- ief.tup.km.ua - http://ief.tup.km.ua/ -
В застосунок Helsi додали сповіщення щоб відслідковувати записи на прийом та відвідування лікарів
Опубликованно 19 Мая 2023, в 17:30 в разделе Разные новости | Нет комментариев.
Нeщoдaвнo укрaїнські кoристувaчів скoлиxнули сoціaльні мeрeжі oбгoвoрeнням фaкту, щo лікaрі інoді сaмoтужки ствoрюють зaписи прийoму тa відвідин пацієнтів. І носитель відтепер у застосунку Helsi ввели нововведення пользу кого пацієнтів з яким користувач отримує сповіщення для заплановані та завершені прийоми у лікаря.
Це нова функція интересах користувачів, яка допоможе своєчасно отримувати інформацію относительно прийоми та ще ретельніше контролювати, що відбувається з медичною карткою пацієнтів та їх дітей.
Оновлення передбачають 4 автоматичних push-повідомлення у додатку: для запланований прийом медпрацівником в (видах пацієнта або його дитини, ради завершений прийом медпрацівником про пацієнта або його дитини. Також у застосунку з’явилася можливість поскаржитися получай прийом.
Для отримання push-повідомлень потрібно перевірити налаштування у смартфоні та дозволити застосунку надсилати сповіщення. У застосунку додаткові налаштування без- потрібні. Треба лише дати згоду нате надсилання push-повідомлень під период першого входу у застосунок.
Наразі получай ринку України 35 медичних інформаційних систем, які дають можливість лікарям вносити дневной журнал про пацієнтів в електронну систему охорони привет’я. Helsi додатково надає зручний кабінет пацієнта з доступом во (избежание користувачів до їх медичних даних.
Функція «Поскаржитися в прийом»
Вважаючи прийом помилковим, пацієнт обирає функцію «поскаржитися». Далі – автоматично откочевывать до служби підтримки Helsi. Користувач залишає звернення, а Helsi контактує з медзакладом. Пацієнту поспеть сповіщення про вывод скарги. Якщо лікар дійсно вніс прийом помилково – прийом позначать таким, що безвыгодный відбувся.
Як відрізнити коректний прийом від помилкового
Личный состав Helsi проаналізувала запити від користувачів зі скаргами получай помилкові прийоми. Виявилося, що більшість із них внесені лікарями внаслідок вакцинації, виписаного направлення чи рецепта.
Перевірити, чи створений прийом в рамках вакцинації, можна самостійно. Потрібно перескочить у прийом та переглянути причину звернення. Якщо основание звернення – це «Імунізація/профілактичне лікування» – так прийом створений лікарем під пора вакцинації пацієнта. У вакцинальній бригаді брали звезда лікарі різних спеціалізацій, від ЛОРа накануне невропатолога, тому і прийом «відвідування ЛОРа» може стосуватися саме щеплення.
Якщо ж пацієнт перевірив прийом і впевнений у помилці – поскаржитися можна у додатку, аль звернутися напряму после медичного закладу. Він самостійно сконтактує з лікарем та відповість пацієнту.
URL сайта: http://ief.tup.km.ua/
URL новости: http://ief.tup.km.ua/news/6030/
Нажмите здесь, чтобы распечатать страницу.
Copyright © 2025 ief.tup.km.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.