Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Європейські регулятори звіт різкого зростання скарг після GDPR


Опубликованно 09.07.2018 01:15

Європейські регулятори звіт різкого зростання скарг після GDPR

Перший місяць GDPR спостерігається різке збільшення числа скарг в регулюючі органи по всій Європі, демонструючи широкий суспільний інтерес в нових правилах.

Комісара з інформації Великобританії офіс розповів Guardian, спостерігається зростання в порушення повідомлення від організацій, а також скарг щодо захисту даних після активації закону.

Французький регулятор по захисту даних, якими слід керуватися, повідомив про збільшення на 50% кількості скарг з моменту набрання чинності 25 травня, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, за даними політико Європи. Ще 29 справ знаходяться в стадії розслідування на європейському рівні, повідомляє сайт.

По всій Європі, положення також викликало велику прозорість від фірм, які постраждали від витоку даних, з повідомленнями зашкалюють за той же період. GDPR збільшує максимальні штрафи за зловживання службовим становищем до 20 млн. євро або 4% від світового обороту компанії – в залежності від того вище – і з більшою ймовірністю стикаються з більш високими штрафами, якщо вони затримують повідомлення про порушення.

В Австрії понад 100 скарг були подані в минулому місяці, поряд з 59 повідомлень порушення – той же номер, що, як правило, бути отримані у вісім місяців.

Представник ІКО сказав: “Це тільки початок і ми будемо збирати, аналізувати і публікувати дані офіційної статистики в установленому порядку. Але в цілому, як і очікувалося, ми спостерігаємо зростання персональних даних повідомляє про порушення з боку організацій. Скарг, що стосуються питань захисту даних і, як все більше людей стають обізнані про своїх індивідуальних прав, ми очікуємо, що кількість скарг на МБО теж зросте".

Ізабель Фалк-Pierrotin, голова НКИТС, сказали Політикан: "суспільство в цілому зацікавлене про всіх зобов\'язань, прозорості, злагоди і нових прав."

Основна частина таких заходів в законодавстві було значне число скарг проти великих компаній, таких як ті, проти Facebook і Google, поданий служаки конфіденційності в організації прав споживачів Noyb. Ці скарги звинувачувати двох компаній змушує споживачів на надання "згоду" на обробку даних "візьми це або залиш це" угода, яка Noyb стверджує, суперечить принципам закону.

"Враховуючи сильні позиції цих компаній і подальший тиск суб\'єкта даних ставиться під погодитися неактуальною обробки/рекламних цілях, ми вважаємо, що будь-яка така згода слід вважати недійсними", - повідомив представник Noyb сказав Охоронець.

Побоюючись, що подібні скарги, інші компанії йдуть з Європейського операцій виключно в травні, і досі вга Єнот знайшов спосіб відновити себе на континенті. Операції на ла Таймс, Чикаго Трібьюн та інші документи, що належать Тронц медіа групи блокуються в ЄС читачів; pinterest з пробігом додаток читання, особливо, якщо був відключений на ремонт на місяць; і США сьогодні прийняв до пропозиції в Європі коротка, оголошення без досвіду, сподіваючись, що залишить свій титул у відповідність із законом.


banner14

Категория: Наука и техника

Європейські регулятори звіт різкого зростання скарг після GDPR


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.