- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -

Убер зіткнення з регулюючими органами в містах світу

Опубликованно 12 Ноября 2017, в 00:50 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.

stemcell

Претендуючи на комунікаційної платформи, а не служба таксі, uber розширив ігноруючи існуючі правила. Це викликало протести проти їздити-град компанія водіями, сутички з національними владами, а також нові закони, покликані приборкати його діяльності. Рішення від транспорт для Лондона в стрип-убер ліцензії минулого тижня був останнім у довгій низці зіткнень між фірмою США і створення.

В деяких містах світу, де вона працює, убер на зустрічних курсах з регуляторами, в той час як в інших воно, як і раніше твердо поза законом. В кількох місцях, тим не менше $70 млрд (?52bn) фірма активно веде переговори його повернутися чи вже повернувся і працює. Остін, Штат Техас

Uber призупинила діяльність в Остіні в травні 2106 після того, як міські виборці відхилили пропозицію компанії дозволяють самостійно регулювати свої водії, замість того щоб виконати більш суворі правила, пропоновані ліберальної міської ради, які вимагали спільних поїздок водіїв проходити по відбитках пальців на основі перевірки безпеки.

Близько 10 000 водіїв позбулися своїх робочих місць, з деякими переїзду в найближчих містах, де ловив додаток було ще дозволено. Але альтернативи дотримуючись нові правила, в тому числі не-для-прибуток сервісу спільних поїздок, RideAustin, незабаром з\'явилися і рік потому убер пустили назад в Остін після того, як контрольована республіканцями держава втрутилася.

Держава, а не місцеві уряди міста, відповідає за регулювання їздити-град промисловості, які потребують місцевому, державному та національному кримінальному перевірку, але не відбитки пальців. Зараз перед конкурентний ринок в Остіні, убер сказав він "знає, що у нас багато роботи, щоб зробити в місті". Болгарія

Uber припинила свою діяльність в Болгарії у вересні 2015 року після масових акцій протесту і пригрозили страйком Софії традиційних операторів таксі, в якому звинувачують службу "недобросовісну торговельну практику", тому що його водії працюють без ліцензії таксі, професіонал, водійські права або певний правовий статус.

Після спільного розслідування податкових і транспортних органів влади, комісія з конкуренції оштрафувала ?ber в Болгарії, в результаті якого загинуло 40 000 користувачів – €50,000 (?44,000) за недобросовісну конкуренцію і Верховний суд заборонила його. Нове законодавство вимагає, щоб послуги таксі будуть надаватися ліцензованих перевізників з кваліфікованими водіями, найнятими на офіційних контрактів.

Петицію в підтримку убер сказав, що обслуговування було безпечним, надійним і доступним та опитування показало 77% громадського осуду заборони. Але убер показує ніяких ознак повернення на болгарському ринку. Аналогічний, але юридичне додаток на основі послуг, таких як TaxiMe і TaxiMaxim після цього з\'явилися. Данія

Убер витягнув з датського ринку, де це було 2000 водіїв і більш ніж 300 000 клієнтів, у квітні цього року, коли тариф лічильники, датчики присутності пасажира стало обов\'язковим для всіх транспортних засобів, які надають послуги таксі.

Раніше Прокуратура звинуватила компанію допомогою своїх водіїв – четверо з яких були оштрафовані на DKr486,000 (?57,000), кожному – щоб зламати національні правила таксі протягом десятків тисяч їде визнав незаконним. Як повідомляється, ще 1500 водіїв стикаються з аналогічними звинуваченнями.

А нахабно названа альтернативної, не пов\'язаних з убер, Убр міста, прагне обійти нові правила, стверджуючи, кур\'єрською компанією – пасажири можуть подорожувати тільки з "товарами", визначення якого незрозуміло – але це було відомо владі через кілька годин після запуску.

Але убер хоче повернутися. Його північнобалтійський представник K?re Ріїс Нільсен заявив минулого місяця компанія "здійснював помилки", але тепер готові "грати за правилами", включаючи забезпечення своїх водіїв задекларували свої доходи для податкової, платити їм лікарняні та інші посібники та прийняття "цифрової версії" м і місце датчиків. Італія

Після скарги і шести-денний страйк об\'єднання Італії таксі, в Римі суд заблокували використання програми uber, в квітні за недобросовісну конкуренцію. Апеляційний суд зняв заборону в травні, але тільки для компанії преміум-сервіс ?ber Black служба, яка повністю ліцензованим використовує професійні водії.

Стандарт компанії убер х послуг та його убер Поп-додатка – для неліцензованих водіїв – залишаються поза законом. Убер Італії сказав, що це був "дуже радий" рішенням суду, але вимагали "оновлено законодавство, нові технології можуть поліпшити життя громадян".

Убер Блек має лише близько 1000 водіїв в Рим і Мілан, в основному через труднощі отримання професійного водійського посвідчення. Більшість 139,000 вершників додатка за останні три місяці були іноземцями. "Італія, мабуть, єдина країна залишилася без недороге рішення", - сказав убер spokemsan Алессіо Cimmino. Угорщина

Uber припинила свою діяльність в Будапешті в липні 2016 року, коли національний уряд прийняв закон, роблячи неможливим для нього, щоб працювати після декількох місяців переконливі протести водіїв таксі в Угорщині.

Нове законодавство дозволило угорської національної адміністрації зв\'язку, щоб заблокувати доступ в Інтернет для нелегальних диспетчерських служб". Компанії порушують закон, загрожує повторити штрафи HUF200,000 (?560) і бани до одного року.

Убер, яка взяла на 1,200 водіїв і 160 000 клієнтів в Будапешті, каже, що сподівається повернутися на ринок. Регулярних таксомоторних перевезень зросла на 50-60%, так як убер вийняв, по одній місцевій фірмі таксі.

Естонська стартап, у taxify, зробив крок у прірву з допомогою GPS на основі додаток, але з використанням вершників прямо і надаючи автомобілі компанії. Ще один, сподіваюся зі Словаччини, як очікується, приєднатися до щойно у taxify. Канада

Убер заявив, що припинить свою роботу в Квебеку, якщо влада ухвалить нове законодавство, що зобов\'язують водіїв убер пройти поліцейський судимості перевірити і зробити на 35 навчальних годин очікується регулярних таксистів.

Убер генеральний директор в Квебеку, Жан-Ніколя Guillemette, що нові вимоги, що йдуть по верху, які компанії вже називають "найсуворішими і суворими обмеженнями, що накладаються на нас в Північній Америці", буде утримувати частину часу водіїв і його б зупинитися в провінції наступного місяця, якщо вони були реалізовані.

Служба вимагає близько мільйона користувачів і близько 5000 водіїв. "Намагаються нав\'язати те ж саме, що робиться зараз в старі галузі таксі – я не думаю, що це допомагає нам рухатися вперед і обслуговування населення," Guillemette сказав.

Ангела Giuffrida в Римі і Роберта Тейта в Празі внесок у цей доповідь.

Полный текст  →

Источник: radioera.com.ua.


URL сайта: http://ief.tup.km.ua/

URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/1257/

Copyright © 2024 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.