- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Google і Facebook контролюють 84% глобального ринку цифрової реклами
Опубликованно 26 Января 2018, в 00:50 в разделе Разные новости | Нет комментариев.
Google і Facebook отримають 84% коштів, витрачених на цифрову рекламу в світі (без урахування Китаю) в 2017 році, йдеться у звіті агентства GroupM, що належить рекламного концерну WPP.
Згідно з прогнозом агентства, в 2018 році обсяг глобальних витрат на рекламу зросте на 4,3%, або на $23 млрд, при цьому зростання головним чином забезпечить саме цифровий сегмент.
Очікується, що витрати на телерекламу підвищаться в наступному році на 2,2%, на цифрову рекламу — на 11,3%. При цьому обсяг витрат на рекламу в цифрових медіа перевищить витрати на телевізійні рекламні ролики вже у 2017 році в 17 країнах, включаючи Великобританію і Німеччину, пише Financial Times.
Між тим останнім часом усе більше великих компаній висловлюють невдоволення недостатнім моніторингом цифрового контенту, поруч з яким показується їх реклама. Так, Diageo, Mars, HP, Deutsche Bank і Mondelez відмовилися співпрацювати з відеосервісом YouTube, що належить Google, після того, як їх реклама демонструвалася поруч з відеороликами з непристойним змістом.
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/1633/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.