Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Технарі в Сан-Франциско: як бореться в місті викликало винних


Опубликованно 11.06.2018 02:15

Технарі в Сан-Франциско: як бореться в місті викликало винних

Холодна війна між Сан-Франциско і ІТ-індустрії знову спалахнули у відкриті бойові дії в цьому місяці, коли ніч прибуття сотень мотосамокаты міста міського пейзажу підсилило напруженість між технарями і незаможними.

У dockless електричні скутери, які поширювалися навколо Сан-Франциско за три конкуруючих стартапів так само, як місто готується прийняти закон, щоб регулювати їх, стали останнім символом бачення міського життя. До критиків індустрії високих технологій, вони представляють все, що трапилося з "рухатися швидко і ламати речі" етос. Для Tech євангелістів, вони є ще одним доказом, що краще просити вибачення, ніж дозволу.

Але в місто, на вулицях якого часто всіяна симптоми доступність житла криза і Зяючі майнової нерівності – бездомного кочовища, відходами і викинутих голок неможливо для багатих в ігнор – самокат війни перетворилася у запеклі суперечки з приводу того, хто найбільше винен у прийнятті Сан-Франциско, так неможливо жити і кому варто довіряти, щоб це виправити.

"Чому це, що ми можемо мати екстрених дій на самокатах, але ми голки на тротуарі?" - запитав Сем Альтман, президент стартап-інкубатора Y combinator ст. "Існуючі цивільні інститути, які повинні зробити життя краще і доступніше і простіше в місті ще не зробили хорошу роботу". Самокат війни в Сан-Франциско: місто завдає удару як незаконне схем вулиць флуд Детальніше

Антоніо Гарсіа Мартінес, колишній менеджер по продукції Facebook, який жив у Сан-Франциско протягом двадцяти років, висловив схожу думку в Twitter, де він описав місто у відповідь на "вулиці вкриті людського лайна, наркотиків, голки і розбите скло від епідемії майнові злочини" як "хутро", у той час як його відповідь на "стартапи США[інг] приватні гроші для загальноміський експеримент в особистому мобільності" було "це неподобство, не встоїть".

Коли інший користувач зазначив, що місто витрачає сотні мільйонів доларів на послуги для бездомних і поліцейських, відстрілювався Мартінес: "в Силіконовій долині, ми як виміряти продуктивність через виходи, а не входи."

Через рік після улюблених технік погано бро, Тревіс Каланик, був зміщений зі свого сідала на вершині убер, це вже не норма для підприємців, щоб вони показали свої багатства навколо або пропонувати продукти, призначені виключно для вирішення проблем, що виникають у 1%. Замість цього стартапи для їх існування за допомогою мови куточок лібералізм затоки.

"Не кожен може дозволити собі свій власний електричний самокат," Тревіс VanderZanden, екс-убер виконавчої і нинішній генеральний директор самокат запуску птах, сказав Нью-Йорк Таймс. "Ми не повинні дискримінувати людей, які орендують проти володіння".

Альтман теж кинув скутер компанії в якості необхідних коригувальних високої вартості життя в Сан-Франциско. "У нас є доступність криза за все, що я очікував, і, коли люди бачать стартап, який намагається допомогти людям дозволити собі жити далі, і це було дійсно допомогти людям, і тоді вони бачать, що забрали, я думаю, люди реагують дуже погано", - сказав він.

Звичайно, інша сторона дискусії також претендує на високий моральний рівень. Інформаційно-пропагандистських груп для пішоходів, літніх людей та інвалідів опинилася в силі міської слух говорити про важливість обліку тротуарів ясно для вразливих груп населення. І анти-джентрифікації та доступного житла активістів вже давно не мав ворожості по відношенню до заможних працівників технічних витісняючи з низькими доходами орендаря від суспільства житлового фонду міста.

Бідності і нерівності не вирішуються за алгоритмом, - каже міський чиновник. Фотографія: Alamy Фото

"Іноді речі, як скутер або автобус, стає символом чогось, що люди відчувають, і відчуття, що зараз в бухті, вона стає ігровим майданчиком для багатих технологічних компаній за рахунок більшості", - сказав місцевий активіст Макс Альпер. "Проблема в тому, коли у нас є система, яка побудована для задоволення мало, а громадський транспорт і громадське благо ріжеться".

Альпер взяли участь у першому в Google автобус блокади, в грудні 2013 року, де вона зіграла технічний працівник акт "політичного театру", який був відображений на відео. Виконання права – кричать "це місто для правильних людей, які можуть собі це дозволити" – не те що притягнута за вуха. У 2016 році стартап підприємець опублікував відкритий лист до мера, який, зокрема, йдеться: "багаті працюють люди заробили своє право жити в місті ... я не хочу бачити болю, боротьби і відчаю бомжів і мій шлях на роботу кожен день."

Альпер прийняв маленький акт протесту проти самокатів, в якому він пояснив, сказавши: "коли я ріс, моя мама завжди мені казала, що якщо є сміття в громадських місцях, що це все наша відповідальність, щоб очистити його."

Він не тільки на особистості переходити скутер з тротуару і в сміттєве відро. Інші кидали без нагляду скутери в дерева або в Сан-Франциско або ламають їх з наклейками профанів – "Гей долбоебов, зійти з тротуару" і навіть калом.

Ліз, Генрі, інвалід давній житель Сан-Франциско і старший диспетчер випуску в Mozilla, висловив деяке незадоволення з приводу "людей, викликаючи інвалідність і бідність в якості причини не робити самокати".

Со-засновник першого жіночого хакер-клубі в Сан-Франциско, Генрі був також розуміння мислення, що призводить підприємцям вести себе так, як вони роблять, яких вона описала як "менталітет наближається до соціальних проблем, а також технічні проблеми, просто пробуючи то, побачивши можливості, швидко пробуючи і відкидаючи рішень". Тим не менш, вона визнала, коли технарі намагаються перебирати в реальному світі, "це не обов\'язково вийде так, як якщо б це програмне забезпечення" тому, що негативні наслідки не просто глючний код. Великий брат на колесах? Звільнений робота безпеки ділить місцевих бомжів Детальніше

Аарон пескин, яким, глава міста ввів законодавство самокат, ідея про те, що міська влада ігнорує свої інші обов\'язки в атаку стартап-це абсурд.

"Мої колеги і я можу терти наші животи і Pat наші голови одночасно", - сказав він. Пескин, яким сказав, що, незважаючи на поточне загострення відносин між технологічними компаніями та міста дійсно були краще в останні місяці, і про те, що ресурси, витрачені на серйозні соціальні проблеми, такі як бездомність і прибирання вулиць перевищують витрачені на скутер регулювання "фактор тисяч до одного".

І пескин, яким не особливо переконала думка, що у світі технологій, може або повинна придумати краще ідеї, щоб вирішити багато проблем в Сан-Франциско.

“Бідність і нерівність не вирішуються за алгоритмом. Вони отримали вирішена шляхом обміну", - сказав він.


banner14

Категория: Наука и техника

Технарі в Сан-Франциско: як бореться в місті викликало винних


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.