- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -

Бій рефері між двома найбільшими каналами зірок: Netflix і Amazon

Опубликованно 17 Ноября 2018, в 07:45 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.

stemcell

Конкурс для глядачів і телеглядачів був колись воювали між студіями, зірки кіно і радіомовних мереж з аудиторії. Але перебудови індустрії розваг 21-го століття є тільки два коліна, що питання: Netflix і Amazon.

І низьким місцевості змінився. Блокбастери і прайм-тайм обов\'язково бачить не наріжним каменем ні в бізнесі, ні їх переслідував продажу квитків або рекламних доларів. Дві американські компанії борються за підписки, які купують комедія, драма, розважальні та інформаційні програми – все це фінансується за рахунок багатомільярдних бюджетів, що карлик індивідуальний студії або телеканалу може запропонувати.

У цьому місяці, Netflix і Amazon – через свого прем\'єр-сервіс відео – йдуть голова до голови з новими випусками, які типові як потокове змінила культурний діапазон мовлення і кіно. У п\'ятницю, Amazon запустив Романових, 50 млн доларів (?38 млн) антологія драма від творця "Божевільних", який мав змішаний-до-образливі коментарі. Наступного тижня, компанія Netflix екрани другої серії, що робить вбивця, життя, злочин документальний фільм, який охопив мільйони людей у всьому світі.

Переважна зосередитися на Netflix на телевізорі, на відміну від конкуруючого попиту на гроші і увагу Джеффа Безоса на Amazon, поклала його в передній, як найпопулярніший у світі сервіс. З більш ніж 130 мільйонів абонентів в усьому світі, компанія Netflix в даний час користується здоровий відрив від Amazon, який, за оцінками, 75 мільйонів користувачів з Прем\'єр-відео, але питання про те, яке обслуговування буде в кінцевому підсумку переможе залишається.

Компанія Netflix має намір більше витрачати в два, з річним бюджетом 8 млрд. доларів, які будуть витрачені на 700 оригінальних серіалів і фільмів 80 тільки в цьому році. У той час як витрати компанії Amazon була ближче підповзає, за оцінками, $5 млрд-$6 млрд, він не був готовий так далеко матчі свого конкурента.

Netflix має близько 25 000 годин контенту на своїх послуг Великобританії і Amazon близько 19000, згідно з дослідженням, з аналізу Ампера. Найсуттєвіша відмінність в стратегії, що стосуються оригінального контенту, або показує за замовленням та за рахунок Netflix і Amazon, де виділяються великі бюджети. У цій області, Нетфликс теж попереду. Він має 595 оригінальних назв, доступних у Великобританії, у той час як Amazon має тільки 120.

Чудовий Місіс Майзель виграв Амазонки бажану премію "Еммі". Фотографії: Амазонки/Amazon Прем\'єр Відео

“Це не обсяг грати за нас. Це, напевно, те, що відрізняє нас від наших конкурентів", - говорить Джорджія Браун, директор Європейського оригіналу на Amazon студії, на заході, демонструючи в цьому місяці нових виробництв.

Однак, потоп зміст і проникливий введення в експлуатацію також дав Нетфликс краю в орденах. Компанія Netflix пов\'язана з кабель-каналом нам ГБО для більшості перемог на премії "Еммі" в цьому році – 23, в тому числі творчих мистецтв Еммі для техніків, покриваючи показує, у тому числі корони і безбожним. Потоковий компанії також побив 17-річний рекорд за кількістю номінацій на HBO, з 112. Амазонки управляли вісім премій "Еммі", в тому числі для чудової Місіс Майзель, який виграв бажану нагороду як краща комедія.

"Netflix є однозначно виграшною на даний момент", - говорить Бойд Хілтон, редактор журналу спека. “Вони не видають глядацької аудиторії, але з точки зору поп-культури явищ і кайф, у Netflix є великий список шоу, такі як вбивці, дивні речі і будиночок – що б пробитися крізь. Amazon не відчуваю, що це зовсім вже "повинні побачити" показує".

Абоненти Netflix показати більше відданість службі, з 75% його використання хоча б раз на місяць, порівняно з половини Амазонка прем\'єр-відео-користувачі, за даними Ампер.

Раніше в цьому році з\'ясувалося, що Netflix і Amazon тепер більш популярні, в частині абонентських номерів в Великобританії – понад 15 млн, ніж загальне число людей, що підписали з КК платного телебачення послуг, в тому числі Sky і Virgin ЗМІ. І Бі-бі-сі зізнався, що 16-до 24-річних зараз більше часу проводити з Netflix в тиждень, ніж з Бі-бі-сі TVincluding в iPlayer Бі-бі-сі.

Культури перегляд домінують дві служби без будь-якого центрального планування також піднімає питання про вплив на культуру. З потокових сервісів, які пропонують за запитом альтернативу традиційної моделі телевізійного мовлення, є "дурної момент" – плітки на роботі про останньому епізоді шоу, – поступово йде в минуле?

Сцена з 2 сезону зробити вбивцею. Фото: Нетфликс

Питання щодо фінансової моделі компанії Netflix не поширюється на Amazon: онлайн роздрібний гігант, телевізор-це лише засіб для досягнення мети. Прем\'єр-відео є одним з багатьох переваг, які приходять з ?79 в рік прем\'єр-підписки, яка пропонує такі послуги, як доставка на наступний день. Клієнти Amazon підписав прем\'єр, яких налічується, за оцінками, складе близько 90 мільйонів у всьому світі, витрачати більше часу і грошей на сайті – що ще більше розпалює його майже 200 млрд. доларів у щорічних продажів.

"Це більш важко виміряти успіх прем\'єр-відео, а це зовсім інший звір водіння Амазонки роздрібного бізнесу", - говорить Бротон. “Прем\'єр-відео-відмінні знаряддя для свого прем\'єр-абонентська база. Витративши трохи більше половини того, що сервіс Netflix, Amazon не погані значення."

Бротон на це вказує все більше здається, що там не треба бути один Віктор Нетфликс-Амазон конкурсу. Дослідження ампера показали, що 9,4 мільйона передплатників Netflix у Великобританії, 47% також є і дивитися прем\'єр-відео. І трохи більше 70% 6,4 млн. Прем\'єр-Амазонки Великобританія відео клієнти також мають принципових відмінностей.

"Я не думаю, що там повинен бути переможцем", - говорить Бротон. "Люди цілком щасливі взяти обидва".

Однак, якщо Amazon – або в цьому відношенні Apple або Google – хотів домінувати глобального стрімінг, мало Нетфликс міг вдіяти. На папері Netflix є великої риби: її ринковою вартістю $154bn в межах який плює відстані з найбільших у світі медіа-компанії, Дісней на 173bn$, але з точки зору Силіконовій долині це відносний минноу. У вересні Amazon став другою компанією, щоб досягти трильйона доларів прибутку – Apple був першим, щоб передати, що Марк в серпні – в той час як Google в $800bn.

“Амазонки в сім разів більше, ніж Netflix. Amazon може робити все, що хоче, і це просто вправлятися у ТБ на даний момент", - говорить Олексій DeGroote, незалежний аналітик ЗМІ. “Netflix вже пробивати постійно світ: вони можуть не поставити ногу неправильно. Амазон не так зроблено, як Netflix, поки немає, але вони йдуть. Amazon має послужний список стратегічних придбань, як придбання цілісних продуктів в роздріб, або ж Apple може бути ще один претендент. Я не думаю, що Netflix буде існувати незалежно через два роки". Життя після платного телебачення

Тут представлені варіанти перегляду для домогосподарств Великобританії розглядає можливість відмовитися від свого основного кабелю або підписки супутника.

NETFLIXCost від ?5.99 базовий до ?9.99 Преміум в місяць; переважна більшість приймають ?7.99 план

Що на ній близько 5000 найменувань: 3,600 фільми і серіали 1,400

Плюси доступ до гарячої драми, такі як корона і чужим речам, а також бек-каталогу класики, такі як Топ Гір

Мінуси Дісней потягнув його контент з Netflix в США і, ймовірно, послідувати цьому прикладу і на інших ринках. Сервіс видає так багато інформації, що багато шоу швидко скасували, до розчарування вболівальників. Не спортивні або блискучий підлогу розважальних шоу, як "Танці з зірками"

?AMAZONCost 79 в рік за підписку на Prime, який включає в себе прем\'єр-відео

Що на ній приблизно 7 400 найменувань: фільми 6,300 і 1100 ТВ-шоу

Плюси такі хіти, як людина у Високому замку, чудовий Місіс Майзель і знаменитим "все або нічого" спортивний документальний серіал. Рухаючись в прямому ефірі Спорт з НФЛ в США, і у Великобританії з нас відкрита, АТП теніс і в наступному році, деякі Прем\'єр-ліги Футбол. Передплатники також отримують інші переваги Amazon, такі як Amazon музика і безкоштовно одноденний доставка покупки

Мінуси Амазонки не скоював величезні суми на утримання, що Netflix має, таким чином, є не стільки прорив хітів і набагато більш обмежений асортимент оригінального контенту

Зараз телевізор (з неба)різні витрати на щоденні, щотижневі та щомісячні варіанти. Від ?7.99 на небі спартакіада пройде в ?7.99 в місяць за розважальні канали і бокс-сети

Що на неї в залежності від пакету, 300 бокс-сети, понад 1000 фільмів, з нової прем\'єри щоденні, спортивні та десятки розважальних каналів

Плюси клієнти не повинні мати традиційний щорічний тарифний пакет: це договір-безкоштовний. Пропозиції з кіностудії НВО означає, що він отримує фільми Перший після виходу кіно, шоу, таких як Гра престолів

Мінуси не мають величезний асортимент контенту, що робить Netflix

FREEVIEWCost немає підписки: комплект-верхній коробка мережі Freeview продає близько ?70

Що на ній-повітряні сили Великобританії канали і догонялки гравців, таких як iPlayer компанії, All4 і сайт UKTV грати

Плюси Простий і дешевий спосіб дивитися безкоштовно-повітря ТВ

Мінуси дуже обмежений зміст. Немає доступу до будь-якої послуги платного телебачення, в тому числі Netflix і Amazon

Полный текст  →

Источник: radioera.com.ua.


URL сайта: http://ief.tup.km.ua/

URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/2831/

Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.