Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Елон Маск: летючі далекоглядний ризику рульового Тесла з дороги


Опубликованно 12.10.2018 00:15

Елон Маск: летючі далекоглядний ризику рульового Тесла з дороги

Востаннє Елон Маск звернувся до аналітики, які слідують за Тесли, його електричний автомобіль компанії, він був, м\'яко кажучи, неввічливо. "Нудно, твердолобий питання-це не круто", - розповіли аналітики. “Ці питання настільки сухий. Вони вбивають мене," Маск скаржився.

Як і очікувалося, вибух призвів до розпродажу акцій Тесли – одна компанія не може собі дозволити. В середу він одержує ще один шанс, коли Маск повинен ще раз пояснити інвесторам, що відбувається на Тесла. Акції Tesla після прикрих витоків пам\'ятка Детальніше

Джин Мюнстер, керуючий партнер венчурної фірми Лу підприємств, був давнім шанувальником Тесла і мускус, і навіть він поступається іншим гнівний виступ з мускусу стане "катастрофою".

“Інвестори відкрито висловили свої почуття. Якщо вони ігнорують це, це буде знак, що він [мускус] зійшов з рейок", - сказав він.

І з тих пір, як вони останній раз спілкувалися, мускус показав багато доказів того, що він, рульове управління компанії і його репутація в її скандалів, що залишила деякі цікаво, чи зможе він зможе піти.

Низький момент настав на початку цього місяця, коли мускус безпідставно звинуватив британський дайвер Верн Ансворт бути "педо" після Ансворт мали необережність критикувати пропонуємо мускус надати міні-підводний човен для порятунку хлопчиків, які опинилися в тайській печері. Ансворт назвав це "піар-хід [з] абсолютно ніяких шансів працювати".

Мускус також використовував Twitter, де він має 22 мільйони послідовників, щоб піти після того, як журналісти. Він також напав на короткий продавців – інвесторів, які розраховують на крах в ціні акції Тесли – за те, що він бачить, як цілеспрямовані спроби підірвати компанію.

Тесла зіткнувся серію розслідувань авіакатастроф – фатальна. Мускус був публічної сварки з колишнім співробітником, який говорить, що він підірвав свисток на небезпечних умовах праці. Маск називає його "диверсант". Мускус-це тотальний обман, найвідоміший для видування терміни і стабільно відстає від виробництва Нью-Йорк Пост

Компанії, і мускус, і були змушені вийти на захист рішення просити про знижки на кошти, надані нам постачальниками, рух критики стверджували, показує, наскільки сильно Тесли потребує грошей. Ніхто цієї новини не принесло йому нових друзів.

"Ілон Маск-це один суцільний обман", і Тесла є компанія "відома для видування терміни і постійно відстає від виробництва", - пише Нью-Йорк Пост.

"Це Елон Маск дуже непостійна, щоб запустити Тесла і SpaceX?" Fortune поставив на цьому тижні.

"Генеральний директор Tesla Рокстар" це "починає втрачати своїх шанувальниць", по вулиці; він "страшний менеджер" за даними Інк.

Джим Чанос, інвестор, який зробив ціле стан на ставках впаде компанії, вважає Тесла "прямує до цегляної стіни".

Це дійсно не повинно бути так. Ось саморобний мільярдер, який хоче зробити світ приводу електромобілів, фонд такій космічній гонці і колонізувати Марс. Роберт Дауні-молодший використовував його в якості моделі для Тоні Старк, Залізна Людина альтер-его. Він зустрічається Граймс і назвав одну зі своїх компаніях нудно. Є так багато, щоб подобається. Так чому мускус такий мудак?

Відповідь цілком може бути стрес. З моменту первинного публічного розміщення Тесли вісім років тому, він був тільки два прибуткових кварталів. І Тесла горить за рахунок грошових коштів, як переможець лотереї в Лас-Вегасі. Компанія втратила в минулому році близько $2 млрд, а в кінці березня Тесла був близько 2,7 млрд дол. готівкою. У минулому році Блумберг повідомив, що компанія витрачав 500,000 $в годину.

А він каже, що компанія в біді, Мюнстер залишається бичачим на Tesla і думає, що є "низька ймовірність" бойової ефективності від Маск на цьому тижні.

"Мускус-найбільш яскраві, спірні генеральний директор там", - сказав він. "Це те, що великі компанії пройти".

Моделі Tesla 3 у автосалоні Лос-Анджелесі. Успіх моделі 3 є життєво важливим для Tesla. Фото: Люсі Ніколсон/Рейтер

Мюнстер вважає Маск в якості генерального директора форми Apple Стіва Джобса – людини, який здатний трансформувати індустрію, і з такими трансформаційних лідерів “це нормально, щоб ці коливання маятника. Але очевидно, що він перебільшив свої".

Джеремі Асеведо, директор галузевого аналізу в Бері-Сент-Едмундс, каже, що Тесла дивиться прямо в кінці злітно-посадочної смуги і повинен розпочати одержання прибутку. Але він зазначає, що ці проблеми слід виділити масштаб того, що Тесла намагається зробити і чого він добився.

"Тесла бореться за те, щоб перехід від звичаю, одноразовий виробник автомобілів масового виробника", - говорить він. "Але це зроблено дуже багато".

Компанія Нова енергія і бачення електромобілів. Тесла зробив їх "сексуальними", - говорить він. Свій останній автомобіль – мас-маркет Модель 3 – спрямована на те, щоб автомобіль, щоб конкурувати withFord і GM. Там були важливі питання, як мускус поступився. "Але його конкуренти робили це на століття", - говорить Асеведо. "Як і очікувалося, [Тесла] були гикає." Серджіо Маркіонне, \'Спасителя\' Fiat і Chrysler, помирає у віці 66 Детальніше

Успіх моделі 3 є життєво важливим для Tesla. Автомобіль коштує близько $35,000, близькою до ціни Дженерал Моторс Шевроле електромобіль болт і менш ніж за половину вартості моделі Tesla Х.

У травні 2016 року, Маск підрахував, що компанія буде зробити 100 000 до 200 000 Модель 3С у другій половині 2017 року. Тесла зробив просто 1,810 моделі 3С в останні шість місяців 2017 року.

Виробництво нарощує. У липні компанія оголосила, що нарешті досяг свого числа, роблячи 5,031 моделі 3С протягом останнього тижня червня і 28,578 у другому кварталі, більше, ніж це було в попередні три квартали.

Але, скільки коштує Тесла, щоб потрапити туди – і будь, що ПАРЄ – буде одним з ключових питань в середу.

“Я думаю, що сприйняття зміниться. Через два роки я думаю, що люди побачать, що Елон Маск змінив те, як люди рухаються навколо", - сказав Мюнстер. Поки Маск не врізатися в стіну в першу чергу.



Категория: Наука и техника

Елон Маск: летючі далекоглядний ризику рульового Тесла з дороги


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.