися. "Я воджу його протягом декількох тижнів, так що я дійсно налаштовані на це", - говорить він, підкреслюючи без свідомості, поруч-вісцеральних знайомство, що у людей з технологіями, які вони регулярно використовують. Поведінки водіїв і людино-машинного взаємодії є важливими елементами дослідження.

Будучи пасажиром в цей рендж Ровер, як женуть незграбний таксист. Прискорення відчуває себе агресивно з світлофорів, він ногою-до-пів до 30 миль в годину. Гальмування починається дещо пізніше, ніж хотілося б.

Одного разу до швидкості, диски надзвичайно близько до бордюру. Бічні датчики можуть оцінити відстань набагато точніше, ніж людина. Все це тривожний досвід, який відчуває себе повністю на відміну від їзда будь-якого іншого транспортного засобу. Але машину, необхідно підкреслити, як і раніше будується – датчики і елементи управління налаштовуються на щоденній основі.

Ці автомобілі є найбільш привабливі частини дослідження, з метою створити автомобіль, який може впоратися з будь-якою ситуацією більш безпечно, ніж водій людини. Інша, більш безпосередня увага приділяється автомобілів з використанням технології мобільного телефону, щоб дозволити кожний транспортний засіб на дорозі, щоб поговорити один з одним. Чергова демонстрація показує, як драйвери стандартного авто можуть отримати інформацію, наприклад, чи є автомобіль в русі вперед не гальмуючи різко, або якщо швидка допомога наближається.

Можливо, найпереконливіший проект на пошуку місця для паркування. Автомобілі з візуальні датчики можуть виявити паркувальних місць і ділитися інформацією з мережею підключених автомобілів, та повідомити водієві, де найближчий місце. "Близько 30% трафіку-це люди, роз\'їжджаючи в пошуках паркувальних місць", - каже Армітідж. “В майбутньому ми, можливо, буде потрібно набагато менше автостоянка. Уявіть, що ви могли б зробити з простором".

Дослідження пропонує питання, які є набагато більш фундаментальне, ніж просто як побудувати безпечний, самостійного водіння автомобілів, щоб повторити британський флот водія, що належить внутрішнього згоряння транспортних засобів. Замість покупки або лізингу одного автомобіля для всіх Ваших потреб, людина могла отримати доступ до різних видів транспортного засобу на інший подорож.

Ще одне принципове питання-скільки британських дорогах може змінюватися для забезпечення самостійного водіння автомобілів для більш ефективної роботи. Автомобілі могли взаємодіяти один з одним, але і з дорогими меблями, як світлофори, змушуючи водіїв гальмувати перед червоним світлом. Зростаюча інфраструктура навколо електромобілів показує, як швидко це може статися. Аруп прокладені електричні кабелі і зарядної інфраструктури в Мілтон-Кейнес, коли рада вирішила, що спробую стати центром електромобілів у Великобританії. “Коли вони приїхали, надходили скарги від водіїв на автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння, що занадто багато місця для парковки були передані для нарахування очок. Зараз вони всі повні".

Один з проектів, близьких до завершення передбачає самостійне водіння стручки. Консорціум Gateway півострові в Грінвіч, Лондон, працює чотири водія стручки в пішохідних зонах, вивчення того, як представники громадськості реагувати. Є схожі модулі в Мілтон-Кінс“.Ми сподіваємося, що буде готовий до кінця року", - говорить Армітідж. “Сінгапур дуже зацікавлений в тому, що ми робимо. "Вони хочуть автономні автобуси, тому що вони не можуть набрати достатню кількість водіїв". Це потенційні можливості для експорту, що дозволить створити у Великобританії власної керуючи облікові дані на світовій арені. Так що поки цей рендж Ровер не пристосований для їзди без нагляду, ми, ймовірно, побачимо більш автономними засобами дуже скоро працювати.



Категория: Наука и техника

Будучи водія легкового автомобіля доводить \'тривожні і надзвичайні\'


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.