Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Остинь: нова хвиля розслабляючого відео гри показує, що є більше, ніж насильство


Опубликованно 04.08.2018 01:45

Остинь: нова хвиля розслабляючого відео гри показує, що є більше, ніж насильство

Коли справа доходить до відеоігор, насильства продає. Це головне і центральне місце в масштабних маркетингових кампаній. E3 цього року, найбільші новини подію в календарі відеоігор, показав багато насильницького змісту, як і кожен рік до цього. Це сумно, скільки ігор визначається виключно в тих умовах – особливо, коли більш спокійною альтернативи будучи переживає міні-відродження останнім часом.

Остинь ігор, які націлені на ріст і розслабитися, а не стрілялки або гонки-не рідкість. Вони не дають одну і ту ж експозицію, як і їх колеги блокбастер, але вони численні і популярні. За повідомленнями Stardew долини, створення визначив Розробник, Ерік "ConcernedApe" Бароне, було продано більше 3,5 мільйонів копій. Це гра про фермі, спілкуючись з місцевими жителями і вступати в з урожаєм і рибальських фестивалів. Свою масову популярність показує, що люди жадають ігри, які передбачають менше стресу, і публіка, принаймні рівних тим, хто хоче адреналін-насосні дій. Існує цілий підрозділ відео гри Ютюберов, які спеціалізуються на більш спокійний або сюжетне ігор, велика частина з них-молоді жінки.

Сільськогосподарські та рибальські фестивалі: скріншот Stardew долині фотографія: PR компанії подачку

У той час як великі ігрові студії в основному сконцентруватися на блокбастерах дій, незалежних розробників, спрямовані на створення ніжного ігор Ooblets, чарівна гра про вирощування і створення команди з крихітних істот, щоб досліджувати світ. Для дизайнера Бена Вассер, це був свідомий вибір, щоб зробити щось розслаблююче для гравців.

"Один із наших основних принципів геймплея полягає в тому, що ми намагаємося не карати гравців", - пояснює він. “Ми уникаємо всього, що може вважатися некоректним, покарати або надміру важким. У мене було багато проблем зі стресом і тривогою, так що я досить чутливі як до гри можуть сприяти або стримувати ці почуття...є природна схильність до проектування ігор, які дійсно складні. Але є також кімната для ігор, які за своєю природою легко. Це не погано, що такі ігри, як Покемон і схрещування тварин дуже легко. Люди отримують менше засмучений і напружений, і це розширює аудиторію".

Хізер квіти є творцем вертіти і примари в Радіо, дві гри, які є більш абстрактний підхід до створення заспокійливу простір для гравців. Через їх механіки і спрощені візуальні символи ASCII, вони намагаються перемістити гравців в дзен-простір. Переглядів квіти чіллаут гри не в опозиції до більш напружений назвах, але, швидше, як важливі товариші. "Є місце для чіл-аут, але є також місце для навпаки, стрес-з гри", - каже вона. “Іноді ви потребуєте в гру, щоб забезпечити джерело стресу так само, як вам потрібен відпочинок!

Ooblet дизайн геймерів істот досліджувати світ у яскравих графіка фотографія: PR компанії подачку

"[Гейм-дизайнер] Сід Мейер колись сказав, що гра-це серія цікавих виборів, і по більшій частині я схильний погодитися", - продовжує вона. "Ігри, які присмокталися зі мною все не з вибором, як перемогти ворогів, але ті, з впливом на історію, сюжет, або тон у грі -- думаю багатті в серця-символьним метагейма, або Кентуккі маршруту нулю вибору внутрішні монологи, що борються проти течії боргом і обов\'язком, що зводить гру чекаю чи гравця чи ні".

Йохан Gejstland, дизайнер готель fugl - гра, яка має гравці управляють птаха, що летить у воксельном світі долини і печери - вважає, що закон Про пересування в грі можна розслабитися, знайти натхнення авіасимулятори юності. "Він створив в мені бажання спробувати зробити краще, пролетів ігри, щось, що більше уваги приділяється відчуття польоту, ніж технічні аспекти літаючі машини", - говорить він. “Рух-це так важливо, але часто упускається з виду. Я думаю, що відчуття переміщення через 3D-простір-це щось магічне і не тільки засіб для кінця".

Спадщина сучасні ненасильницькі гри тягнеться майже до витоків ігрової індустрії. Багато можуть посилатися на забудовника щастя як народження стрес-безкоштовна альтернатива ігровим; випущений в 1984 році, він, безумовно, був одним з перших прикладів моделювання гра, просимо гравців для управління ділянку землі і заповнити його з різних підприємств. Але це було 1989s сім Сіті, створення тепер легендарний дизайнер Уїлл Райт, які популярні ігри, які не були побудовані навколо дій або вбивати. Цій серії поступляться в Сімс, дуже успішним зразком жанру Симулятори життя, де гравців шукати після того, як набір людей в основному живе звичайним життям, взаємодіючи з вже й живого світу.

\'відчуття переїзді:\' гравці комп\'ютерної гри готель fugl apk грою на планшет без природних ландшафтів фотографії: пр

Ігри, як істоти і Пеца стали величезні успіхи в 1990-х роках, пропонуючи віртуальні вихованці для гравців у догляді і через надихаючі гри, як Nintendogs і Spore. Жанрі соціальний симулятор, який процвітав в кінці 90-х і початку 00-х після виходу перетині Нінтендо тварин, також виявилися витривалішими. Разом з Місяцем, популярної японської серії залишитися в країні і вести господарство, перетинаючи тварин справила величезний вплив на ігри, як Stardew долині. Соціальні ігри симулятор змусить гравців відчути себе частиною спільноти, зазвичай тяжіє до фермі або невеликому містечку, задоволення потреб їхніх сусідів, а також самостійно.

"Мені завжди подобалися гри, які дозволять вам побачити персонажів, що живуть своїм життям і займалися своїми днями, як перетин тварин, Зельде: маска Маджоры, і персонажі", - каже Ребекка Cordingley, інша половина Ooblets два-людина проектна група. "З таким тоном і художньої точки зору, у нас беруть натхнення від загальної вібрації і характер вітру waker і Джет Сет Радіо".

Майбутня гра iPhone самообслуговування присвячений відпочиваєте вдома фотографії: TruLuv

Без конфліктів та дій, що змушує гравців витрачати години в більш спокійні ігри? Це складно пояснити гри без очевидних цілей, як \'стріляти всіх ворогів? Брі Кодексу TRULUV студій - творців нового iPhone гри #самообслуговування, приємної гри про відпочиваєте в спальні описана ця конструкція принцип як правило, і подружитися", а не " боротьби або польоту, і різні розробники підходу, по-різному.

"Я не думаю, що це дійсно важливо, чи є насильство або не так сильно, як заклик будують щось", - говорить Бен. “Всі мої улюблені ігри будинки загалом, так чи інакше. Очевидно, в такі ігри, як minecraft або Factorio, але це також є в таких іграх, як "Покемон", де основний стимул полягає в побудові куратор і спеціально навчена команда. Коли ви думаєте про це, різниця між фермерськими іграми та містобудівні ігри, в значній мірі естетичний. Ігри, які дозволяють проектувати, розвинути, і перевірити, чого ти говорити з людським інтересам творіння".

"Коли я почав показувати готель fugl три роки тому, я отримав багато питань про цілі гри", - говорить Йохан. “В даний час я рідко задають це питання, так само все змінилося точно. Я думаю, що простір для ігор переважають думки, що виникла в 70-х і 80-х років. Промисловість в цілому була дуже консервативною, але все змінюється зараз. Ми переїхали далеко від монети-ОП і у Новий вік, де ігри, як цукерки розчавити саги і День сіно на мільйони телефонів. Ви можете ненавидіти цих ігор, але вони приносять мільйони людей в концепцію гри."

Старе улюблене: тварина перетину Нінтендо є прихильником ненасильницьких ігор фотографія: роздатковий матеріал

Ігри вивчили стільки варіацій насильства, але коли вони більше не повинні поставити дії в центрі, це цікаво подивитися, який досвід вони відточують на. Жоден з цих сучасних остинь ігор, згаданих тут знаходиться віддалено схожа на іншу; вони всі ніші і Роман. Але їх об\'єднує бажання запропонувати глядачам місце для відпочинку. Хтось там може бути створення чіл-аут гра, що відчуває, як це було зроблено тільки для вас.

"Розквіт інді-ігор в очах громадськості в останнє десятиліття дозволило людям на конкретні інтереси", - говорить Хізер. "Я відчуваю, що на даний момент більшість людей може знайти той вид гри, який працює для них".



Категория: Наука и техника

Остинь: нова хвиля розслабляючого відео гри показує, що є більше, ніж насильство


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.