- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -

Facebook ярлики російськими користувачами, зацікавлені у зраді\'

Опубликованно 26 Сентября 2018, в 02:00 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.

stemcell

Рекламні інструменти Facebook за алгоритмічно позначені 65,000 росіяни зацікавлені в зраді, що потенційно піддає їх ризику від репресивного держави, поки компанія не прибрали категорії, такі запити від журналістів.

Маркування викликає нові побоювання з приводу даних профілювання та орієнтації користувачів на сайті, яка вже зіткнулася з критикою за той же інструмент алгоритмічно висновок інформації про користувачів раси, сексуальної орієнтації та політичних поглядів, незважаючи на законодавство про захист даних, що потребують згоди, щоб володіти такою інформацією.

Facebook сказав, що ярлик був призначений тільки для виявлення історичних зраді. “Зради був включений в якості категорії, враховуючи її історичне значення. Враховуючи це незаконна діяльність, ми прибрали його як процентних категорії", - сказав прес-секретар.

Хоча Facebook не надає безпосередньо інтереси користувачів до зовнішніх сторонам, рекламодавці можуть легко їх виявити шляхом ретельного використання державно-доступ компанії інструменти. Наприклад, вони можуть керувати рекламне таргетування виключно користувачі, які проживають в Росії і позначено як будучи зацікавленим в зраді, то записувати IP-адреси користувачів, які перейшли по посиланню.

Ці інструменти можуть бути привабливими для держави, яка використовує інтернет для репресій, заявив експерт по Росії Метте Скак, Академічного університету Орхуса. “Офіційно, в інтернеті немає цензури в Росії. Проте ці методи, що Facebook, ймовірно, мимоволі видали російській владі, зробити це набагато простіше для урядових установ, щоб систематично відстежувати осіб помічені як потенційні зрадники."

У заяві Facebook сказано, що датської радіомовної корпорації, які вперше висвітлили проблему і поділився проблемою з "Гардіан", “підняв ряд важливих питань про спосіб рекламної системи Facebook робота. Наша мета-забезпечити людей побачити оголошення, які актуальні і корисні. Це краще для людей, використовуючи наші послуги, а також для рекламодавців.

“Коли ми виявляємо нецільове використання рекламних продуктів, які ми вживаємо заходів. Залежно від порушення, ми маємо право видалити оголошення, призупинити рекламний аккаунт або навіть повідомити рекламодавцеві правоохоронних органів".

Ця новина з\'явилася через день після Facebook, як з\'ясувалося, мав привілейований доступ до свого сайту для поштового сервісу Mail.Ru російський сайт з посиланнями на Кремль.

У 700-сторінковому документі, оприлюдненому в Конгресі США в кінці червня, Facebook зізнався, що це дало деяким додаткам доступ до даних користувачів "друзі", після закінчення термінів травні 2015 року, коли її закрили, що доступ до більшості розробників. Цей доступ, того ж типу, використовуваного це цифровий додаток життя у центрі скандалу Кембридж Аналітика відмовитися від інформації з 87 млн. облікових записів Facebook, була надана Mail.Ru за два тижні після загального строку.

Facebook розповів CNN, що компанія ще не знайшли ніяких доказів Mail.Ru зловживати цим доступом. “Facebook є глобальною компанією з користувачами по всьому світу, тому ми працюємо з розробниками у всьому світі, щоб принести наші послуги для людей в усьому світі – до тих пір, поки розробники дотримуються нашої політики платформи.

“Mail.Ru один з п\'яти найбільших інтернет-компаній в світі, має вбудований додатків для платформи Facebook, так і для інших основних платформ, включаючи iOS і Android протягом багатьох років. Ми не знайшли жодних ознак зловживання з Mail.Ru. Якщо ми знайдемо зловживання, ми заборонити розробникам".

Алгоритмічно визначення інтересів користувачів є одним з ключових аспектів рекламної платформи Facebook. Це дозволяє рекламодавцям на сайт цільових користувачів більш точно, ніж вони могли за допомогою простих заходів демографічної. Наприклад, реклама спортивних товарів тільки для користувачів, які піклуються про спорт або даючи можливість записати мітки для реклами музика для користувачів, які вже відомі як художників.

Але, в той час як Facebook пропонує користувачам важкий контроль над тим, що він робить з інформацією, яку вони забезпечують, наприклад, завантажені фотографії та оновлення статусу, він пропонує набагато менше контролю над інформацією, він має судити про них. Користувачі можуть вручну видалити індивідуальними інтересами на сторінку параметрів, але не можуть відмовитися від профілювання в цілому, ні запобігти інтересів виведено на категорії-категорії основі. Приховування реклами, націлених на певний інтерес також не ясно, що інтерес з профілю Facebook від даного користувача.

Під GDPR, певні типи конфіденційних персональних даних, включаючи сексуальність, релігія і політичні інтереси є особливо охоронюваними. Оскільки цей закон набув чинності, Facebook спеціально попросив користувачів, якщо вони зручні з цією інформацією, що розміщуються на їх профілі. Але компанія пропонує аналогічну захист інформації про тих категоріях, які він припустив себе – наприклад, що користувач може бути "зацікавлений в гомосексуалізм" або "зацікавлена в Ісламі".

Facebook сказав: “підприємці не отримують ніякої персональної інформації про вас. І ти тільки включив через дії проходять в онлайні, а не ваші особисті характеристики". Він додав: “ "гомосексуальність" - це широко використовувані категорії з багатьма законних цілях. Наприклад, групи підтримки ЛГБТ використовувати цей сегмент, щоб досягти людей, зацікавлених у цих темах. Так що ми будемо тримати його".

Полный текст  →

Источник: radioera.com.ua.


URL сайта: http://ief.tup.km.ua/

URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/2674/

Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.