Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Час: як цифровий вік навряд чи став культовий журнал Спаситель


Опубликованно 07.01.2019 05:35

Час: як цифровий вік навряд чи став культовий журнал Спаситель

У лютому, назву журналу Time був позбавлений зі своєї штаб-квартирі в Нижньому Манхеттені. Найвідоміший в Америці журнал, здавалося, попрямували в урну історії, черговою жертвою епохи цифрових технологій. Зараз, в цифровій століття прийшов, щоб врятувати його.

Минулого тижня, Марк Беніофф, засновник мільярдер програмного забезпечення послуг компанії Salesforce, і його дружина Лінн купив за $190 млн. Покупка вийшла всього через рік після 95-річний журнал був придбаний компанією родинне коло видавництво Мередіт як частина пакету, назви яких нагадували непотрібні пасинки. Журнал Time ставить козир навпаки рыдающего дитини на обкладинці Детальніше

Пролунали оплески в кабінеті у минулий понеділок, коли сказав головний редактор, Едвард межах легкої співробітники про продаж. "Ми знали з самого початку – і Марк і Лінн сказав те ж саме публічно – що це може бути дійсно приголомшливим фіт" межах легкої сказали Колумбія огляд журналістики. Але коли оплески затихають, великі питання залишаються без відповіді. Дійсно є простір для щотижневого новинного журналу в епоху, коли світ виконує всі новини, він повинен постійно відстежую оновлення на своєму телефоні? І це дуже добре, що мільярдери техніка нові прес-баронів?

Беніофф приєднується до батареї мільярдери технологій, які останнім часом зробили ставку на старі медіа: Джефф Безос володіє "Вашингтон Пост"; Лорін Пауелл Джобс, вдова Apple Стів Джобс, належить контрольний пакет акцій в Атлантиці; Патрік Сун-Shiong, хірурга і підприємця, що володіє Лос-Анджелес Таймс.

Вони бачать те, що медіа – і Уолл-Стріт – не? Самір Хусні, директор журналу інноваційний центр при Університеті Міссісіпі, і таких непримиренні вентилятор друку, що він знає як "Містер журнал", думає "так". "Ці люди цінують традиційні засоби масової інформації набагато більше, ніж люди, які працюють у традиційних ЗМІ", - сказав він. Спадщина часі допомагає пом\'якшити ідея фейкових новин Самір Хусні

Час, як і раніше продає 2М примірників на тиждень і вигідно. Відірвані від тиску маленька, гвинтик нелюбом у публічній компанії з урахуванням квартальної потреби Уолл-Стріт, час можна жити приспівуючи, каже він, не в останню чергу тому, що час це бренд з владою в епоху, коли влада відсутня. "Спадщина часів допомагає пом\'якшити ідея фейковая новину", - сказав він. "Час займає особливе місце в історії журналістики".

Журнал треба запропонувати глибина та якість і бути в цифровому вигляді підкований, сказав Хусні, але бренд цілком може вижити в бурхливому морі тоне зараз багато в ЗМІ. І це все-таки масовий тираж є також одним з основних активів, вважає він, не в тягар. "Ніхто не може покажіть мені видавця, який вижив після того як залишили свій відбиток видання", - сказав він.

Технологічні гіганти також може принести щось, що новинна індустрія відчайдушно потребує – нових ідей, - говорить Джефф Джарвіс, який провів 10 років, працюючи під час Inc і тепер директор евакуатори-лицар-центр для підприємницької журналістики.

Система Salesforce Беніофф є експертом в області управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) програмного забезпечення, то будь-Новини повинен організації, і Amazon Безоса знає своїх клієнтів таким чином, більшість ЗМІ можуть тільки мріяти, - стверджує він.

"Ці хлопці приносять досвід, який може дійсно принести користь галузі", - сказав він. “Мова йде не тільки про гроші. Це про нові перспективи і нові навички".

Кайл Тато: \'я думаю, що ви бачите, що є дуже заможні люди, які бачать цінність в прикріпленні їх іменами цих брендів.\' Фотографія: Марк Lennihan/АП

Але він не продається на тривалий час у майбутньому як щотижневого новинного журналу. “Я часто купую журнали по фунту, їм довелося двічі упакуйте їх. Я ніколи не купую їх зараз". У світі, де читач в Нью-Йорк можна дізнатися новини від Guardian і берлінець можете прочитати в "Нью Йорк Таймс", щотижневої "гомогенізований журнал" Новини США дайджест збирається боротися незалежно від того, хто має її назад, сказав Джарвіс.

Кайл папи, редактор Колумбія огляд журналістики і колишній головний редактор Нью-Йоркського спостерігача і заступника головного редактора журналу CondeNast портфель, ще більш обачним. "Так, це золотий вік щотижневого друкованого журналу," він жартував.

"Я думаю, що є простір для часу", - говорить він. “У цьому кліматі є кілька назв, які є безпечними, знаменитих брендів. Я думаю, що ви не бачите, що є дуже заможні люди, які бачать цінність в прикріпленні їх імен цих брендів, і я думаю, ось чому вони збираються, щоб вижити. Є причина, щоб дивитися на це і сподіватися про бізнес-моделі журналістики? Коротка відповідь-ні".

Що-то з журналістів святкує допомоги супер-багатих благодійників, сказав Папа. Ідея про те, що "журналісти, які повинні любити, приймаючи людину" так щасливі, щоб взяти їх готівкою "хм, досить забавно", - сказав він.

В нинішніх умовах сходить до часів прес-барони, як Вільям Рендольф Херст, син гірничого мільйонера, магната, який побудований найбільший в газеті, послуги в США, або Руперт Мердок, який обидва використовували свої видання, щоб відстоювати свої власні інтереси. Час: журнал, який зробив занадто мало і занадто довго чекав Детальніше

Поки нових плутократів є – в основному – були хороші господарі. Безос вклав значні кошти в "Вашингтон Пост" і, здається, стримав свою обіцянку триматися подалі від рішення редакції газети. "Але можна легко уявити собі сценарій, де це не так добре", - сказав він. "З усіма цими людьми можна собі уявити сценарії, в яких їх бізнес-інтереси стикаються з їх редакційних, і вона стає потворною".

Там вже були недавні приклади багатих людей, втомився від своєї нової іграшки і тиск запуску медіа-компанії. У минулому році Джо Рікеттс, мільярдер, засновник тд Америтрейд, закрили Gothamist і DNAinfo після його письменники проголосували за профспілка. Пітер Барбе, спадкоємець корпорації VF роздрібна імперії, власник фургонів, Лісовий, Північна та інших марок, нещодавно закрили Віллідж войс після вбивства свого друкованого видання.

В іншу епоху ця тенденція супер багаті покупці медіа ікони буде те, що люди будуть дуже обережні, - сказав Папа. "Я думаю, що це щось говорить про стан ділової журналістики, що це єдина надія у нас є", - сказав Папа.



Категория: Наука и техника

Час: як цифровий вік навряд чи став культовий журнал Спаситель


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.