- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Правда про ігрових розлад, від зараз fortnite в world of warcraft
Опубликованно 8 Августа 2018, в 01:00 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.
Ігровий розлад може бути знову визнано умова, але невпорядкованих гри нічого, крім нових. У 2010 році пара корейський був заарештований за смертельний бездоглядності викликаного одержимістю Пріус онлайн. П\'ятьма роками раніше, ще один корейський чоловік упав і помер після 50-годинного сеансу гри в Старкрафт в інтернет кафе.
На Заході, світ Warcraft, випущений в 2004 році, був однією з перших ігор, щоб викликати розповіді наркоманії в засобах масової інформації, з грою поклав відповідальність за заподіяння студенти кидають університет та інші втрати кар\'єри і сім\'ї.
Що змінилося в цей раз частково залежить від масштабу. Світ Warcraft досягла піку в 2010 році, через шість років після старту з 12 мільйонів передплатників з усього світу. Він був у жаху від людей: під час гри стає залежністю Детальніше
Зараз fortnite, випущений менше року тому, має більш ніж у 10 разів, що на 125 мільйонів. Навіть якщо нічого не змінилося, в 10 разів більше гравців, ймовірно, означає в 10 разів в історії невпорядковані відносини з грою.
Ігри безкоштовно-ігри природи – це плата за косметичні оновлення, але кожен може скачати і грати, не витрачаючи ні копійки – значить, що значно більша частина тих гравців, молоді порівняно з попередніми ігровими явищами.
Не тільки там більше молодих людей, які не вміють встановлювати межі – але є й більше, видимість Всі типи ігор: восьмигодинний ігрової сесії, що може бути винувато знизала плечима на 18-річного студента в університетському містечку може пробудити інтересу до того ж батьків, якщо вони всього на рік молодший і живе вдома.
Але в той час як зараз fortnite може стати плакат дитини для цього останнім часом історій ігрову залежність, це м\'який приклад форма. Ігор зараз fortnite-це короткі, зазвичай працює від 20 до 30 хвилин, а винагорода за гру велике мінімальні, а тільки косметичний. Це значно менше вимогливих, ніж більш "хардкорних" ігор, у тому числі і сам по собі ВВВ, які можуть вимагати годин безперервної гри і пропонує суттєві нагороди в грі, яка може бути досягнута тільки тими, які ставлять зобов\'язання. НГС фінансуються клініці інтернет-залежність до запуску в Лондоні Детальніше
Аналогічно, зараз fortnite відкидається одна з більш злоякісних новинок ігрової індустрії додумалися за останні кілька років, коробка бабло. Такі ігри як ФІФА 2018, бою одна і доля 2 не пропонують нагороди звичайним способом: замість того, гравці заробляють бабло або купувати коробки, наклейки, пакети, тощо, які містять шанс на отримання елемента вони дійсно хочуть, і куди більше шансів отримувати майже нічого. Непередбачувані нагороди це створює може бути неймовірно цікавим, саме з тієї ж причини ігровий автомат заманює людей у свої мережі.
Епічних ігор, творці зараз fortnite, пройшли над іншими популярними грошима-блешні в ігровому просторі. Немає енергії системи, вимагаючи гроші за постійний доступ; там немає таймери, пропонуючи опцію, щоб пропустити зворотний відлік на готівкові гроші; немає можливості платити, щоб виграти, використовуючи реальні кошти для покупки цифрової переваг. Замість цього, компанія, як видається, мали більш просту тактику: побудувати забавна гра, монетизувати це спритно і отримати більше прибутку від 100 мільйонів задоволених гравців, ніж мільйони експлуатації.
Що підриває самі основи дискусії навколо ігровий розлади. Якщо дитина з плаката стану можуть бути пов\'язані з цим сумнівним терміном, незважаючи на недопущення експлуатації техніки, які були вжиті з боку його колег, що ігри повинні зробити, щоб захистити гравців від самих себе? Програма може просто дуже цікаво для його ж блага?
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/2474/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.