Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Підйом і підйом настільних ігор


Опубликованно 08.09.2018 04:32

Підйом і підйом настільних ігор

Це яскравий четвер вранці в Оксфорді, і спрагла чоловічків кафе на Глостер-зелений ринок-шум з діяльністю. Поки ми сидимо на нагрітій сонцем вікна стіл, метрдотель, Гарет, розповідає про себе і являє собою список рекомендацій.

По-перше, він передбачає Заборонена пустеля. Це не коктейль. "Ти вже все зробив аварійну посадку в пустелі, де ви шукаєте втраченої цивілізації", - пояснює Гарет, який хизується фіолетовий пити чоловічків "ігровий Гуру" футболка. "Піщана буря хітів, і ви повинні знайти всі шматки міфічний літаючий корабель, щоб бігти." Далі він пропонує Втеча: Прокляття храму, в якому ми станемо "Індіана Джонс-тип людей", які змушені тікати з розвалюється стародавньої гробниці. "Або," Гарет говорить, "як щодо боротьби з пожежами?". Нарешті, він рекомендує спалаху, в якій я, моя дружина і двоє синів рятувати людей з палаючої будівлі. Досить витягнути з вогню, і ми всіх переможемо. Але якщо певне число губляться в пекло, ми втрачаємо. Ми вибираємо спалаху.

Як ми боремося зі згарища, 30-річна пара поруч з нами змагатися один з одним в будівництво залізничних шляхів в Нідерландах. В іншому місці, молода жінка і двоє дітей грати Лис рейдерство скотний двір. Пару міленіум створити мультфільм суші страви, зображені на гральних картах. І самотній чоловік з Борнмута сидить перед складною правління, гонки проти годинник, щоб захистити місто 1920-х років з Лавкрафтовские жахи.

Власники Джон і Дуді в пити чоловічків в Оксфорді: \'всі зайняті і ви хочете повернути людей разом в дорозі, який не тільки дивився на екрани.\' Фото: Суки Dhanda

Це майже обідній час, і місце близько до повної. Пити чоловічків описує себе як "перший в Оксфорді і тільки настільну гру кафе" і є одним з зростаючого числа подібних закладах з\'являтися по всій Великобританії, натхненні їх зростаючої популярності в США. Що привернуло сюди цих людей, від серйозних геймерів сім\'ям? Евелін, голландський-народився вчений, який грає залізниця гра квиток на поїзд з чоловіком-Бельгійцем, Роджер, думає, що у неї є відповідь. Вона озирається на своїх колег покровителів і бібліотека ігри, в які запаковують полиці. "Я б сказав, що це справжня соціальна мережа". Ми бачимо набагато більше аудиторія кросовера. Рівень інтересу значно вище Петро Вудінг

Тепер ми можемо жити в світі Facebook, Покемон Go, Netflix і айпади, але рада-ігор бурхливо розвивається. Навіть на початку 20-го століття ігрова вибуху, який дав нам такі витривалі багаторічники, як монополія, Клуедо і Ерудит, і ні на що нинішній сплеск. Дослідної групи NPD, який вимірює близько 70% КК іграшка, торгівля, зафіксував 20% зростання у минулому році у продажі настільних ігор (включаючи карти і гри в кості, в війнушку грали з фігурками та рольові ігри назви, такі як "підземелля і дракони", в якій гравцям представити себе як героїчні воїни і чарівники в уявні, фантастичні світи).

Бен Хогг, менеджер з маркетингу дистриб\'ютор Великобританії Esdevium гри (яка імпортує США-вироблено квитка подорож залізницею їздити, серед багатьох інших назв) оцінює, що зростання наближається до 35%. У 2012 році, говорить він, повний набір для гри (є варіанти в різних країнах) досягла 16,000 продажів у Великобританії. В цьому році він вже продав 21,000. Коли він почав Esdevium, - каже Хогг геймерів, вони постачали в основному були зацікавлені в "дивніше титулів", таких як фентезі військові гри Warhammer. Сьогодні, каже він, “ми бачимо набагато більше аудиторія кросовера. Рівень інтересу набагато вище, ніж коли-небудь раніше". Настільні ігри\' Золотий вік: товариський, блискучий і через інтернет Детальніше

Деякі були в кращому становищі, щоб на власні очі побачити це явище, ніж Пітер Вудінг. Колишній панк-рокер – він грав на гітарі в групі 70-х придурків (який увірвався в ТОП-100 в 1977 році і зробити ваш Гавкаючий собака від мене) – він відкритий ігровий магазин орк гніздо в Ковент-Гарден, Лондон, в 1987 році. Він і Шмаркачі вокаліст Саймон Елліс підсів на "підземелля і дракони" та командно-штабні військові ігри. Але фахівець роздрібної торгівлі були рідкістю, тому вони вставляють в пропозицію на невеликих, напів-побудовані цехи. "Там не було навіть статі," Вудінг говорить. "Все це було просто завалом". Вони нагрянули пропускає для прикраси інтер\'єру магазину в середньовічному стилі підземелля і розкидану всюди солому на недобудований поверх. Вони в основному укомплектований підземелля і дракони книги та історичні військові ігри, але їх кращі продавці вели війни-ігровий мініатюри, які моталися з вагонки на першому поверсі магазину стіни.

"Перші кілька років ми були без гроша в кишені", - каже Вудінг (Елліс пішов у відставку), а ми прямо за прилавком у гніздо орка. У солом\'яному капелюсі і прикрашені пірсинг особи, балакучого, височайше бородатий 50 з чимось пишається своїм панк-спадщини. “У нас розслідується в податкову інспекцію. Вони сказали, \'чому ви робите це? Ви тільки 50 фунтів в тиждень!\' Вони думали, що ми повинні були розтраті грошей або що-то..."

Сьогодні, майже 30 років, орк гніздо логотипом скінхед-бач орк тикати своїм язиком до її лівій ніздрі не змінилося, але підлога соломи і старовинної столярних виробів були замінені шліфований алюміній і чорно-жовті шеврони, надаючи йому вигляд Пітер Севілл-розроблена 80-х роках науково-фантастичної космічної станції. І акції і клієнтура помітно відрізняються.

Пітер Вудінг орка гніздо ігровий магазин, Ковент-Гарден: \'Ви отримуєте зараз, набагато більше пар. Фото: Карен Робінсон для спостерігача

"Близько п\'яти років тому, я помітив, що ми стали продавати менше мініатюри", - говорить Вудінг, "тому я почав складати полиці з настільними іграми сюди" – він жестами рядами різнокольорових коробок з миттєвим назв, світ тісний, Агрікола, Каркассон, пандемія – "і кожен раз, коли ми зробили, що збори пішли вгору." Він також відзначив зниження в тому, що він тактовно описує як "стереотипний геймер" – пофарбовані--з вовни акваріумістів, які, як правило, самотні, білі чоловіки.

“Ви зараз багато більше пари – молоді, фахові, просто купив десь. Вони як і раніше хочуть зустрітися з товаришами, але вони не хочуть піти і напитися більше. Їм подобається ідея гри, маючи кілька напоїв, невелику розвагу на два-три години навколо столу".

Як тільки він визнає, що це більш повсякденний, "мейнстрім" геймер, звичайно, жінки, так би і бланшують при ходьбі у його створенні. Він вказує на обкладинці пандемії, ключова назва дошку-ігровий сплеск, гравці якого повинні співпрацювати для боротьби з пандемическими захворюваннями. Фронт та центр на полі мистецтва є його персонажу, жінка. "Більш змістовним", - говорить Вудінг. “Набагато більшу привабливість. Більш дружелюбним." Жахлива річ про монополії є першою людиною, щоб збанкрутувати знаходиться зліва в кутку і все ще грає на

Кетрін Хауелл, куратор іграшки та ігри в V&музей дитинства в Лондоні, описує пандемії, як "гра в даний момент". Вона вибрала його в якості одного з чотирьох основних ігор, поряд з шахами, гра гусака і монополія в її виставковому план ігри: Настільні ігри знову. Хауелл описує себе як більш традиційного геймера, чия сильних вражень дитинства граємо в Скреббл і Клуедо зі своєю сім\'єю. Вона зізнається, що, поки вона не стала думати про виставку близько п\'яти років тому, вона не була знайома з новою хвилею настільних ігор, що заповнюють полиці орк гніздо і пити чоловічків, частина того, що вона називає "конструктор-світлодіодний відродження", яка виникла в Німеччині, потім поширилося по всій Європі і Північній Америці. Але вона була вражена досягнення в ігровому дизайні, що зробив досвід, граючи в ці ігри набагато менш примхливим (приємніше), ніж ті монополії сеансів сім\'ї.

"Евроигры", а вони, як відомо, відрізняються порівняно м\'яким тематики (сільське господарство, ландшафтне будівництво, док-працює), той факт, що вони зменшують елемент удачі і – найголовніше – як вони забезпечити не гравець вибуває до кінця. Ігри нуль для цієї революції є поселенці Катан (зараз перейменована Катан), створений німецьким дизайнером, Клаус Тойбер. З моменту його опублікування в 1995 році, він продав більше 22 мільйонів примірників на 30 мовах. Гравці конкурентоспроможним створювати поселення на острові і торгувати ресурсами з іншими гравцями, дипинг учасники повною мірою займатися і підтримувати драматизм оповіді прямо до висновку. "Це дуже важливо", - каже Хауелл, "тому що ніхто не відчуває себе обділеним. І це найжахливіше, якщо ти граєш в "монополію": перша людина, щоб стати банкрутом залишено в кутку, поки все ще грає. 20 дивовижних настільні ігри ви можете ніколи не чути Детальніше

Що вирішальне значення розвитку знаходить своє вишуканий останнім часом спостерігається тенденція столі, "кооперативні ігри", при якій кожен гравець виграє або програє в якості члена команди, будь то гасіння пожежі (загоряння) або врятувати світ від інфекції (пандемії). "Це викликає набагато більше соціальна взаємодія", - говорить Хауелл.

Пандемія була створена 43-річний Каліфорнієць, Метт Лікок, який є одним з найуспішніших настільних ігор дизайнерів. Він був натхненний Райнер knizia 2000 Еврогейм назва "Володар Кілець", яка вимагає від гравців, щоб співпрацювати в якості одного з чотирьох квестів гобіти з фентезі-епопеї Толкіна. "Коли я грав з друзями ми злякалися", - згадує Стівена Лікока. “Там було самопожертву. Там були всякі максимуми і мінімуми. Зрештою, все будуть відчувати себе добре, чи будуть вони виграли або програли. Я хотів побачити, якщо я можу зробити щось подібне".

Квиток їздити дошці.

Пристрасть Стівена лікока для настільних ігор повертається на свій досвід розчарування з ними, як дитина. “Ігри були моїм улюбленим подарунок на день народження, - каже він, - але я б вам дуже раді, відкрити вікно, потім ми грали і було б просто повним розчаруванням. Ігри ніколи не здавався досить хороший для мене". Так, за допомогою гри-ентузіаст дядько, молодий Лікок перевернути дошки і спробувати придумати щось краще, використовуючи ті ж компоненти.

Через десятиліття, у той час як провідні команди дизайн у зв\'язку пуску, він зготував пандемії, цікаво побачити, якщо він може створити гру", де було багато дійсно страшних нелінійного зростання" – іншими словами, несподіваних сюрпризів і поворотів. В той час, згадує він, пандемій були "Новини", зі спалахами пташиного грипу і атипової пневмонії, "так що було дуже в глибині душі".

Пандемії мало приголомшливий успіх, і остання версія, пандемія Спадщина: один сезон, являє собою ще один крок вперед в ігровому дизайні. Із зростанням настільну гру зірка Роб Daviau, він incoprorates, Лікок пояснює “величезна кількість історій. Це схоже на електронну гру, в якій ви розвивати ваших персонажів, ви отримуєте нові правила і стан світу змінюється. Безповоротно, насправді. Це історія відкриття. Ми назвали його на один сезон, тому що він має дугу, так це схоже перегляду сезон один з ваших уподобань НВО". Не хвилюйтеся, настільних ігор: відеоігри не можу вкрасти те, що робить тебе великим Детальніше

Зростання індустрії відеоігор і, можливо, парадоксально, був одним з найбільших факторів у поширенні цих сучасних, новаторським дизайном настільні ігри – багато в чому тому, що наявність ігрових консолей під стільки-то мільйонів телевізорів і зростанням мобільних ігор нормалізується ігрові.

"[Відео-ігри настільні ігри] дізналися дуже багато один від одного", - говорить Esdevium Бена Хогга. “Зараз кожен мобільний геймер. Кажу всім, у кого є смартфон, у них є як мінімум одна гра, їм подобається грати на ньому. Зараз з\'являється все більше людей, які відкриті до ідеї грати в гру, ніж коли-небудь раніше". (Це також не рідкість, щоб знайти додаток версії настільних ігор, таких як популярна карта-будинок гри Каркассон, яка працює дуже добре на таблетки.

У той же час, сайти краудфандінга Kickstarter знизили поріг входження для людей, що намагаються прорватися на борту-ігрової індустрії. Настільні ігри можуть підняти більше грошей на Kickstarter, ніж їх цифрові аналоги. Дизайнери майбутньої відео-плата-екранізації гри темні душі, наприклад, шукали ?50,000 на Kickstarter. Вони потрапили, що за три хвилини, і закінчився з ?4.2 м.

Інтернет також значно прискорили з вуст у вуста, на якій стільниця промисловість спирається. Сайти, такі як Чарівний цінний архів відгуки та YouTube показує, як заткнутися і сидіти вниз або стільниці - представлений американський актор Уіл Вітон, зірка, залишся зі мною, і Зоряний шлях: наступне покоління) - вже відчинив вікно інтересу. Там зараз-то відомо, як ефект стільниці: якщо Вітон має назву на його шоу, в якому він і інші знаменитості грати в гру, коментуючи свої рішення, його продажу Спайк. "Ефект стільниця є масовим", - говорить Пітер Вудінг. "Якщо Віль з гри, він відразу стає недоступним!" Ви спілкуватися з людьми через стіл. Це дуже людяний вчинок Метт Лікок, творець пандемії

Завзяття уитона для настільних ігор межує з євангельськими. "Місія стільниці, щоб розділити радість гри зі світом", - говорить він. “Я думаю, що ми живемо в такий час, коли весь наш світ так роздільний, що це майже balkanised. Якщо ми хочемо вийти з чортова ідіотка, що 2016 недоторканими, ми повинні побачити нашу загальну людяність, і я сподіваюся] показати на прикладі, що настільна гра може бути про подорожі ви йдете разом, коли ви граєте в гру. Це може бути про дружбу і відносини, які утворюють. Тому коли я чую, що ігри продаються всюди, що хвилює мене. Це означає, що люди, які вже не геймери, або, може бути, не настільки божевільна, як і я, вони йдуть і купують їх. Це як Магли купувати квитки в Хогвартс".

Назад у спраглих чоловічків в Оксфорді, я розмовляю з господарями Джон і Дуді Морган. У 2012 році вони вирішили продавати квитки на Маґлів Уитона, кинути свою роботу в якості соціальних працівників, щоб спробувати перетворити свою любов до настільним іграм на повноцінний бізнес.

Вони вже мали велику колекцію ігор, і Джон чув про кафе у Торонто під назвою змії і латте – меню перераховані страви, а не гри – що викликало поширення настільну гру кафе по всій Північній Америці. Після відвідування зразок своєї привабливості, Моргани відкрив пити Міплов (а "міплов" є ігровим компонентом, який представляє гравець, як правило, в Евроигры пухкі, трикутна дерев\'яна фігурка), і це, безумовно, окупилося. "Тренд вгору", Джон каже мені, коли я питаю, як бізнес робить.

Чому Дуді думаю, що кохання настільних ігор зросли до такої міри, що вона і Джон могли б перетворити своє хобі в їх житті? "Є так багато технологій", - говорить вона. “Всі зайняті і ви хочете повернути людей разом в дорозі, який не тільки дивився на екрани. Це природна річ в людях. Ми повинні бути разом і спілкуються один з одним".

Чотирнадцятирічний друзів Sawbridge Медді, ліворуч, і Алекс Фоулі, право, на спрагу чоловічків зі своїми друзями та родиною. Фото: суки Dhanda для спостерігача

За час відео-ігор, які надає рівень фізичної соціальної взаємодії, в ігрових автоматах або через мульти-плеєр гри диван, що друзі або члени сім\'ї можуть грати в той же час, в тій же кімнаті. Потім багатокористувацькі відеоігри перемістилися в онлайн, і гравців стало фізично віддалені один від одного, якщо не повністю анонімний. У деяких цифрових ігрових об\'єктів, що анонімність заварили отруйну атмосферу.

"Мульти-плеєр відео-ігор було весело", - говорить Уіл Вітон. “І потім, недоумки все зіпсували. Він просто став це смітник токсичних агресії і неприємне поведінку. Цікаво, якщо люди, яким подобається все, що спочатку почав шукати інший спосіб грати в ігри, де ви могли бачити людину, якого ви грали з".

Пряма взаємодія важливо занадто Лікок Метт. "Ви спілкуватися з людьми через стіл", - каже він. "Це дуже людська річ". І це тактильні: "Ви повинні звертатися фізичні компоненти, щоб отримати почуття для текстури на картах і побачити дерев\'яні зерна на компоненти."

Ігрові завжди мали соціальну функцію. Фернан Gobetбыл, професор психологічних наук в університеті Ліверпуля і співавтор рухається на увазі — Психологія Настільні ігри, говорить, що в деяких країнах “грати в настільні ігри-частина культури, такі як манкала ігри в деяких африканських країнах — і може розглядатися як м\'який своєрідний ритуал посвячення. Але в більшості країн, благо настільних ігор, щоб запропонувати можливість для сімей, щоб грати. У сенсі який сенс у такій спільній діяльності, а не фрагмент гри".

Ці точки вторить пити чоловічків\' покровителів. "Це соціальна річ, щоб зробити в ці дні", - говорить Марк, 35-річний Автор інформація з Портсмута.

Роджер і eveline, пара, гра квиток на поїзд, пояснюємо, що вони знаходяться в середині упаковки всі їхні пожитки, щоб повернутися в Нідерланди, бо, каже Роджер, "ми більше не можемо дозволити собі жити в Оксфорді". У кафе завсідники, вони не могли виїхати, не насолоджуючись одним заключній сесії. "Ми живемо в епоху, коли ми стали бояться наші труднощі", - говорить він. “Ми жадаємо речей, які відчувають себе справжніми. Або, які нагадують нам простіше часу нашого дитинства". Настільні ігри "невинність прийшов у світ, щоб..." він дивиться на мене з невеликий посмішкою. "Хто б подумав, що Девід Боуї був справді містична сила тримає нас усіх разом?"

Для Роджера і eveline, як в Уіл Вітон, настільних іграх став більш ніж розвага. "Гра-не головоломка, яку можна вирішити," Вітон вірить", але розповідь буде сказано." І, в нашому все більш і онлайн-спільнота, щоб бути загальним, надто прямо і фізично, в реальному світі.

План ігри: Настільні ігри знову є в V&музей дитинства, Лондон Е2, з 8 жовтня до 23 квітня Гра шлюз: квиток на поїзд (2004) Facebook Твіттер Пинтерест

Розроблений Саутгемптон-народився Алан р. Мун і видана компанією дні цікаво, цей величезний-популярний залізнично-будівельними гра для двох-п\'яти гравців це відмінна відправна точка для тих, хто заінтригований нової хвилі ніжний "Євро"стиль гри, який пропонують дружелюбніше, менш примхлива досвід, ніж традиційні назви, як монополія. З його численних варіантів, ви можете грати на Ваш вибір країні світу.

См. також: Каркассон (2000), Катан (1995) Розминка гра: суші йти! (2013) Facebook Твіттер Пинтерест

Розминка гра-це швидка, проста гра - це своєрідний аперитив в настільну гру основний курс. І Філ Уолкер-Хардінг карткова гра суші йти! є одним з найпопулярніших, тривалістю не більше 20 хвилин і вимагаючи від своїх гравців, щоб гарячково будувати суші в ресторані.

См. також: Цитаделі (2000), любовний лист (2012) Кооперативна гра: пандемія Facebook Твіттер Пинтерест

Змінюють правила гри Метта Лікока-це феномен, в якому гравці об\'єднуються, щоб боротися в усьому світі спалахів захворювань, перш ніж вони поширилися за межі контролю. Інтенсивного і драматичного; якщо хтось упереджена ідея кооперативного ігрового досвіду, як легко це буде довести їх неправоту.

См. також: таємниці (2015), Робінзон Крузо: пригоди на проклятий Острів (2012) Партія гри: кодові імена (2015) Facebook Твіттер Пинтерест

Цей шпигунство-гра слів створив чеський дизайнер Vlaada Chv?til краще грати з шести до восьми осіб. Він ставить дві команди один проти одного, так як вони використовують одне слово підказки, щоб спробувати вгадати імена всіх своїх таємних агентів, перш ніж інша команда. Переможцем в цьому році Просторікування де Jahres премії (кращий ігровий картина "Оскар").

См. також: верблюд вгору (2014), одна ніч остаточний перевертень (2014) Стратегія гри: Агрікола (2007) Facebook Твіттер Пинтерест

Кращий вибір для нелюдів стратегії. Гравці повинні побудувати і запустити ферму 17-го століття, збільшуючи їх врожайність сільськогосподарських культур і продуктивність тваринництва і захист своїх родин від голоду.

См. також: Гавр (2008), п\'ять племен (2014)



Категория: Наука и техника

Підйом і підйом настільних ігор


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.