Canalys: Apple домінує на ринку електроніки для носіння в III кварталі 2022 року
Опубликованно 10.12.2022 01:35
Aнaлітики кoмпaнії Canalys підбили підсумки трeтьoгo квaртaлу 2022 рoку нa ринку eлeктрoніки во (избежание нoсіння, дe впeвнeнo прoдoвжує лідирувати Apple, щоправда, безвыгодный у всіх країнах. Ради цей квартал було відвантажено 49 млн пристроїв, що получи и распишись 3,4% більше, ніж рік тому.
Apple домінує нате світовому ринку натільних годинників і спортивних браслетів. Вона має частку 20%, що вдвічі більше ради переслідувача в особі Samsung. У порівнянні рік задолго. Ant. с року поставки розумних годинників двох виробників зросли держи 37% і 16% відповідно.
Xiaomi провалила третій дим, тому що продажі носимих гаджетів впали в 38%. З часткою 9% компанія з Пекіна посіла третє місце. Бери четверту сходинку раптово вийшов індійський бренд Noise, який у третьому кварталі 2022 року продав нате 223% пристроїв більше, ніж рік тому. Він має частку 7%, як і Huawei з урахуванням падіння поставок держи 29%.
У Китаї у Huawei теж справи йдуть безграмотный найкращим чином, хоча це без- заважає виробнику з Шеньчженя лідирувати з часткою 24%. Huawei вже маловыгодный домінує, оскільки поставки впали більш ніж в чверть (27%), тоді як Xiaomi наростила свою частку впредь до 22%.
Третє місце несподівано посідає невідомий бренд XTC з часткою 10%. Йому навіть вдалося обійти Apple, попри тетуня, що остання наростила поставки більш ніж у півтора раза (53%). Компанія з Купертіно контролює 9% ринку. П’ятірку замикає OPPO з часткою 7%.
Категория: Разные новости
Canalys: Apple домінує на ринку електроніки для носіння в III кварталі 2022 року