Постачальник Автопілот відхрещується Тесла для штовхає конверт про безпеку
Опубликованно 04.06.2018 01:45
Mobileye розірвала відносини з Тесла Моторс, тому що фірма Силіконової долини "штовхає конверт з точки зору безпеки" з оформленням його допомоги водієві система автопілота, його голова сказав.
"Він не призначений, щоб охоплювати всі можливі ситуації аварії безпечним чином", - сказав Амнон Shashua, який також є головним директором за технологіями в Ізраїлі-виробника виявлення зіткнень і систем допомоги водієві.
“Як не крути, [Автопілот] не призначена для цього. Це система допомоги водієві, а не систему водія".
Безпека автопілота, яка допомагає водієві залишатися на смузі руху і вирулити на шосе, потрапив у поле зору громадськості після смертельної аварії за участю моделі Tesla драйвера за допомогою нової технології в травні Ц. Тесла сказав в блогпост після аварії, що "ні Автопілот, ні водій помітив білу бік трактора, причепа яскраво освітлене небо, так що гальма не були застосовані".
У Китаї, сім\'я судиться Тесла після того, як водій був убитий, коли модель s завдав підмітально-прибиральні візки. Тесла оголошує про вихід оновлення для самокеровані системи після фаталіті в травні Детальніше
Прес-секретар Тесла заявив у середу, що компанія ніколи не описував Автопілот в якості самостійної технології або самостійного водіння автомобіля.
"З моменту виходу Автопілот ми постійно утворених клієнтів на використання об\'єктів, нагадуючи їм, що вони повинні тримати свої руки на кермі і залишатися пильним і присутній при використанні автопілота" заявила. "Водії повинні бути готові взяти під контроль на всі часи"
Однак, драйвери, використовуючи Автопілот, як відомо, візьміть в свої руки з керма на високих швидкостях протягом декількох хвилин за один раз. Відео на YouTube, незабаром поширилися після запуску системи показує, що водії Тесла буде гучною, спонукаючи мускус висловити стурбованість з приводу водіїв робити "божевільні вчинки".
У неділю, Тесла сказав, що він буде оновлювати Автопілот, щоб зробити його більш важким для водіїв ігнорувати попередження, щоб тримати руки на кермі та інші зміни, мускус сказав, що, ймовірно, запобігли нещастя в травні. Маск заявив у неділю, що, так як водії стали знайомі з системою, вони, як правило, ігнорує звукові попередження, щоб повернути колеса.
Як і раніше, мускус сказав, перероблена система дозволить водієві рук від керма на строк до трьох хвилин, прямуючи на автомобілі на високих швидкостях.
Коментарі Shashua надзвичайно загострилися суспільного розколу в індустрії, де постачальники і виробники рідко говорять погано одне про одного на публіці. Після Mobileye оголосила про свій розрив з Тесла в липні після фаталіті, Тесла сказав у заяві, що Mobileye не може йти в ногу зі змінами продукту Тесли. Тесла каже, що вона \'не знати\', якщо Автопілот був використаний у фатальний китайський аварії Детальніше
"Наше розставання було неминуче," мускус сказав на прес-конференції в кінці липня.
Сказав Shashua компанії були сумніви з приводу суперечливі заяви Тесли про Автопілот – і хизуючись своєю можливості, попередивши, що водіїв потрібно тримати руки на кермі – особливо після перегляду відповідь Тесли в аварії у Флориді.
"Довгостроковій перспективі це зашкодить інтересам компанії і зачіпає інтереси цілої галузі, якщо компанія наша Репутація буде асоціюватися з цим типом штовхає конверт з точки зору безпеки", - сказав він.
Компанія вважається клієнтам 27 автовиробники для своїх систем виявлення зіткнень, які становлять близько 70% від поточної ринкової.
Тесла і Маск також сказав, що смерть Флориді був перший відомий смертельний випадок за участю автомобіля діяв на автопілоті в 130м миль шляху, і порівняв це з середньому одну смерть кожні 60 му км перегону автомобілів по всьому світу.
З Reuters
Категория: Наука и техника
Постачальник Автопілот відхрещується Тесла для штовхає конверт про безпеку