- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Гра чейнджер: зустріти оголошення струсити ігровий світ
Опубликованно 12 Ноября 2018, в 02:15 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.
Просто як калейдоскопический драми роману Льва Толстого "Анна Кареніна", псевдо-нон-фікшн каламуть Алан Мур комікс з пекла і внутрішній прагматизм Джеймі Олівера 15 хвилин їду зустрічати під жирний банер прози, так і тіло відеоігор стає все більш широкою церкви. Не можна насаджувати православ\'я в середовищі, де зсув технологія визначає полотно.
У артформ тепер охоплює роботи від запаморочливого спектру. Важкий час, тоді, для Музею Вікторії і Альберта на сцені своєї першої великої ігрової виставки відео. А не прийти в початкове цифровий суп 1950-х років, або азартні ігри-поруч убозтво Пак-Мен і Космічні загарбники, аркада епохи, у виставці під назвою відеоігри: дизайн/ігри/зірвати, починається в середині 2000-х років. Це був момент, коли технічний прогрес почав різко змінити спосіб, яким гри були розроблені, виготовлені і грав.
У роки великої гри стали більше і нічо ігор звузилися. Між тим, на незалежній сцені, там зараз дивовижі на будь-який смак і інтерес. Чотири десятиліття, то середовище доводиться на що-небудь наближається кругленька визначення. Тут ми говоримо до шести дизайнерів, всі обрані в V&виставка, в даний час потягнути, що визначення в різних напрямках.
Відеоігри: дизайн/ігри/зірвати проходить 8 вересня-4 лютого в V&A, Лондон Ніна Фрімен, 28, Портленд, штат Орегон, а фентезі-роман, де ви отримаєте палево сексуальний самурай? Я ніколи не отримаєте достатньо
Творець втрачені спогади точка продажу
Дизайнер Ніна Фрімен: \'гра допомогла мені відновити мої впевненість у собі. Фото: Лія Неша для спостерігача
Ніна Фрімен робить ігри, які досліджують секс і відносини, часто через автобіографічні об\'єктив. Вона прийшла в гру в 2012 році після закінчення Нью-Йоркського темпі університет зі ступенем в області англійської літератури, в ході якого вона зустрілася група місцевих розробників, які ввели її в маленький, особистий ігри, такі як Dys4ia, яка досліджує дизайнера досвід гендерної дисфорії і замісна гормональна терапія, і Кентуккі маршрут Zero,в якій ви граєте, як водія вантажівки, перетинаючи вигаданої трасі нуль, щоб прийняти остаточне доставки для своєї антикварними компанії-роботодавця, також у Вікторії та виставки.
"Я натрапив на ці інтимні ігри все відразу, і вони нагадали мені види віршів мене надихнула", - говорить вона. Одна з найбільш ранніх ігор, показаних на виставці, як Ви робите це, напів-автобіографічна гра, в якій ви граєте, як 11-річна дівчинка знайомства і секс з ляльками, як пластикові сурогати, головним чином, помістивши їх у різних положеннях.
Більш пізні роботи, такі як Cibele, вкрапляется в прямому ефірі Фріман з геймплеєм, щоб захопити особливий момент, коли перша хвиля молодих людей почали невміло заграючи і з\'єднуємо в зародження днів онлайн-чат. В її повсякденній роботі, Фрімен працює у більш великих, як і раніше, незалежної, студія Фулбрайта, де таким, футуристичний детектив з вбивством в космосі, вона розробляється внутрішнє планування приміщень покинутій космічної станції і коридори. Зовсім нещодавно вона випустила Кіммі, п\'ять-діяти, інтерактивний роман про відхід її матері в дитинстві роботи в 60-х роках, і втрачені спогади точка Нет гра, заснована на своєму досвіді, створення веб-сайтів на початку 2000-х років.
Яке відео гра ви вперше хочете робити ігри?Коли я була молода дівчина з явно дівчачі смаки, Остання фантазія х-2 відчував, що це було зроблено для мене. Гра була розпирає милі наряди, поп-зірка образність і складна, грайливі дівчинки, до яких я пов\'язаний. Я була звернена на характер орієнтовані ігри з тих пір.
Які відео гри ви відвідаєте для комфорту, щоб отримати більш розпад або інші труднощі?У мене величезна слабкість до отоме гри. Ці візуальні новели, найчастіше японців, які супроводжують гравця-персонажа історія кохання, як вони роблять вибір діалогу, сполучення з одним з багатьох показаних красивих чоловіків. З цих, Hakuoki, безумовно, мій коханий, той, що здається найбільш втішним і заспокійливим для мене, щоб грати. Це в основному історичного жанру фентезі романтики, де ви добираєтеся, щоб підлабузнюватися перед сексуальний самурай чоловіки... яких я ніколи не отримаєте достатньо.
Момент з гри Ніни Фріман як ви це робите.
Як гри поліпшили своє життя?Коли я вперше почав робити відео гри, я був в поганому місці щодо здоров\'я. Гра допомогла мені відновити мої впевненість у собі, і дав мені віддушину в цей важкий час. Однак, в результаті у мене склалися досить погані робочі звички і почали спалювати себе. Мій перший реальний досвід вигорання як розробник гри був дуже деморалізує, але я багато чому навчився від нього і, на щастя, він зробив мене краще працювати більш свідомо мати здоровий баланс між роботою і життям.
Які відео гри ви хотіли б бачити?Я хотів би бачити більше розробників експериментувати з ідеєю "girliness", як візуально, так і сюжетно в ігри, які призначені для дорослих. Роберт Янг: консервативна політика геймер культури постійно намагається задушити її різноманітності
29, Нью-Йорк. Творець прополоскати і повторити
Роберт Янг біля свого будинку в Нью-Йорку. Фото: Крістофер Лейн для спостерігача новий огляд для спостерігача
Сексуальність була особиста рушійна сила відео дизайн ігри для Роберт Янг, професор в престижному нью-йоркському університеті ігровий центр. Як 11-річний Ян різатися зуби розробці модів, сумнівно правові зміни в код гри, які змінюють спосіб, яким це працює для комерційних ігор, таких як Старкрафт і халф-лайф.
"Я завжди думав, я хотів би працювати в ігровій індустрії в якості дизайнера рівнів", - говорить він. "Але коли я нарешті на співбесіду на роботу моєї мрії, один з моїх дизайн гри герої в основному сказав мені, що я повинен зробити більше нормальних ігор про розстріл людей або щось мені тут не місце."
А не турбуйтеся, Ян подвоїв ставку на розвиток особливої особистої ігрових ідей, часто засновані на свій досвід роботи в якості гея. Промити і повторювати, представлений на V&A, а також рифи на роздягальні фентезі, рослий жанру гей порнографія розроблена, щоб пограбувати роздягальні свого відчуття загрози, де молода людина може бути розкритий тільки глянувши на іншу сторону приймається сексуально допитливий. У грі Яна, ви з обтирання людини в суспільному душовою, коли він ставки на вашу продуктивність. Хоча пряме змісту гетеросексуальної поширені в іграх, прополоскати і повторити нещодавно був заборонений до відео-сервісу потокового Twitch.
Які відео ігри, зроблені спочатку потрібно робити ігри і чому?Халф-Лайф 1-це 20-річний B-фільм, науково-фантастичний шутер, де ви стріляти монстрів і чоловіків, бла-бла-бла... Але головне, є такі чоловіки, ви не стріляйте, і ви можете без слів розповісти ці люди, щоб слідувати за вами по темних провулках і капає тунелі. Це дуже еротично.
Як гри поліпшили своє життя?Створення ігор терапевтичним для мене, і це допомогло мені відносини і тривог. Однак, так і іграх займає багато часу. Я думаю, що кілька ігор або професії вимагають так багато годин і років, сидячи за столом в темній кімнаті. Я б хотів робити ігри дешево, швидко і зовні в сонячному світлі.
З Янга кафе, гра, заснована на практиці котеджинг. Фотографія: Роберт Янг
Яка найбільш расстраивающая річ про роботу в цьому середовищі?Консервативна політика геймер культури постійно намагається задушити будь новизни або різноманітності гри. Уявіть собі культуру, в якій Гра престолів читачів мучити куховарська книга авторів з книжкових магазинів або де фанати Зоряних воєн попиту, що Netflix тільки науково-фантастичних фільмів і нічого іншого, і ті, в основному праві прото-фашистської політикою ми намагаємося переламати у відео-ігри сьогодні.
Які відео гри ви хотіли б бачити?Кілька років тому хтось показав мені своє менструація додаток для управління. Я хотів зробити менструації симулятор циклу. На жаль, я не володію матки, або життєвого досвіду, або соціальні очікування, тому я пропоную це передумова для більш кваліфікованого дизайнера, щоб спробувати. Удачі. Ніл Druckmann, 39, Санта-Моніка, Каліфорнія“багато ігри можуть допомогти вам через важкі періоди у вашому житті
Віце-президент нашкодившая песик, творець останній з нас Частина II
Ніл Druckmann.
Якийсь час, це виглядало так, як ніби у суботу ранок зачистку пустотливий собаки блискучими постановками, які прагнуть зробити дію на екрані, кінематографічних блокбастерів, таких як "Індіана Джонс" не тільки нинішні, але і відтворюватися, уявляв майбутнє відео-дизайн гри. Але явна рахунок і досвід, необхідні для гри дані Spielbergian і стиль маю на увазі, що не всі сьогодні готові взяти на себе фінансові та творчі авантюри.
Druckmann, віце-президент нашкодившая песик, є одним. Він як і раніше бере безпосередню участь у створенні студії ігор, останнім часом, як письменник за Uncharted 4: злодія кінець, у який ми граємо як гарний, познущалися треба привести Натана Дрейка, scarpering через стародавні руїни, сівши за скинули статуї на імпровізовані перестрілки з поганими хлопцями, весь час намагається зробити дівчина. В даний час креативний директор і письменник про Останній з нас Частина II, постапокаліптична гра про зомбі, в США, в якому замкнуті люди, а не ніжити, становлять найбільшу загрозу, Druckmann слух природне звучання діалогу і з допомогою батальйону Редактори, око за впливу або жахлива сцена.
Він починав як програміст. Потім, освоївши основи коду, Druckmann перейшли дисципліни в дизайн гри, більш слизькою ролі, що вимагають своїх студентів, щоб освоїти всі, починаючи від інтерфейсу користувача (як знайти скриню із скарбами) у цифровий запасів (де ви зберігаєте речі, які ви знайдете в скрині зі скарбами). Сьогодні він стоїть в авангарді кіно, як відео-ігри.
Зображення з гри Ніл Druckmann останній з нас. Фото: екрану
Яке відео гра ви вперше хочете робити ігри?Період напіврозпаду [насіннєвих стрілок 1998 року, в якій ви граєте, як лікар, який повинен боротися свій шлях з лабораторії після невдалого експерименту] був, на відміну від усього, що я бачив у грі раніше. Це змусило мене хочуть препарувати і з\'ясувати, як розробники змогли досягти цього.
Яка найбільш расстраивающая річ про роботу в цьому середовищі?Найбільш гнітючим аспектом цієї середовищі – як мінімум, для ігор, які ми робимо, як довго це бере, щоб зробити їх. Від початку до завершення, це може зайняти чотири або п\'ять років. Це надовго збереже мотивована команда, включаючи мене, щоб переконатися, що всі шматочки зібралися, щоб скласти цілісне враження.
Як гри поліпшили своє життя?Від Наскільки я пам\'ятаю, ігри дають мені піти. Реальний світ може бути переважною час від часу, а велика гра може допомогти вам пройти через важкі періоди у вашому житті. Pedercini Паоло, 37, рольових ігор Піттсбурга покликав мене, щоб побачити проблеми суспільства як складну мережу взаємопов\'язаних систем
Творець Історії телефону, Oiligarchy, борець за віру
Pedercini Паоло. Фотографія: немає кредитний
Починаючи з 2003 року, Pedercini, працюючи під псевдонімом Molleindustria, заробив репутацію для маленьких ігор, які роблять великий вплив. Піонер "серйозні ігри" рух, манірним естетичної роботи Pedercini часто маскує свої синці сатиричного змісту, який стосується соціальної та екологічної справедливості, релігії, праці і сексуальність.
Історія телефону, Pedercini найвідомішою роботою, грати в V&виставки, характерно для його підходу: ігровий смартфон, який, через сатиру, вивчає етика технологія, за якою гра проходить. Через серію простих міні-ігор, сюжет телефоні сліди екосистеми смартфона, що показує як попит західних споживачів може призвести до експлуатації дітей в гірничодобувній установчих ресурси, такі як колтан, і самогубств робітників на заводах, де збираються телефони. Гра була видалена з магазину додатків через чотири дні.
Pedercini переїхав до США з Італії, рідній країні, 10 років тому. Він вчить виробництві цифрових засобів масової інформації і експериментального ігрового дизайну в школі мистецтв при Університеті Карнегі-Меллона в Пенсільванії. З лютого Pedercini працював директором реалістичні, відео-ігри галерея в Піттсбурзі, присвячена незалежних ігор та ігрової арт.
Сцена з сатиричного оповідання Pedercini телефону.
Яке відео гра ви вперше хочете робити ігри?Тематичний парк [будівництво ігри 1994] змусила мене замислитися вперше про потенційних відеогра для розпакування і драматизувати харчування на системному рівні.
Яка найбільш расстраивающая річ про роботу в цьому середовищі?Постійно мінливому і стрімко застарівав технологій. Але, особисто, спілкуючись з очікуваннями різних аудиторій: художній світ людей, активістів, геймери... і узгодження своїх бажань, які часто не співпадають з будь-якої з перерахованих вище груп.
Як гри поліпшили своє життя?Вони закликали мене, щоб побачити проблеми нашого суспільства як складну, фрактальну павутину взаємопов\'язаних систем, але, з іншого боку, тепер я не можу развидеть проблем нашого суспільства.
Які відео гри ви хотіли б бачити?Процедурно-створену світі онлайн, таких як немає людини небо або Minecraft, але орієнтована на виявлення та управління екосистемами, а не отримувати ресурси і накопичуючи хрень. Робін Ханике, 45, Сан-Франциско, Каліфорнія рольових ігор дали мені конкретний сенс моєї власної смертності\'
Робін Ханике Дизайнер Відеоігор
Творець подорож
Подорож-це елегійне роздум про смерть і релігії. Ви граєте в капюшоні, плаваючий через вітряну пустелю, на шляху в гору, ваш шарф приємно, що розвівається на вітрі. Це багатокористувацька гра з іншими онлайн але, на відміну від більшості багатокористувацьких ігор, де ви, ймовірно, зіткнутися американських сопляков з ручками, таких як "n00bsnip3r", і "сало Mom69", гравці дрейф один одного гри, як примарні фігури. Гравці не можуть завдати шкоди чи, спілкуватися один з одним; вони обмежуються, біг і стрибки разом, жестів, які припускають цікавий вагу, до того моменту, пішла вашу супутницю з ним.
Створений невеликою командою в Санта-Моніці скаржаться, подорож продюсував Робін Ханике, який займається проектуванням, виготовленням і вчення ігор вже більше 15 років. Затятий євангеліст для розширення участі жінок і недостатньо представлених меншин в області мистецтва, ігор і технік, Ханике також працював зі Стівеном Спілбергом на його блок-повалення Wii-ігри, бум Блокс. Вона працює в незалежній студії гри Funomena, який створює експериментальну гру для консолі, PC, VR-і AR-платформ, і вона направляє два ігрових програм відео при Каліфорнійському університеті, Санта-Круз, підготовку наступного покоління ігрових художників.
Сцена з подорожі.
Які відео ігри, зроблені спочатку потрібно робити ігри і чому?Саме М. У. Л. Е., [гра 1983 року про постачання і економіки попиту, де гравцям колонізувати вигадану планету], а конкретно тому що ви можете грати з комп\'ютером та іншою людиною одночасно. Я любив ідею, що ти змагаєшся з машиною і іншою людиною, намагаючись зрозуміти, як краще їх обох.
Які відео гри ви відвідаєте для комфорту, щоб отримати більш розпад або інші труднощі?Чесно кажучи, ми побудували подорож з цієї причини і грає він як і раніше наповнює мене почуттям надії і миру.
Як гри поліпшили своє життя і як вони негативно вплинуло на вас?Я думав більше ігрових ідей, ніж я коли-небудь мати час, щоб зробити перш ніж я помру... так що в якомусь сенсі, вони мені дали дуже конкретний сенс мого смертності.
Які відео гри ви хотіли б бачити?Я чекаю дуже соковитий, по-справжньому інтерактивна мильна опера гра, з усіма драма, романтика і зрада денного мила – тільки ти можеш впливати на результати. Джефф Каплан: \'Руст-це шедевр, який приносить мені тривожний спокій серед хаосу\'
Каліфорнія. Творець гри Overwatch
Мойра, один з персонажів форма онлайн гри команди Джефф Каплан патруля. Фото: Рекламний Проспект
Патруль сидить поруч Ліга Легенд, Старкрафт і зараз Fortnite як один з небагатьох конкурентоспроможних ігор, які прагнуть утвердитися в якості домінуючої назва для організованої, професійної, кіберспорт, відомі як кіберспорт.
Для видавця гри, компанії Blizzard, в цей процес втягнуті залицяння гігантів традиційного спортивного світу, від мовників, таких як ESPN до команди-мільярдери-господарі, такі як Стен Kroenke (Арсенал Ла РАМН). Витрати для створення професійної ліги кіберспорту: від пошуку об\'єктів до розробки логотипів команди і сорочки, на бронювання кухаря, щоб годувати професійних спортсменів, зробить королівський рум\'янець. І це все перед розглянути величезні зусилля, бере участь у проектуванні, балансування та оновлення гри, що сидить в центрі всього цього.
Ця остання завдання покладено Джефф Каплан, патруль гра директор, який приєднався до Blizzard 2002, щоб працювати не в клаптевий світ онлайн-ігри, але в царстві світ Warcraft, фентезі рольова гра, яка в якийсь момент було більше (геймер) населення, ніж у Греції, Португалії або Бельгії, в якій гравці збираються разом і співпрацювати або конкурувати в шикарних квестів.
На поверхні, патруль – конкурентну гру, в якій одна команда намагається вівчарка ядерної бомби встановлений на колесах на базу супротивника, а вони в свою чергу намагаються змусити їх назад – має мало спільного з ВВВ. Але для Каплан, проблема сварок і замирення кожної гри галасливі і масові фан той же.
Яку полюбили шанувальники за його розум і спокій, Каплан наближає людство до того, що в іншому випадку можуть бути dourly безликий, корпоративного підприємства.
Які відео ігри, зроблені спочатку потрібно робити ігри і чому?На початку золотий вік шутерів від першої особи показали мені, що я міг би грати роль у створенні відеоігри. Зокрема, Дюк Нюкем 3Д прийшов з редактором рівнів і я витратив багато часу на створення своїх власних рівнях.Які відео гри ви відвідаєте для комфорту, щоб отримати більш розпад або інші труднощі? Facebook Твіттер Пинтерест zamena_caption
Я люблю Руст [онлайн гра, в якій гравці починають з тільки камінь і Факел, і повинні збирати і полювати, щоб вижити в пустелі]. Вони повинні успішно керувати своїм голодом, спрагою і здоров\'я або ризик смерті. Іржа-одна з найболючіших, невблаганний ігор я грав. Але це абсолютний шедевр постійний-світ, пвп [гравець проти гравця] гра і вона приносить мені тривожний спокій серед хаосу. Я грав в неї більше 1000 годин.
Як гри поліпшили своє життя?Я зустрів свою дружину грати в ігри.
Які відео гри ви хотіли б бачити?Халф-Лайф 3. Зараз дивовижі на будь-який смак, пропонуючи можливість досліджувати світи очима кожного виду особи
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/2815/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.