- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
Учасники бойкоту Facebook незадоволені переговорами з Цукербергом
Опубликованно 13 Июля 2020, в 00:20 в разделе Наука и техника | Нет комментариев.
Учасники кампанії #StopHateForProfit [рос. #НетНенавистиРадиВыгоды], закликають до бойкоту Facebook з-за великої кількості фейків і ненависті в соціальній мережі, зустрілися з керівництвом корпорації, щоб обговорити виниклу кризу, повідомляє The Verge. На онлайн-зустрічі були присутні глава Facebook Марк Цукерберг, головний операційний директор Шеріл Сендберг, директор з розвитку продукту Кріс Кокс та інші топ-менеджери. З боку бойкотують були представники правозахисних організацій Color of Change, «Вільна преса», Національної асоціації сприяння прогресу кольорового населення і Антидифамаційної ліги.
Незважаючи на те, що обидва табори були готові до діалогу, правозахисники залишилися задоволені зустріччю, назвавши її «розчаруванням».
«Зустріч, на якій ми були, нас розчарувала. Ми сподівалися на чітку відповідь на наші вимоги, але ми його не отримали», — заявив президент Color of Change Рашад Робінсон.
Глава Антидифамаційної ліги Джонатан Грінблатт погодився з колегою, назвавши переговори «довгими з точки зору часу, але марними з точки зору обіцянок». Особливо Гринблатту не сподобалася заява Facebook про те, що соціальна мережа видаляє приблизно 89% ненавистнического контенту, який публікують користувачі.
«Компанія Ford не може собі дозволити сказати, що лише 89% її ременів безпеки є робочими», — провів паралель правозахисник.
За його словами, все, що почули учасники зустрічі, це слова про те, що Facebook «знаходиться на початку шляху, робить все можливе і майже досяг результату». «Цього недостатньо», — вважає Грінблатт.
Повідомляється, що напередодні зустрічі з Цукербергом Рашад Робінсон розповів Guardian, які вимоги правозахисників щодо політики соціальної мережі. Виявилося, що у них є список, який складається з декількох пунктів.
Однією з вимог є введення у вище керівництво компанії співробітника, який володіє досвідом в захист цивільних прав. Він повинен буде оцінювати продукти компанії, а також її політику на предмет можливої дискримінації, обмеження прав і упередженості. Це необхідно, щоб нові проекти Facebook не могли бути використані для просування риторики ненависті.
Крім того, вони вимагають відшкодування витрат для рекламодавців, чиї оголошення демонструвалися поруч з контентом, який згодом був видалений через порушення правил соціальної мережі. Це викликано тим, що найчастіше реклама великих брендів показується поряд з публікаціями, виправдовують насильство або просувають екстремістські ідеї.
Також правозахисники хочуть, щоб Facebook виявив і заблокував групи, що прославляють перевагу білих, антисемітизм, теорії змови, а також відмова від щеплень.
У червні правозахисні організації запропонували найбільшим брендів світу відмовитися від розміщення реклами в Facebook в якості протесту. Як заявили правозахисники, керівництво Facebook дозволяє «расистській, ненавистническому і свідомо помилковому контенту поширюватися у себе на платформі», включаючи «підбурювання до насильства проти протестувальників, які борються за расову справедливість в Америці».
У список компаній, що приєдналися до бойкоту, увійшли Adidas, Reebok, Puma, North Face, Ford, Levi Strauss, HP, Microsoft, Coca-Cola, Diageo, Honda, Starbucks, Verizon, Unilever і багато інших.
При цьому на внутрішній зустрічі з працівниками Facebook Марк Цукерберг заявив, що має намір ігнорувати бойкот.
«Ми не будемо міняти нашу політику, або підхід, або що-небудь ще, тільки тому, що наші доходи можуть скоротитися... Я думаю, що ці рекламодавці рано чи пізно повернуться до нас», — заявив мільярдер, додавши, що оголошений бойкот є радше питанням репутації», ніж «питанням грошей», так як основна рекламна прибуток Facebook надходить від величезної кількості більш дрібних організацій, а не великих брендів.
Полный текст →URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/4518/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.