Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Так погано, що вони хороші: п\'ять страшних відео-ігор, в які люди все одно любили


Опубликованно 30.11.2018 04:00

Так погано, що вони хороші: п\'ять страшних відео-ігор, в які люди все одно любили

Важко сперечатися, коли відео гра дійсно погана, незалежно від їх відносних переваг. Розбита гра рясніє глюками, заморожування або розвалювалася на шматки, коли ви граєте. І управління нескладний або жахливою графіки може зробити його ще більш неприємним. Але і тоді і зараз, як у світі кіно, навіть ігри, які жахливо може стати популярним. Іноді поїзд-аварії відео гра може доставити те, що немає добре зроблений блокбастер може: елемент несподіванки. Ніч Пастку (1992)

Сміхотливий драми ... нічний пастку. Фото: Сега

Безглузду суспільство-будинок жахів ніч пастка завжди була приречена, щоб про нього говорили з великим ентузіазмом, ніж це було зіграно. Цей ранній експеримент в інтерактивний фільм-це вибрати свого власного-пригода, мікс-медіа Куріон зліплений з послідовності живого дії кадри, запрошуючи гравців у команду, камери відеоспостереження приховані в гуртожитку коледжу, де гурток студенток стає жертвою мерзенних вампірів. Ви спостерігаєте самодіяльних артистів, перемикати з каналу на канал камери відеоспостереження на оглядовому для лиходіїв, а іноді і щось натиснути, щоб викликати одну з титульної пастки, припиняючи кровососів, перш ніж вони виснажують свої жертви насухо.

Ніч пастка була задумана в середині 80-х років, як держава-оф-арт-розвага для відеомагнітофона-як приставка, що випускається компанією Hasbro, концепції управління, яка ніколи не була випущена. Оживив років на злощасному Сега СD, гра, поряд з Мортал Комбат, основою комітету слухання в Сенаті США з вивчення проблем насильства і сексуальності в індустрії відеоігор – який спір, який змусив рітейлерів відмовитися від гри. Убогий геймплей, сміхотливий драма сміх і жах кліше, які повинні були викинув його на смітник якраз ті якості, які роблять нічну пастку так мило. Смертельна Передчуття (2010)

Кострубата бойова ... смертельне передчуття. Фото: Висхідна Зірка Ігри

Хидетака Суэхиро, японський письменник і режисер, більш відомий як Swery65, робить відео-ігри, які не виглядають або відчувають себе зовсім як чужий. Смертельне передчуття, випущений на PlayStation 3 і Xbox 360 в 2010 році, його магнум опус. Незвичайна хоррор ощетинившиеся жаху і чорної комедії, він розповідає історію травми, зловживання і влади в маленькому містечку Америки, який заслужив сприятливі порівняння з "Твін Пікс", хоча його тісний зв\'язок з Девідом Лінчем знакового серіалу, часом, майже plagiaristic.

На жаль, це майже неиграбельными. Смертельне передчуття виглядає як продукт набагато старшого покоління консолі, з жахливим управлінням, кострубата бойова, не поєднувані музичні та звукові ефекти, а також відеоряд з далекого минулого 3D графіки. Бідні цінності виробництва означало смертельне передчуття було отримано холоднокровно, навіть критики, які побачив Lynchian блиск під сирої шпон. З плином часу, його репутація була реанімована і гра стала культовим фаворитом, плекав її, дивина та відсутність витонченості. Супермен 64 (1999)

Криптоніт туман ... Супермен: Нові пригоди Супермена, як правило, називають Супермен 64. Фото: Нінтендо

Відеоігри за мотивами фільмів була страшною репутацією, так як копії Пов на Atari почав заповнювати звалища в Арізоні, але навіть найнижчої очікувань не могло підготувати будь-якого Супермена 64 на рубежі тисячоліття. Незручно, негарно і майже фізично боляче грати, Супермен 64 регулярно топи списки найгірших відео ігор всіх часів – неминущим свідченням тортури, він все ще здатний нанести на всіх, хто досить дурний грати.

Рейс практично неможливо. Графіка так сильно напружувати консолі, ви навряд чи можете побачити 3 фути вдалину, особливість гри має нахабство приписувати "криптоніт туман" життя місто Метрополіс. Такого роду несправності, які швидко стали легендою і Супермен 64 виростив шанувальників цікавих мазохістів, спраглих побачити, як погано це дійсно. Twitch і на YouTube чимало роликів, присвячених анти-слави Супермена 64, деякі з них зроблені людьми, які були ледве народився, коли він був випущений. Парк Юрського Періоду: Порушник (1998)

Недобудований монстр вдарив ... Парк Юрського періоду: порушник. Фото: ЕА

Це один раз в житті-катастрофа. Кілька ігор, більш амбітні, ніж Парк Юрського періоду: порушник, який був розроблений цифровий сіквел Загубленого світу. Він злетів над своїм бюджетом, пливли над термінами виконання документів та був доставлений пізно до сумних продажу і жахливих коментарів. При найближчому розгляді легко побачити, що могло б бути: гра 10 років попереду свого часу.

Порушник прагнув зробити багато речей, що ніколи не було зроблено раніше. Його складний графічний движок покладається на штучний інтелект, а не напівфабрикат анімації і це була перша гра, щоб ввести Ragdoll фізики. Дизайнери хотіли порушник буде виключно реалістичний: у грі є не справності лічильника або лічильника патронів, і гравцям контролювати свою аватарку, переміщаючи окремі частини її руки. Але навряд чи ці інновації насправді працював: гра була зламана, і недобудови, і розкритикував відповідно. Але елементи його з\'явилися в симулятор хірурга в Халф-Лайф 2, що робить його історичних раритетів. Крадькома Короля (2006)

Спішно збиті разом ... крадькома царя. Фото: Ігри Бліц

Приготували в 2006 році в якості рекламних піддавки спільно з Xbox, крадькома Король є, по суті, іграбельну реклами: це нерозумно, недбало інтерактивного ролика для Бургер Кінг, рясніє посиланнями на "хопери" і значенням їжі. В якості одного з непотребу аркада-стиль гри у бліц, і доступні за невелику додаткову плату при будь-якій покупці Бургер Кінг, він має намір нажитися на популярності нового Xbox 360.

Тільки ось в чому справа: люди дійсно любили крадькома царя. Не так вже багато критиків, які справедливо критикували його за те, що поспішно збивається і кишить проблем і критичних помилок. Але крадькома царя стало короткий захоплення, продаючи більше 3-х мільйонів копій до кінця акції. Що це за спрощений стелс-екшен, що привертає так багато людей? Можливо, це був дивний підлозі-іронічний тон, який, здавалося, пожартувати талісмана Бургер Кінга.



Категория: Наука и техника

Так погано, що вони хороші: п\'ять страшних відео-ігор, в які люди все одно любили


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.