Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Rambler Group збагатила свою рекламну платформу даними CleverDATA


Опубликованно 10.07.2020 11:45

Rambler Group збагатила свою рекламну платформу даними CleverDATA

Rambler Group, top-3 big data-гравець на російському ринку, і входить в групу ЛАНІТ найбільший постачальник даних CleverDATA, оголосили про партнерство.

Про це йдеться в прес-релізі, що надійшов в «Газету.Ru» в середу, 8 липня.

У ньому наголошується, що в рамках контракту Rambler Group отримає доступ до DMPkit – власній платформі управління даними CleverDATA, а також 1DMC – незалежної Біржі даних, що об\'єднує постачальників і споживачів для обміну анонімними знаннями про аудиторії.

При цьому підкреслюється, що Rambler Group надасть можливість таргетингу в своїй рекламній мережі на власні сегменти користувачам DMPkit.

В результаті партнерства власна DMP-платформа Rambler Group збагатиться значиительным масивом даних, каже техдиректор департаменту розробки рекламних технологій Rambler Group Михайло Фирулик.

За його словами, дані Біржі 1DMC дозволять групі підвищити ефективність рекламних комунікацій за рахунок ще більш глибокої персоналізації повідомлень і точного таргетування на нові, більш вузькоспеціалізовані аудиторні сегменти.

«Отже, це дозволить Rambler Group зміцнити своє лідерство на ринку digital-реклами», — упевнений Фирулик.



Категория: Наука и техника

Rambler Group збагатила свою рекламну платформу даними CleverDATA


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.