СП Ростелекома і ВТБ впроваджує першу в РФ платформу геоаналитики
Опубликованно 13.08.2020 13:40
Компанія «Платформа великих даних», створена навесні 2020 року банком ВТБ і Ростелекомом, розробила і впроваджує першу в Росії універсальну геоплатформу на основі аналізу знеособлених даних із застосуванням методів автоматичного машинного навчання (Auto ML).
Про це йдеться в прес-релізі, що надійшов у вівторок, 11 серпня, в редакцію «Газеты.Ru».
Платформа дозволяє прогнозувати попит, потоки клієнтів і інші фактори в конкретних локаціях для прийняття рішень про розташування торгової точки, офісів, рекламних об\'єктів, а також оцінити інвестпривабливість будівель та земельних ділянок.
Відзначається, що продукти геоплатформы вже тестують один з лідерів серед російських торговельних мереж — «Магніт» і найбільший оператор зовнішньої реклами Russ Outdoor.
«Геоплатформа доступна вже в 50 найбільших містах Росії. З її допомогою ми можемо дати оцінку локацій площею 500х500 м», — говорить голова ради директорів «Платформи великих даних», заступник президента-голови правління ВТБ Вадим Кулик.
За його словами, геоплатформа порівняє 170 шарів знеособлених даних з банківської сфери, телекомунікацій і digital-сервісів і запропонує оптимальну майданчик, наприклад, для нової перукарні, рекламного білборда для узкоспециализированой аудиторії або будівництва житлового комплексу.
«Зібрані в єдину геосетку дані дозволяють використовувати методи автоматичного машинного навчання — Аuto ML, що прискорює процес виведення продуктів на ринок, технології можуть бути адаптовані під конкретні завдання тієї чи іншої компанії за тиждень», — йдеться в прес-релізі.
Категория: Наука и техника
СП Ростелекома і ВТБ впроваджує першу в РФ платформу геоаналитики