- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Компанії Apple, Google і Amazon названо найбільш цінні бренди у світі
Опубликованно 10 Ноября 2018, в 01:45 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.
Компанії Apple, Google і Amazon трійку найдорожчих брендів у світі, за даними щорічної доповіді підкреслює, що домінування американських технологічних компаній.
Компанії Interbrand, яка визначає грошову вартість, для кожного бренду з урахуванням таких факторів, як фінансові показники і сила бренду, перше місце Apple в 2018 з вартістю бренду $214bn. У серпні Apple стала першою публічною компанією з оцінкою трильйон доларів.
Apple і Google вже провів два перших місця протягом шести років поспіль, відповідно до кращої світової доповідь брендів компанії Interbrand, в той час як Facebook сповзла одне місце, в 2018 році-дев\'ятою після того, як самим швидкозростаючим брендом протягом п\'яти років.
Між тим брендам, які склали ТОП-100 в 2017 році, але були вигнані в цьому році увійшли Тесла, Томсон Рейтерс, моет э Шандон, і Smirnoff.
Чарльз Trevail, головний виконавчий директор компанії Interbrand, сказав, що ті бренди, які були в змозі реагувати на потреби та очікування клієнтів були найбільш успішними. “Сьогодні ми живемо в світі, де споживачі мають більше влади, ніж коли-небудь, займатися свої особисті бренди в дорозі ми ніколи не бачили. Бренди, як Amazon, Spotify і Netflix і прокласти шлях у цю епоху щодо поліпшення нашого життя в дуже особистої сторони".
Netflix був єдиним з так званих Faang акції – Facebook, Apple, Amazon, Netflix і Google – щоб бути за межами топ-10, але це другий самий швидко розвивається бренд в 2018 році після того, як дебютує в топ-100 в 2017 році.
"[Сміливе рішення на Netflix] інвестувати в оригінальні програми в 2012 році вже забив його приголомшливі 112 номінацій на Еммі, більше ніж будь мережі або потокового сервісу, а її ринкова вартість більше, ніж Дісней," дослідження сказало.
Amazon був самим швидкозростаючим брендом, з-за свого бажання бути "клієнтоорієнтованою компанією на Землі", - йдеться в доповіді. "Він заново відкрив майже кожен сектор ... це оновив свій вогонь Телефон, щоб стати Amazon Ехо смарт-спікер, Amazon MP3, щоб стати музичний потоковий сервіс Amazon музики необмежену кількість, і 2010 краудсорсінговой платформи для сценаристів в Amazon студії\' Еммі нагородами оригінальної телепередачі. Більш того, за даними "Морган Стенлі", Амазонка мода бізнес став другою за величиною продавець одягу в США."
Новачки в топ-100 були сервіс потокового відтворення музики Spotify, 92, і Субару на 100. Re учасників включають Шанель в 23 і Nintendo на 99.
Більше половини з топ-100 припадає на п\'ять галузей – автомобільної, технології, фінансові послуги, розкіш, та швидко рухомі споживчі товари.
Розкіш була найбільш успішні категорії, в поєднанні зі зростанням 42%. Найціннішим брендом класу люкс в рейтингу 2018 був Луї Віттон, займає 18 вартістю 28 млрд. дол.
Найцінніший британський бренд був банк HSBC, місце 46, с бренд оцінюється в $11млрд.
Агентства сказав, що багато хто з топ-виконавці за передплатою підприємствам, що становить 29% від топ-100 брендів. "Це тому, що традиційні уявлення про лояльності, підривають як ми живемо в економіці, де доступ є більш важливим, ніж право власності", йдеться в доповіді.
Загальна вартість топ-100 просто за 2тн$, за даними Interbrand, склала майже 7% до 2017 року.
Топ-10 найбільш цінних брендів 2018
1. Компанія Apple ($214bn)
2. Компанія Google ($155 млрд доларів)
3. Амазонки ($101bn)
4. Microsoft (досягли$93)
5. Кока-Кола ($66bn)
6. Samsung ($60 млрд)
7. Тойота ($53 млрд)
8. Мерседес-Бенц ($розмірі 49 млрд)
9. Facebook ($45 млрд.)
10. Макдональдс ($43млрд)
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/2810/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.