- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Цифровий контрацептивів і трекери період: підйом femtech
Опубликованно 14 Января 2019, в 05:15 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.
Цифрові методи контрацепції були на приймальному кінці поганих пресі останнім часом, після того, як шведські природні цикли компанії був охарактеризований як "оману" рекламу у Великобританії, і кілька жінок скаржилися завагітніти, спираючись на додатки.
Але це не зупинило промисловість процвітає, з запуском Муді місяць, який відстежує гормонів і менструальний цикл , і Flo охорони здоров\'я, калькулятор овуляції, яка була оцінена в $200 млн. На тому ж тижні, припускаючи, що там як і раніше користується величезним попитом у жінок, на продукцію яких незмінно описується, як femtech.
Харчування для ринку, аналітики компанії Frost & Sullivan мати прогноз буде коштувати $50 млрд до 2025 року, femtech-це набір додатків і пристроїв, спрямованих на поліпшення добробуту жінки. В даний час становила не менше 200 стартапів по всьому світу, компанії зосередитися виключно на здоров\'я жінок і головним чином керуються жінок-керівників і новаторів.
Woom, родючості відстеження додаток, яке нещодавно розміщені в журналі "Форбс" у списку 60 жінка-Сід стартапів, був запущений Клелія Моралес і Лоренц Fontinoy, які залишили роботу на eBay і Google відповідно, щоб запустити програму після дітонародження себе і підняв ?2mthrough краудфандингу.
Фото: Кеті Коллінз/ПА
"Програма використовує алгоритм, щоб оптимізувати час вагітності, а також інформування жінок про своїх тілах", - сказав співзасновників. "Ми хотіли заповнити пробіл у знаннях і допомогти жінкам почувати себе в управлінні", - говорить Клелія, тепер працююча мама двох дітей. Програми, зокрема, перевага надається жінкам і дівчатам, які хочуть відстежувати їх настрої, гормонів і циклів, просто щоб краще зрозуміти своє тіло.
Reproductiion є основним координаційним центром для femtech, але індустрія йде далі.
Кітті Крофт, 15, з Лондона, використовує період овуляції трекер, ключ, і каже, що більшість її друзів зробити те ж саме. Всі вони використовують особливість в додаток для синхронізації даних, тобто всі знають, де їх один в їх цикл.
“Для деяких це може здатися трохи безглуздо, але мені було схоже на реальний зсув в тому, як ми бачимо періоди. Люди соромляться говорити про терміни, але це додаток робить їх менш прикро і більш способу життя. Це нагадування про те, що всі жінки проходять через те ж саме, і ніхто ніколи не повинен відчувати себе ніяково про це. Для моїх друзів і мене це просто ще один спосіб для нас, щоб стати ближче, а також трохи посміятися."
Інші відомі установи включають Эльви, пристрій, який зміцнює м\'язи тазового дна і який нещодавно запустив бездротовий молоковідсмоктувач; Ліа, стриманий, біорозкладані тест на вагітність; Гей, вина!, жіноча дружба-додаток; І Л, етичної, жінка-цільових презерватив бренд.
Розробники femtech впевнені, що промисловість може допомогти в боротьбі з браком жінок в наукових дослідженнях, а також соціальних заборон жіночого здоров\'я, від менструації післяпологової депресії і грудного вигодовування. Джасінда Ардерна, прем\'єр-міністр Нової Зеландії, які повернулися на роботу через шість тижнів після пологів, нещодавно описав бездротовий молоковідсмоктувач вона використовує на роботі як "дали можливість робити свою роботу".
Але в даний час тільки 10% світових інвестицій йде жінка-Сід стартапів за версією Forbes.
“Це важко. 95% часу ти б\'єш чоловіків, які не можуть ставитися до продукту. Іноді це незручно", - каже Woom-Лоренс, посилаючись на номер інвесторів вриваючись в сміх при згадці про клімаксі. Як жінки, "ти повинен показати більше [потенціал], більше зчеплення", - кажуть жінки засновниками. Дует також розповів про те, як люди часто припускають, що вони альтруїсти працює соціальне підприємство, жартував: "ви можете не тільки жінок, бажаючих заробляти гроші!"
Elvie в співзасновник, Таня Боулер, каже femtech "бум", нарешті, змінює вигляд галузі охорони здоров\'я жінок. “До недавнього часу, побутова техніка часто просто мав на увазі рожевий аксесуар або щось в ювелірні вироби. Зараз є усвідомлення того, що жінки цінують і хочуть, щоб кращі з доступних технологій", - говорить вона.
"У той час як femtech почалося з декількох нішевих компаній у вирішенні питань охорони здоров\'я жінок вона надала імпульс медичних компаній у всьому світі, визнаючи необхідність спеціалізовані рішення харчування для жіночого здоров\'я", - каже початку знайомства з Ченнай Parakkal, консультант на ринку аналітики Frost & Sullivan.
Саме тому Portfolia, американської венчурної платформи фінансується майже виключно за рахунок жіночого інвесторів, створено перший фонд у світі femtech в червні. Фонд планує інвестувати близько $4 млн в шість провідних жіночої краси та здоров\'я стартапів в цьому році.
Раніше в цьому році, Моз спільно з Эльви запропонувати своїм тренером тазу, яка зазвичай коштує $ 169, за рецептом для пацієнтів із стресовим нетриманням сечі (СНМ). Пристрій поміщається в піхву і підключається до додатка, яке вимірює області для поліпшення.
Эльви потенційно може допомогти зберегти НГС ?424 кожного пацієнта. Фото: Домінік Липинський/ПА
Суї-поширена проблема, яка зачіпає приблизно одна з трьох жінок і витрати НСЗ ?233m кожен рік. Більшості випадків можуть бути зменшені або усунені шляхом тренування тазових м\'язів. Біологічний зворотний зв\'язок у пристрої продумано для поліпшення відповідності та успішності на 10%, а також знизити ціни на операція на 50%, потенційно допомагаючи зберегти в NHS ?424 кожного пацієнта.
Але бренди femtech не застраховані від ризиків, які спіткають будь-якого технологічного стартапу. Зокрема, шведського виробництва природних циклів протизаплідні засоби перед зворотної реакції після того, як кілька користувачів завагітніла при її використанні і оголошення з описом програми "дуже точний метод регулювання народжуваності було встановлено, повідомляють в Агентство з рекламних стандартів. Між тим, чутки про елітарність кожух продуктів, таких як Эйва, в ?249 гормон-зіставлення браслет . Багатьом не подобається термін femtech, вбачаючи в ній підрив промисловості, яка обслуговує половину населення.
“Існує поширена поняття, що більшість femtech компанії роблять акцент на дуже специфічних жіночих проблем, таких як народжуваність, репродуктивне здоров\'я та менструальний здоров\'я. Однак, цікаво відзначити, що існує висока поширеність хронічних захворювань серед жінок – іноді в два рази вище, ніж у чоловіків – як хвороба Альцгеймера. Є кілька компаній, які працюють в напрямку забезпечення спеціалізованих рішень для жінок з такими умовами, засновані на їх фізіології і психології", - сказав Parakkal.
"Така технологія може збільшити доступність допомоги, особливо в країнах, що розвиваються і сільських районах, і особливо для скринінгу хронічних захворювань, пренатальної скани, рак шийки матки і т. д. Наприклад, скринінгу раку шийки матки в країнах з обмеженими ресурсами доводиться параметри для 80% випадків раку шийки матки і 95% раку шийки матки смертність."
Хайді улюбленцем Portfolia каже, що зростання в femtech вниз до жіночого інвесторів, роблячи свідомий вибір для того щоб підтримати продукти. "Це є частиною дії руху #Метоо", - сказала вона. "Ми [жінки] знаю, що гроші-це влада, і що ми можемо покласти наші гроші з користю ... [і компаніям, які змінюють життя людей".
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/3005/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.