Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Що відбувається, коли Airbnb піде не так?


Опубликованно 01.11.2018 00:30

Що відбувається, коли Airbnb піде не так?

Я отримав ?1,500 компенсації, коли я пригрозив судовим позовом після катастрофи вілла

Коли Деміен Уайт і сім\'я, нарешті, прибула на трьох-спальна вілла в Портімао, Португалія, вони забронювали через Airbnb – витративши декілька годин на пошук його з неповною адресою – вони не зрозуміли це було тільки почало свою відпустку з пекла.

На віллі, ніхто не був там, щоб привітати їх, або дати їм ключі. Готель був замкнений і без нагляду. Дзвінки для власників залишилися без відповіді, і вони не могли пробитися до Airbnb. Не змогла знайти ніде, щоб залишитися і в ніч закриття в білі сім\'ї були змушені провести першу ніч свого відпочинку, намагаючись піймати кілька годин сну в своїй невеликий автомобіль.

"У нас немає відповіді від хоста або Airbnb на неодноразові телефонні дзвінки, тому ми спали в машині, поки ми не знайшли аварійного житла", - говорить Уайт. "Із-за пізнього повідомлення і необхідності в оренду нова трьох спальна вілла обійдеться нам набагато перевищила початкову вартість".

Єдина вілла, вони зуміли знайти в стислі терміни був доступний протягом всього однієї ночі – за ціною €395 (?350) – і тоді їм довелося переїжджати і знову розпакувати через 24 години. Після цього, вони змогли знайти віллу для відпочинку у відпустку, але в цілому вони були ?1,700 з кишені.

Зрештою, Деміан зміг пробитися в Airbnb. Він вибачився і сказав, що поведінка відсутній господар був неприйнятний. Він запропонував повернути оригінал ?514.93 родина заплатила за віллу і дав їм 50 $(?38) купон повинен бути використаний в майбутньому бронювання на Airbnb. Але що це було – не було жодної пропозиції, щоб відшкодувати величезні витрати, які вони понесли.

Даміан був в люті. Їх свято була зруйнована, їм довелося виплатити величезні суми на нову віллу, і був змушений спати в машині.

Це не допомогло, що відповідь служби підтримки на Airbnb був gushingly недоречно. "Я сподіваюся, що ви відчуваєте чудовий день так далеко," на Airbnb по електронній пошті для Даміана, як він опинився в епіцентрі з\'ясувань катастрофи. "Величезне спасибі за дивовижний користувач Airbnb Даміан і є великий день!", - додав він.

Поки ще за кордоном, Даміан вирішив показати, наскільки дивовижний він був, вимагаючи, щоб на Airbnb платити за свято. Він написав на Airbnb: “я дуже розчарований, ніхто не зв\'язався зі мною протягом трьох днів і залишив нас, щоб постояти за себе. У вас є відповідальність по відношенню до вашим клієнтам, що ви не показали нам. Я буду відкривати справу на наше повернення, і пишу так багато чемпіонів споживачів як я можу так, що цей інцидент і відсутність будь-якої допомоги отримує велику аудиторію".

Даміан здійснити свою погрозу, видавши справи в суд дрібних тяжб, як тільки він повернувся – незважаючи на те, що він говорить, був початковий відмову і Airbnb, щоб дати йому адресу для виклику в суд "з міркувань безпеки". Деміан оцінив його збитків на загальну суму 1,464, з урахуванням повернення ?514 і в тому числі ?70 за судові витрати.

Юридичний небезпечний дивом працював добре. Даміан видали повістку на 17 липня, і через чотири дні на Airbnb погодився виплачувати його вимоги в повному обсязі.

“Ми відзначаємо, що у вашому випадку, ви були повернута повна вартість бронювання, ?514.93 ми самі визнаєте, що рівень сервісу, сервісу Airbnb у клієнта виправдали нашим стандартам і вашим очікуванням. В інтересах піднімати це питання, щоб швидко закрити, і Airbnb готовий в якості жесту доброї волі і без яких-небудь визнання відповідальності, щоб запропонувати вам оплату доброзичливість ?1,464.91, повну вартість позову, включаючи витрати, пов\'язані з поданням цього окружному суді позову".

Урок з досвіду Деміана? Використовувати гроші уряду про Онлайн-сервіс – це відносно проста, і ви можете повернути судові витрати, якщо ваш позов буде успішним.

Даміан білий-це псевдонім

Я втратив ?3,175 на бронювання лише через опікуна, тепер я отримав його назад

Джонатан Дулі, 35, з Лондона, заплановано казкове групи свято з 13 друзів з усього світу, бронювання семи-спальна вілла недалеко Пальма, Майорка, в ?455 ніч. Всі забронювали свої рейси – деякі прибувають із США, одні з Німеччини, інші з Великобританії, але незабаром після бронювання Джонатан виявив, що його обдурили. Властивість не існує. Він був абсолютно фіктивний список розміщений на Airbnb.

“Я втратив ?3,175 і була група дуже злих людей, які не тільки вже придбали свої рейси, але і робили покупки до свята. Я зробив багато Холідей резервейшнс в минулому і ніколи не були жертвою шахраїв".

На Airbnb спочатку відкинула його претензії на компенсацію, сказавши, що він виїхав за межі своєї архітектурою платежів і мав справу з "господарем" напряму. На Airbnb каже, що його золоте правило: "як довго, як ви залишитися на платформі і платите тільки через Airbnb, шахраїв просто не може домогтися успіху".

Але Джонатан наполягав на тому, що він був в курсі шахрайства, і залишилася в системі Airbnb. Він зв\'язався з гроші опікун натиснути його випадок, скріншот з доказом його операцій. “Я був направлений в додаток Airbnb, щоб зв\'язатись з власником, щоб підтвердити дати і натисніть кнопку замовлення, і були представлені їх адреси електронної пошти в якості єдиною формою контакту. Підтвердження по електронній пошті з інструкціями щодо оплати та вітальний лист повідомленням про те, що вдома чекає нашої поїздки були отримані через платформу Airbnb, щоб змусити мене повірити, що вони були справжніми. На Airbnb дав цьому вузлу їх схвалення дозволяючи їм працювати, і я твердо вірю, вони повинні були вжити заходів для перевірки їх забезпечення достовірності і легітимності влади".

Гроші-зберігач поставив свою справу на Airbnb, який відплачує йому. Подальше розслідування показало, що Джонатан дійсно є справа. Лист, що Джонатан відповів на сайті Airbnb був, що до шахраїв. Він сказав, що він постійно "очищає" його веб-сайт, щоб видалити такі повідомлення, але не помітив цього. Він зізнається, що його “заперечення пропустили адреси електронної пошти в описі оголошення. Ми скануємо для цього, і прибрати особисту інформацію, але, очевидно, в цьому прикладі є і ми розглядаємо, як це сталося".

Джонатан тепер знайшов іншу віллу на Майорці, приблизно в тій же ціні, хоча й набагато далі від аеропорту, ніж перший, де група буде зустрітися через два тижні. "Без вашої допомоги цього б не сталося – дякую, - зберігач", - говорить він.

Урок для інших мандрівників? Це, ймовірно, хороша ідея, щоб робити скріншоти або фотографії на вашому телефоні в процесі бронювання, так що у вас є докази пізніше.

Джонатан Дулі-це псевдонім

Подвійне бронювання та €350 за рахунок "збиток", про яких ми не знали

Коли студент син Брония кита університету і четверо друзів приїхали на дві ночі на Airbnb в Голуей, Ірландія, вони сказали, що буде два ліжка і матрац на підлозі і власною ванною кімнатою. Після прибуття, вони виявили лише одну ліжко і два матраци на підлозі. Вони відчували, що у них немає вибору, окрім як прийняти. На наступний день, господар сказав, що вона двічі замовили, і вони повинні рухатися. Врешті-решт вони були змушені поділитися з родиною проживати в одній квартирі.

“Як ніби це не було досить погано, господар пізніше написав мій син, претендує на ліжко в першій кімнаті був зламаний і вимагав €350 замінити його. Він відповів, що вони не були обізнані про яких-небудь пошкоджень і витребуваних доказів, які вона не надала", - говорить Брония.

Пізніше господар надав фотографію шматка дерева під ліжко, що вона сказала, Було пошкоджено. “Він підтвердив, що вони були не в курсі заподіявши ніякого збитку, вказуючи на те, що сума грошей, вона стверджує, що була надмірною і запитують, чому ліжко не може бути виправлена. Вона не відповіла, і він, і його друзі припустили, що вона просто намагається його."

Але на Airbnb по електронній пошті його 10 днів, кажучи, що скарга була подана господар, і що у нього було 72 години, щоб відповісти. Пізніше його підтримав скаргу і взяв гроші від одного з членів його партії. Airbnb також задовольнив позов власника, що сім чоловік, а не п\'ять, прийшов, щоб залишитися, який Брония каже, Це абсурд. "П\'ять осіб залишилися в кімнаті, як у бронюванні, і господар міг бачити це коли вона прибув, щоб перемістити їх далі."

Брония говорить, що її син був занадто молодий, щоб боротися з інтернет-гіганта, так вона встав на захист самої себе. АЛЕ Центр вирішення спорів компанії Airbnb, яка не приймає дзвінки по електронній пошті, що не було нічого він міг зробити.

“Я повинен підкреслити, що ми як сім\'я, і мій син і друзі скористалися Airbnb на кілька разів у минулому, не зустрічаючи особливих проблем, але з тих пір я зробив деякі дослідження і виявив, що незаконні вимоги не є рідкістю, і це не дивно, якщо вони роблять це так легко. Ми навіть не знаємо, якщо фотографія була в ліжку мого сина і його друга спали. Це може бути ліжко в інший готель, або навіть зображення з інтернету. Нам показали жодних доказів, що ліжко коштувала €350, або, і веб-сайт для Дублінського філії ІКЕА ліжко періодах, починаючи з €75.

"Очевидно, що система на Airbnb з врегулювання вимог про відшкодування шкоди необхідно вивчити це питання, так як вона дозріла для зловживань: якщо фіктивний позов прийнятий на підставі одного неперевіреного фотографії, що вони могли зробити, щоб довести свою невинність?"

Після того, як гроші втрутилася, і Airbnb повертається син і Брония друзів 50% від вартості бронювання "за незручності перенесення номера". Але він твердо стояв на шкоду, заявивши, що господар надав документи, що підтверджують вартість заміни каркас ліжка.

Зберігач рекомендує Airbnbers взяти фотографію об\'єкта, коли вони підуть і надіслати їх власнику довести його залишили в хорошому стані.



Категория: Наука и техника

Що відбувається, коли Airbnb піде не так?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.