- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Віртуальна необхідність: ВР може оживити похитнулася аркад в Японії?
Опубликованно 26 Июля 2018, в 17:02 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.
Одного разу, коли я летів повз околицях Kabukich? – Токіо, район червоних ліхтарів, ганебно зображений в Якудзу гри – я побачив цікаве оголошення. На перший погляд, це виглядає нічого незвичайного: жінка бадьоро одягнувши гарнітуру, з написом кандзі вітаючи перехожих, щоб прийти і спробувати технологію самі. Мої очі блукають з логотипом у кутку, я розумію, що цей плакат пропагує м\'який на Вимогу – один з найбільших в Японії порно, або "АВ" (відео для дорослих), компанії. Я дивлюся на афішу для віртуального борделю.
У двох кроках знаходиться величезний комплекс Бандай Намко з ВР зона, критий, 38 000 кв. футів все-ВР тематичний парк, який відкрився трохи більше року тому. І далі на південь, на штучному острові Одайба, Сега нещодавно зачистив масовий номер в Японії парк розваг, щоб звільнити місце для нульовою затримкою ВР, "склад масштабу, вільної бродять, багатокористувацька віртуальна реальність розваги", де команда мисливців на зомбі обладнані "військового класу" рух-відстеження рюкзаки і напустив на нежить з Арсеналом пластик вогнепальної зброї.
Ігри часу ... зони VR у Синдзюку, Tokyo. Фотографії: Альфред Холмгрен для опікуна
На Заході, через пару років після того, як у oculus Rift і HTC vive для гарнітури став доступним для громадськості, ВР галас швидко випаровується. А не встановлюючи новий стандарт для інтерактивних розваг, технологія залишалася новинкою – незважаючи на підтримку таких компаній, як Facebook і Sony (у яких для PlayStation VR гарнітури, хоча досить успішно, було прийнято під 3% в PlayStation 4 власників).
В Японії, з іншого боку, ажіотаж тільки почали будувати після 2016 року. З цікавістю стіна відсутня, "піонери ВР переключили свою увагу на застосуванні технологій на різні цільові групи, і під абсолютно різні бізнес-моделі", - говорить Серкан Тото, генеральний директор Токійській аналітичної компанії Кантан гри. Іншими словами: вони ставлять объеденными навушники для використання в Японії "ігрові центри" замість.
Коли я приїжджаю в Сьоги в Японії в будній день, цього мало вистачить, люди шикувалися в чергу, щоб заповнити вісім слотів гравець, але імітація досить переконливо, щоб зробити декого євангеліст ВР. До того, як нас перепровадили в кавернозних нуль Латентність, один з моїх японських товаришів згадує він мало цікавлять ігри, які не передують на картриджах 1986. Після цього, він з придихом оголошує про свій намір придбати PlayStation VR гарнітури.
"Що аркад намагаються це зробити ВР соціальний", - говорить Тото. "Мета полягає в тому, щоб отримати в кілька клієнтів відразу: пар, або групи друзів."
Курс ... Маріо Kart ВР. Фотографії: Альфред Холмгрен для опікуна
З Японії аркада ринку різко знижується із-за більш потужних домашніх консолей – кількість ігрових центрів скоротилося від 44,000 до 14000 в останні три десятиліття – Верона не являє собою футуристичний нова парадигма, як би повернення до галузі коріння. Першим японським аркадах були пагони з повноцінних парків розваг, які раніше були розташовані всередині (або зверху) великих універмагів ще в 1940-х та 50-х років. Це не збіг, що один з найуспішніших аркадних ігор в недавній пам\'яті, робот бойової симулятор Кідо Сенши Гандам: Senj? не Кизуна, з його кабіни стиль управління і масивний "панорамні оптичні дисплей", тематичний парк атракціон, ніж відео ігри. Неможливо повторити звичайної японської вітальні.
Дайсуке Ватанабе, ігровий історик в Токійському університеті Мейдзі (і один з моїх штурманів у ВР зоні Євангеліон симулятор), простежує коріння сьогоднішній ВР аркад в тайкан ("фізична Зворотній зв\'язок") ігор 80-х років, таких як зависання і Форсажу, яка буде поставити вас в сидіння репліка мотоцикла або винищувач. На його думку, зона віртуальної реальності і іже з ними не призначені для отримання прибутку, а для демонстрації віртуальної реальності і в кінцевому підсумку перетворити гри в буквальному гроші машини для звичайної аркади.
Поступове прийняття Японією ВР надала розробникам час, щоб придумати деякі вражаючі технологічні рішення. Відвідування зони ВР, наприклад, нічого подібного посидющий через VR гру на свій диван. Замість цього ви прив\'язали в ряд все більш складних машин, і ви лежачи на спині, скручування, повороти і бурчання, як ви ведете хутро з Євангеліон. Маріо Kart ВР ставить вас в скелетних картинг-рамка, яка імітує ваші рухи в грі і навіть використовує вітер машина для імітації швидкості. Інші, проте, відчувають себе більш як надумані demos техніка, така як влучно назвав Сігвей симулятор джунглів відчаю.
Повертаючись до колишньої слави? ... Зони ВР. Фотографії: Альфред Холмгрен для опікуна
Зважаючи на ці ранні спроби, важко сказати, чи є ВР-це довгостроковий виправити аркади, чудовиська давно шукали. Зони ВР сіндзюку – останнім часом оснащені "поле діяльності" в таких масштабах, як нульовою затримкою в Японії\' – покликаний бути основою для більш ніж 20 точках по всьому світу і "флагман наступного покоління розваги". Між тим, обожнює родом його ВР Парк – що Ватанабе вважає "символом вигідніше ВР аркада маркет" – як успішно, що "революцію" в галузі.
І якщо ця авантюра не окупаються в довгостроковій перспективі, що аркади завжди можете продавати свій арсенал VR обладнання для м\'якого на Вимогу. Коли "дорослі ВР" був вперше продемонстрований у Токіо два роки тому, захід був так тісно, організатори назвали її з-за страху бунту. Очевидно, що віртуальна реальність вже знайшли як мінімум один будинок.
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/2424/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.