Конкуренція регулятор розглядає Великобританії цифрового рекламного ринку дізнання
Опубликованно 26.01.2019 06:25
Виконавчий директор регулятора конкуренції Великобританії заявив, що "активно розглядає" починає розслідування ринку цифрової реклами.
Коментарі від Андреа Coscelli конкуренції і ринків (CMA) є останнім прикладом наростаючого тиску на Google і Facebook, які домінують на ?13 млрд ринок Великобританії.
Coscelli виступав у Палаті лордів комітет з комунікацій на цьому тижні, сесії, які включали регулятор медіа Ofcom, регулююча. Стенограми наради були оприлюднені в п\'ятницю.
"Місяць тому цей комітет попросив нас подивитися на цифровий реклами", - сказав він. “Це те, що ми активно розглядаємо, за вихід Великобританії з ЄС в найближчі кілька тижнів, тому що він має великий підтекст ресурс для нас. Це, безумовно, ми зацікавлені вплутуватися в".
Сказав, Coscelli, що якщо ЦМА були розпочати розслідування, було б рука об руку з Ofcom.
До 2020 року Facebook буде приносити, за оцінками, ?3.8 млрд. витрати на рекламу у Великобританії ?1 млрд більше, ніж у цьому році – і лише трохи менше, ніж вартість всього ринку платного ТБ (?4.04 млрд).
У минулому році дві найбільші рекламодавці в світі, "Проктер & Гембл" і "Юнілевер", загрожують вилучити рекламу з Facebook і YouTube, якщо платформи підчистив "болото".
Компанії також стикаються з більш широкої перевірки після скандалу Кембридж даних, аналітика і роль Facebook в поширенні фальшивих новин".
У липні Facebook був оштрафований на ?500,000 – максимально можлива сума через відсутність прозорості і нездатність захищати інформацію користувачів, що відносяться до скандалу.
Минулого місяця в Ofcom приєдналися дзвінки для незалежного регулювання інтернету після дослідження знайшли, що 20% британців було заподіяно шкоду веб-контенту.
У травні уряд закони будуть прийняті для вирішення в інтернеті "Дикий Захід", заявивши, що законодавство зробить Великобританію найбезпечнішим місцем у світі, щоб бути онлайн.
Пропозиції включають в себе потенційний Леві, щоб змусити такі компанії, як Google і Facebook платити за заходи по боротьбі та підвищити обізнаність про онлайн знущання і інші небезпеки.
Філіп Хаммонд, канцлер, сказав, що, якщо відсутні міжнародні угоди з податковим цифрові послуги на інтернет-компанії, уряд Великобританії буде готовий представити один.
Амазон, компанія Apple, Facebook і Google всі критикували за використання законних способів оплати дрібних сум податку на дорогий прибутку.
Категория: Наука и техника
Конкуренція регулятор розглядає Великобританії цифрового рекламного ринку дізнання