Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

\'Ми працюємо зі сльозогінним газом навколо нас: розвиваючі відеоігри в зону бойових дій


Опубликованно 01.12.2018 14:00

\'Ми працюємо зі сльозогінним газом навколо нас: розвиваючі відеоігри в зону бойових дій

Розробка відеоігор-це важче роботи, ніж люди можуть подумати, із збереженням роботи як хрускіт викликавши глобальне рух до створення профспілок. Але для Abueideh Рашид, палестинський інженер програмного забезпечення, який робить гру у вільний час, є додаткові проблеми.

“Живучи тут, в Рамаллі або в Газі, це складно. У будь-яку хвилину тебе можуть вбити по дорозі, тому що там завжди автоматом завантажується і вказав на голову. Я в офісі в Рамаллі, так зазвичай буває, коли відбуваються зіткнення поруч з нами, ми працюємо зі сльозогінним газом навколо нас, і ми плачем. І ми називаємо це \'працювати під тиском\'."

Abueideh-дизайнер Liyla і Тіні війни, коротка рухлива гра, в якій гравець допомагає своїй дружині і дочці, Liyla, втеча з Гази. Liyla є вигаданим, але в грі реальних подіях: удари по школам, смерть четверо дітей, що гралися на пляжі. Коли Liyla був вперше випущений на магазині App, Apple відмовилася класифікувати це як гру, подаючи на історичний прецедент, що Apple воліє гри, щоб бути легковажним.

Гра закінчується зі смертю Liyla. "Я був би обман, якщо б я зробив інше закінчення," Abueideh говорить. "Це те, що дійсно відбувається, і це те, що я дійсно хочу, щоб всі знали."

- Я був би обман, якщо б я зробив інший фінал ... Liyla і Тіні війни

Abueideh батько чотирьох малолітніх дітей. Іноді, тримаючи одну з них у руки, у нього є спогади, щоб образи інших палестинських батьків тримає мертве тіло своєї дитини. Коли він дозволив своїм дітям грати Liyla, вони запитали його: “чому вони вбили її? Вона не зробила нічого поганого". "І я не зміг відповісти", - каже він. "Я зробив гру, і у мене немає відповіді на це питання." Розвиваючі ігри в зоні військових дій: чіпи з усім подкаст Детальніше

Абдулла Карам, сирійський біженець, який живе в Австрії, теж хоче дітей, щоб грати свою гру. Шлях-епізодичні автобіографічні пригоди розробник творіння кауза, в якій гравець веде Карам через його втечі з Сирії. А також в ролі головного героя, особливості Карам в рідкісних відеокліпів в кутку екрану, ютубер-стиль, який оповідає про події та окреслити ситуацію. З його примовками "там ви йдете, мертвих," Шлях має більш світлий тон, ніж Liyla.

"Ми хотіли б поділитися з точки зору гравця, що змушує їх сміятися, хоча тема досить серйозна", - говорить Карам. "Ми хотіли створити підключення".

У грі, Карам становить 18 років, з Сирії втікають з волі своїх батьків, щоб уникнути призову в армію. "Ви можете бачити, скільки дитина я був," Керем говорить. "Як, вони сказали б мені, \'Збирай свої найважливіші речі, і я хотів би запитати їх, \'я можу взяти мій Xbox зі мною?"

Кордону, міни та ИГИЛ ... шлях, з Абдуллою Карам. Фотографія: Творіння Кауза

У першому епізоді шлях із завдання перейти від знаходження лампи коли гасне електрика переходом кордону, міни та ИГИЛ. Керем і розробники хотіли використовувати зв\'язок між гравцем і персонажем, щоб допомогти людям зрозуміти, що таке бути біженцем.

"Ось чому гра є безкоштовною", - говорить він. "На частку цієї точки зору і розповісти все, не важливо, наскільки поганий імідж у вас в голові про біженців, ось ще один."

Щоб дізнатися більше про те, чому Abueideh і Абдулла Рашид Караме вирішили використовувати відеоігри, щоб поділитися своїми історіями про життя в Палестині і Сирії, слухають цифрова культура Зберігача фішки подкаст зі всім: \'розвиваючі ігри в зоні військових дій\'.



Категория: Наука и техника

\'Ми працюємо зі сльозогінним газом навколо нас: розвиваючі відеоігри в зону бойових дій


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.